Când nici coteţul nu mai e ce-a fost…

Sursă foto
Tăceri găzduite de Zina

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

88 de răspunsuri la Când nici coteţul nu mai e ce-a fost…

  1. Mugur zice:

    Inspirate ideile „arhitecturale”!
    Nu te întreb cum le-ai găsit.

    Apreciat de 2 persoane

  2. Se ajunge ca unele orătănii să-i depășească la confort pe o mare parte din oameni. Dacă au aer condiționat, poate mai primesc și câte un televizor, o piscină… 🙂

    Apreciat de 3 persoane

    • E foarte posibil şi asta, Petru! Eu aş dormi oricând în oricare din ele.

      Apreciat de 2 persoane

    • condeiblog zice:

      Și apoi vor apărea și mofturile… 🙂 Moțata stă la etaj, iar eu la parter? În mașină (de poliție 🙂 ), vreau și eu în față, și nu pe locul infractorului…Dar dincolo de zâmbetele noastre, trebuie să recunoaștem că sunt foarte drăguțe, mai ales unele dintre ele și dacă ne dă mâna, de ce n-am face loc frumosului pe deplin în viața noastră?… Ca și celei a găinilor, atunci când le avem. Sper să aprecieze și ele și să nu răsplătească efortul proprietarului cu găinățări nerușinate. 🙂

      Apreciat de 3 persoane

  3. Iosif zice:

    Poate chiar le fac de aur, însa stapânii cotetelor, atât baba cât si mosul, le ascund în întunericul obscur din subterane, mascându-le de ochii indiscreti ai proprietarilor de cotete vechi si darapanate, si ochilor magici ai galinaceelor vecinilor, lacome, invidioase, orgolioase si geloase. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  4. sticri zice:

    Oare in masina aceea de politie intra doar „curcani”?
    🤣

    Apreciat de 3 persoane

  5. Roximoronica zice:

    Să-ți dorești să fii găină/cocoș? Happy WW, Potecuța! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  6. Aura B. Lupu zice:

    Așa-i, când vezi pozele, exact asta-ți trece prin gând, titlul este bine ales. Felicitări, Potecuță!

    Apreciat de 1 persoană

  7. chiar ca nici coteţul nu mai e ce-a fost… poate puicutele sunt mai fericite acum

    Apreciat de 2 persoane

  8. ina02s zice:

    Fain! De la cap la coada.. Dar geamuri cu perdelute

    Apreciat de 2 persoane

  9. Pai si eu as sta in ele, Potecut!

    Apreciat de 1 persoană

  10. ina02s zice:

    A fugit mesaju’ nainte sa termin.. chiar geamuri cu perdelute?? Și cât o fi urat poliția de pune clo’ țe acolo. Mi-a amuzat. O zi buna, Potecuță! 😘❤️

    Apreciat de 1 persoană

    • Poate e un fost poliţist care a vrut să îşi păstreze maşina în care şi-a trăit aproape toată viaţa, maşină care ar fi ajuns pe la parcurile lor, alea unde maşinile vechi se fac piese de puzzle. Vreau să cred că nu toţi urăsc poliţiştii.
      Mulţumesc, Ina! Şi eu îţi doresc o zi frumoasă!

      Apreciat de 2 persoane

  11. Cristina zice:

    Pe cea cu mașina de poliție o aleg, Potecuță, fiindcă mi-a plăcut locatara… 😀
    Happy WW! 😘

    Apreciat de 1 persoană

  12. Iosif zice:

    Superbe si moderne toate, iar pasarile merita invidiate ! Mai ceva decât în basme. Banuiesc ca toate pasarile, gainusele, puicile, bibilicile, gâstele, ratele, sau curcile care le locuesc, fac oua de aur pe care le clocesc si înmultesc, iar pe stapâna sau stapânul lor îl îmbogatesc, asemeni babei si mosului din „Punguta cu doi bani” . 🙂
    O zi senina, de bucurie, pace si fericire plina, draga Potecuta !

