Când zoom-ul spune tot…

Sursă foto
Tăceri găzduite de Carmen.

Tema de azi e „cana preferată”. Eu căni de cafea am arătat AICI şi nu am vrut să mă repet. Cu toate astea, vă prezint cana mea: 

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

73 de răspunsuri la Când zoom-ul spune tot…

  1. madalinaroxy zice:

    WoW… sunt imagni minunate…

    Apreciază

  2. E din ce în ce mai greu să te ascunzi și în casă, cu tehnologia asta. 🙂

    Apreciază

  3. Suzana zice:

    Ce ideeee! Nu ma dumiream… O imaginatie cu adevarat nesfarsita!
    Metroul londonez? Adica amintiri placute!
    Happy WW, draga Potecuta!

    Apreciază

  4. April zice:

    Haaaa, ce tare, mi se părea mie de la început că ceva nu-i în regulă, oamenii păreau pictați la geam. :))

    Apreciază

  5. CARMEN zice:

    Superb trucaj 🤣😉👍 nici prin gsnd nu mi a trecut ca blocurile acelea nu sunt reale!
    Imi place mult si cana! Superba! Harta gropilor din România nu ar intra nici pe o amfora 🤣
    Happy WW! 😊

    Apreciază

    • Hehe, ce bine că nu a fost evident de la prima fotografie!
      Mulţumesc, Carmen! Mă bucur că-ţi place cana mea!
      Aproape că nu mai încap în ţară, apăi pe o biată cană…
      O zi frumoasă îţi doresc!

      Apreciază

  6. Ella zice:

    Incepand de la a cinci-a fotografie m-am prins ca e „facatura”! 😉 🙂
    Dar oricum idea este tare interesanta!
    Inca o data: LA MULTI ANI!!!!! Pupici, Potecut!!! 😀

    Apreciază

  7. clipederaidiniadulmeu zice:

    Eu sunt mai tare de cap astazi, dar nu m-am lasat pana nu am depistat facatura. Ti-am zis ca-s bataioasa? Macar aici…

    Apreciază

  8. Suflet zice:

    Wow, vreau și eu așa gresie! Foarte interesantă cana ta, n-am mai văzut până acum.

    Apreciază

  9. Interesanta perspectiva! Mi se parea mie ca ceva nu este in regula :), dar nu puteam sa-mi dau seama ce anume. 🙂

    Apreciază

  10. 🙂 ))) La primele poze mi-am zis în sine: Cine ar putea locui într-un spatiu atât de sumbru si închis, apoi m-am gândit ca e vorba de un spital din Ro., ceea ce mi se parea si mai tragic, ca sa descopar la sfârsit trucul cu gresia ! E tare, trucul ! Marci!
    La Multi Ani, draga Potecuta (berbecuta) ! 🙂

    Apreciază

  11. ane zice:

    E și asta o realitate, nu o putem nega. 🙂

    Apreciază

  12. Zina zice:

    Ciudate plăci ceramice… Interesante, dar n-aș ține în casă ceva care să îmi amintească tot timpul cruda realitate…

    Happy WW, dragă Potecuță!

    Apreciază

  13. Hahahah. Vai cand am vazut prima poza mi-a trecut prin minte…„ Un asa bloc ciudat nu am vazut niciodata. Parca ar fi bucati de faianta. Oricum arata mai bine decat blocurile reabilitate :))))))„
    Foarte foarte tare!!!
    Super canita ;D
    Happy WW!!

    Apreciază

  14. Chiar m-a luat prin surprindere, doream să las un alt comentariu, pe urmă mi-am dat seama că am căzut în plasă. Frumos! 🙂

    Apreciază

  15. Roximoronica zice:

    Incredibile fotografii! Văd că lumea îți spune la mulți ani. N-am știut că e ziua ta. Și dacă e, atunci….mulți ani trăiaascăăă, mulți ani trăiascăăăă, la muuulți ani! Te îmbrățișez! ❤ 🙂 https://www.deviantart.com/art/872-Fresia-Flowers-684333065

    Apreciază

    • Îţi mulţumesc tare mult, Roxi. Da, a fost ieri. Eu nu am spus că e. 🙂
      Te îmbrăşiţez şi eu!
      Frumoase tare freziile!

      Apreciat de 1 persoană

      • Roximoronica zice:

        Mă bucur că ți-au plăcut.:) Te necăjesc din nou într-o privință. Am încercat să comentez pe blogurile lui Carmen și al Dianei, dar îmi cerea URL-ul și scriam https://roximoronica.wordpress.com/ și primeam ca mesaj că Adresa URL conține caractere nepermise. Nu știu ce e de făcut. Ai tu vreo idee?

        Apreciază

        • Nu ştiu de ce ai intrat în moderare. Nu mă necăjeşti deloc.
          Pe blogspot şi eu am unele probleme. Încearcă fără / după .com de la final. Dacă nici aşa nu vrea, vezi cu www simplu. Scrie tu adresa cu www roximoronica wordpress.com
          Vezi că va apărea un chenar cu imagini de bifat. Bifezi ce se cere şi gata 😉

          Apreciază

          • Roximoronica zice:

            Am încercat în toate modurile, nu vrea și pace. Te rog să le transmiți din partea mea salutări doamnei Carmen și Dianei. O zi minunată îți doresc! ❤

            Apreciază

            • Uf. Hai că trec pe la ele să le rog să vină la tine să rezolvaţi cumva.

