Cafea din partea casei

xx10 1 2 3 4 5 6 7 8 91213
Sursă foto: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Tăceri găzduite de Călin

Nu ştiu care vă place vouă mai mult. Eu mi-am ales cana: 00

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

57 de răspunsuri la Cafea din partea casei

  1. Cană aia … O împărți?

    Apreciază

  2. fata veselă zice:

    Și io, tot la ultima mă abonez. Ce să fac cu degețelele celelalte? :)))

    Apreciază

  3. Mie imi place aia cu crosa si minge, fiindca te poti juca cu ea, in caz ca te plictisesti :).

    Apreciază

  4. Suzana Miu zice:

    Ce proiecte de cani! As bea cafeaua doar ca sa le incerc! 🙂 Eu mi-am ales-o pe cea care da impresia ca „leviteaza”. Se poate?
    Happy WW, Potecuta!

    Apreciază

  5. Drugwash zice:

    Mişto ideea cu inelele selectoare, perfectă pentru ospătari uituci! 😀

    La mine contează conţinutul, nu recipientul, dar am totuşi principiile mele: nu din carton, nu din plastic. Şi vorbind de cafea, ia să pun eu de una mică! 🙂

    Apreciază

  6. Oana zice:

    Mie nu-mi place niciuna în mod special, m-aș fâstâci cu ele…le-aș scăpa printre degete…
    O prefer pe a mea. Clasică și cu un desen cu norișori și ursuleți pe-un leagăn (cred că la un moment dat o să-i fac o poză 🙂 )

    Apreciat de 1 persoană

  7. opantazi zice:

    Eu o vreau pe cea cu omuletul care asteapta sa-i pice si lui putin din cafeaua revarsata peste buza canii. Nu de alta, dar parca ma vad pe mine… 😀

    Apreciază

  8. Pingback: Cănița mea | Suflet căprui

  9. Nautilus zice:

    M-ar tenta o cană de tip Klein, cu o singură față

    http://www.kleinbottle.com/

    Apreciază

  10. Cafea? Da. 🙂

    Apreciază

  11. Sonia zice:

    deci… sunt in autobuz, mai am 15 minute pana la birou, n-am baut inca niciun strop de cafea. as vrea si eu cana aia mare. se poate? 🙂

    Apreciază

  12. April zice:

    Aoleeeu, dacă bei singură cana aia, poți să te duci direct la raliu! Că tot mai sunt doar 2 zile până la Raliul Sibiului… te antrenezi, nu? :))

    Apreciază

  13. mopana zice:

    Sunt câteva căni demențiale 😉
    Chiar nu știu pe care s-o aleg.
    O zi excelentă!

    Apreciază

  14. Eu nu pot să beau cafea din pahar de plastic nici să mor… în rest, de toate. Dar, dacă ar fi să aleg, aș alege cu ochii închiși o cană veche-veche, care spune o poveste la fel. Și ce cafea!!! :)))

    Apreciază

  15. Ultima imi place si mie…

    Apreciază

  16. Ana zice:

    Deci daca ar fi sa imi doresc ceva in viata mea de cafegioaica, care este , ligheanul de la final mi l-as dori si as putea muri fericita! 😁

    P.S. Stai cu ochii pe telefon. 😉

    Apreciază

  17. Am băut deja două azi, dar nici pe-a ta n-o pot refuza, mai ales că nu-mi poate faci niciun rău. Săru-mâna și mulțumesc pentru amabilitate, Potecuță! 🙂

    Apreciază

  18. 1lauralaly zice:

    Mi-e greu sa ma decid. Cosul de baschet, pescarii, turnul Eifel. Daca dau raliul la tv ma uit dupa tine:-)

    Apreciază

  19. szqwer zice:

    Eu mi-as lua nr 7 ca si cană de cafea, nr.8 pentru ceaiuri. Sunt mișto tare de tot! Aia de cafea mă îmbie să o umplu continuu :-).
    A mea personala este una roz, „baby doll „ii spun colegii mei.

    Apreciază

  20. vavaly zice:

    nu stiu cum se bea din cana patrata…aia cu degete mi se pare trista… sunt si cateva futuriste care mi plac. asta diversitate….

    Apreciat de 1 persoană

  21. Mai ai o cafea ratacita pe undeva?! 😍 promit sa nu mai ratez un astfel de moment.

    Apreciază

Lasă un răspuns

