Lumea lor tăcând prin lumea noastră

Sursă foto
Tăceri găzduite de Suzana.

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

32 de răspunsuri la Lumea lor tăcând prin lumea noastră

  1. Jo zice:

    Găina despuiată e cea mai nostimă. Dar aș vrea să fiu la mare învelită de-un val. Eh! Vise… 🙂

    Apreciază

  2. Drugwash zice:

    Bebele cu chitara e bestial. Şi să nu crezi că n-am observat marca chitării: Yamama. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Pfuuu, ce spirit de observație ai! 😉
      Ăla îmi place și mie mult! Rock style! 😀

      Apreciat de 1 persoană

      • Drugwash zice:

        Spiritul ăsta de observaţie poate fi şi un neajuns. Cînd te împiedici de orice greşală gramaticală la un text altfel minunat sau la subtitrarea unui film bun se duce naibii fengshui-ul. Chiar şi cu ochii ăştia super-defecţi tot mai prind destule cît să-mi crească tensiunea. 🙂

        Nu ştiu de ce am senzaţia că pe nenea ăla de pe plajă cu şlapu-n mînă îl cheamă… Covidiu. :p 😆

        Apreciat de 1 persoană

  3. Issabela zice:

    Mi-a plăcut mult ideea cu gulliverii. Nu-i rău să ne simțim așa din cînd în cînd – ca ăia micii, firește 🙂

    Apreciază

  4. Cri zice:

    Bebelușul rocker mi-a plăcut mult și mie, Potecuță, dar și ultima m-a impresionat ca idee. Dealtfel, toate sunt reușite, doar că mi-am zis să nu fiu lacomă și să mă rezum la două. 😘

    Apreciază

  5. Iosif zice:

    Fara cuvinte, comunicarea prin arta, este un limbaj vizual al sufletului. Merci !
    Sa ai o seara relaxanta, în toate binecuvântata, draga Potecuta !

    Apreciază

  6. Ileana zice:

    Superbe! Bebelușul mi-a plăcut și mie tare mult, însă toate sunt pe măsura titlului!👍🤗😘
    Seară frumoasă 🤗❤️😘🍀

    Apreciază

  7. rofstef zice:

    De obicei dintr-un album de imagini, sunt capabil să aleg ceva ce-mi place; de data asta chiar nu pot alege ceva, pentru că toate au o poveste delicată în ele.
    Ce să mai zic ! Bravooo artiștilor și bineînțeles, ție, că ai avut răbdare să le alegi. Mi-au plăcut mult, toate !
    Seară frumoasă îți doresc, Po !

    Apreciază

  8. Suzana zice:

    Ce faine sunt! Fiecare are tematica ei geniala!
    Insa vreau si eu meniul ala servit de veverita! Se poate?
    Multumesc mult, draga Potecuta!
    Happy WW! ❤

    Apreciază

  9. Văd că suntem mai mulți cărora le-a plăcut bebelușul dezlănțuit, pe care eu îl consider o satiră fină. Poate că am mai menționat, dar îmi plac și titlurile pe care le dai fiecărei rubrici, ca o invitație greu de refuzat.

    Apreciază

  10. anasylvi zice:

    Waaa, cat de fain! Mie cea cu statuia imi place cel mai mult, dar, ca de obicei, sunt toate alegeri nemaipomenite!

    Apreciază

  11. Zina zice:

    Adorabile toate, ingenioase și amuzante! Iar și iar: felicitări pentru alegeri, Potecuță!
    Să ai un weekend minunat! ♥

    Apreciază

  12. daurel zice:

    M-au relaxat,
    Multumesc!

    Apreciază

  13. Alex zice:

    Ce idei amuzante! Asta da originalitate! Bebele chitarist e de pomină, dar îmi place și bunicuța care coase șoseaua! 😀 Și veverița-ospătar! 😀 Toate!
    Foarte frumoase alegeri, dragă Potecuță. Felicitări!
    Sănătate și numai bine! 🙂

    Apreciază

  14. Zina zice:

    Ai văzut că mi-am permis să împrumut o fotografie de la tine și să o postez aici https://povestiripescurt.blogspot.com/2021/12/de-la-altii-mfc-ww-from-others.html, cu linkul de rigoare, desigur. Mulțumesc mult!

    Apreciază

Lasă un comentariu