              Apreciat de 1 persoană

            • Diana zice:

              Buna!
              Doar pentru a raspunde pe WordPress cat mai simplu eu am facut un blog pe platforma WordPress. 🙂 Cu acest blog, insa, nu pot scrie un comentariu la mine (sau pe alte bloguri de pe Blogspot). N-am idee de ce si cum as putea rezolva problema. 😦
              Potecuta, la tine (si la altii care „veniti” de pe wordpress) apare pictograma OpenId (o sageata in jurul „batului”). Cum reusiti?! Trebuie facut un cont nou (separat) pe vreo platforma, pe undeva, cumva? 🙂 Stiu ca pot alege sa comentez pe Blogspot „OpenId” dar… degeaba aleg optiunea, pentru ca-mi da fel si fel de raspunsuri de eroare.
              Multumesc.
              P.S. Am trecut pe la Roxi si… i-am scris (ca un fel de concluzie) ca nu-i bai daca nu reuseste sa scrie la mine (desi mi-ar placea), pentru ca eu oricum voi accesa postarile ei. 🙂
              Weekend frumos in continuare. ❤

              Apreciază

            • Diana,
              eu am întâmpitat tot felul de probleme la început pe blogspot cu acele opţiuni pentru că le luam pe rând, neştiind pe care trebuie să o aleg. Am ajuns la OpenId şi aia a mers. Eu la tine, la OpenId, pun exact aşa, cu copy-paste, să nu mai stau să scriu, dau copy din bara de sus de la mine https://potecidedor.wordpress.com şi aşa merge. Despre acea săgeată nu ştiu nimic, nu am făcut nimic eu, nu e de la mine din setări. Pe alte bloguri blogspot apar cu poza mea de gravatar, cu fata cocoţată pe stâncă. Dar pe unele bloguri blogspot nu trebuie să aleg eu opţiunea. Apare direct căsuţă cu nume şi sub ea una cu Your URL. Deci e chestie de setări la blogspot acea săgeată, nu ţine de setările mele.
              Încearcă şi tu aşa, cu prima variantă pe care am spus-o, cu http…
              Sper să reuşeşti!
              Îţi mulţumesc frumos! O zi bună îţi doresc!

              Apreciază

    • Ai o rugăminte de la mine în numele Suzanei la tine pe blog 😉

      Apreciat de 1 persoană

  16. Diana zice:

    Super tare! Fain! Tarziu m-am prins despre ce e vorba dar acum… ma tin bine,; daca tot m-am prins. 🙂
    Si cana ta e foaaarte faina! 🙂 (ma duc sa le vad si pe celelalte) 🙂
    Happy WW, Potecuta! La multi ani! ❤

    Apreciază

    • Mă bucur mult că ţi-au plăcut!
      Hehe, mulţumesc! Da, am umblat atunci cu metroul de am zis că peste ani ar fi singurul lucru de care mi-aş putea aminti. Şi de aia am luat cana cu harta de la metroul londonez. Mă rog, o parte de traseu.
      Îţi mulţumesc frumos, Diana!
      Zi frumoasă!

      Apreciază

  17. Cosmisian zice:

    Pana sa vad ca e faianta, chiar am cazut in plasa. 🙂
    Eu mi-am facut baie fara ferestre ca sa nu ma vada nimeni, insa vad ca sunt si dintre aceia care vor sa fie in comunitate.
    La multi ani! Ce primvara ai tu! Alba ca petalele!

    Apreciază

  18. Simona Prilogan zice:

    La multi si frumosi ani, draga Potecuta! Multa sanatate si fericire alaturi de cei dragi. Toate visele sa iti devina realitate! Imbratisari de suflet ❤

    Apreciază

  19. Ana Vlad zice:

    Miștoooo! Dar chiar în baie? Să se uite tot blocu’ la tine? 😀

    La mulți ani! :*

    Apreciază

  20. Potecuta, trebuia sa te faci dealer de sanitare, m-ai fi convins :))))
    PS: Daca a fost ziua ta:
    Apai…La multi ani, Potecute ! Multi, frumosi, plini de zambet si drumuri incantatoare, nebatute de nimeni..

    Apreciază

  21. Olivia Tutankamonareasa zice:

    Super

    Apreciază

  22. Alex zice:

    Chiar mă miram ce fel este blocul din poză, cu unele ferestre lipsă, dar ce ne mai miră în peisajul urban românesc? Găsești de toate, printre blocurile patriei. Dar când am văzut la final că este vorba de niște faianță tare originală… am zâmbit copios! Ce idei hazlii au unii. Dar nu mi-ar plăcea o faianță „cu ochi”, în „sala tronului”, unde prefer să stau singur, fără să fiu privit… „după perdele”! 😀
    Iar cana ta de cafea este grozavă: Bei cafea și studiezi harta metroului londonez! 😀
    O zi frumoasă, dragă Potecuță! La noi… ninge strașnic!

    Apreciază

  23. Beta zice:

    Foarte ingenios…. Ptiuuuu ❤
    Weekend cu bucurii ❗
    LA MULTI ANI :!:pentru noul trandafir prins in buchetul vietii ❤

    Apreciază

  24. Alex zice:

    Cidind comentariile, care sunt mereu interesante, am aflat că… a fost ziua ta! La mulți ani, dragă Potecuță! Multă sănătate și numai bucurii, alături de cei dragi! Gânduri bune și pupici de la Târgoviște! 😀

    Apreciază

    • Îţi mulţumesc frumos, Alex! Numai bine îţi doresc şi eu şi aş trimite soare de la Sibiu dar e zăpadă mare aşa că…. lăsăm pentru la vară.
      Vă pup şi eu pe toţi 3 şi vă salut cu drag!

      Apreciază

Lasă un comentariu