    Apreciat de 1 persoană

  13. Ana May zice:

    Răsfăț maxim pentru găinușe și cocoși!
    Mulțumesc, Po!
    Zi frumoasă!🥰

    Apreciat de 2 persoane

  14. anasylvi zice:

    Ce cotete de lux! Acela in forma de casuta e adorabil, cu scari in fata, din lemn. Al saptelea. Ce sa mai, nemaipomenite! Nu stiu ce sa zic de ultimul, gainile acelea au calcat legea? Sau doar… cocosii?

    Apreciat de 1 persoană

  15. Opere de arta! 🙂 Eu chiar cred ca ar trebui sa facem cat mai frumoase orice obiecte din jurul nostru, sper sa le fi apreciat si galinaceele. 😀

    Apreciat de 2 persoane

  16. rofstef zice:

    Au cam dispărut de pe la multe curți aceste cuști de închis găinile.. Statul îi sabotează pe micii crescători.. În fine, mai bine să aleg eu două cotețe care mi-au plăcut mie cel mai mult..
    Prima, așa simplă, dar îmi place mult și cea în formă de turn făcută din piatră – acolo să ști că aș scoate orătănile afară și m-aș băga eu 😅
    Foarte interesantă colecția. Mulțumesc mult, Potecuțo, o zi superbă îți doresc !!!

    Apreciat de 1 persoană

  17. Suzana zice:

    Ce casute simpatice! Nu banuiam astfel de destinatii posibile, dar de ce nu?
    Poate ca ouale vor fi… speciale in astfel de locatii. Nu sunt convinsa ca si in ultima, dar in fine, experimentele merita aprofundate! 🙂
    Happy WW, draga Potecuta!

    Apreciat de 1 persoană

  18. Aia cu mașina de poliție e totală. 🙂

    Apreciat de 2 persoane

  19. Florina zice:

    Panseluțele la găini.. ha-ha tare de tot 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  20. Mishuk zice:

    dă-mă dracu! faci ipotecar pentru asta sau e cu prima casă???

    Apreciat de 1 persoană

  21. Issabela zice:

    Doamneeeee…. 😀😀😀❤
    N-aș avea pretenții la coteț, în toate-aș sta!
    Mai puțin ultimul, ca idee, nu din pdv al confortului…

    Apreciat de 2 persoane

  22. Victor zice:

    M-am născut, am trăit și trăiesc la țară, afară de anii de studiu doar la curte am stat. În copilărie avea găini, bibilici, rațe românești și leșești, gâște, curcani și chiar porumbei. De vreo 14 ani nu mai a păsări, am zis așa: „ori grădină ori găină”, și am ales grădina, nu de alta, dar oricât de bine ar fi fost păsările închise, tot găseau câte o portiță de scăpare. Și ce crezi, mergeau direct la roșii, le ciuguleau de nu-ți vine a crede și rămâneai cu buza umflată după o primăvară de muncă. Mă răcoream doar când le făceam ostropel, atunci chiar era bine plăcută combinația de pasăre cu roșii și alte legume.

    Apreciat de 2 persoane

    • Hahaha, cunosc! Bine, greșit spus, cunosc ca martor, la bunici. Așa talent de a se strecura, nu știu de unde aveau. Bucuria mea era să adun ouăle din cuibar, dimineața. De fiecare dată scăpa o găină în grădină și eu, încercând să o scot, lăsam deschisă portița, normal. Dădeam după una, intrau toate. Aveam treabă, nu glumă.
      Hmmm, ostropel, ziceți? Pfuai, de-aș mai avea acum toate alea… pe atunci nu aveam treabă cu gastronomia, erau bune și merele acre. Acum altfel aș vedea găinile alea 😄

      Apreciază

  23. Zina zice:

    Unele sunt adevărate opere de artă arhitecturală, altele sunt triumful ingeniozității. Necazul este că, în orice le-ai caza, păsările fac un gunoi urât mirositor. E drept că asta nu poți simți din poze! 😀
    Oricum, imaginile sunt delectabile, felicitări pentru alegeri!

    Happy WW, dragă Potecuță!

    Apreciază

    • Știu, Zina! Verile eram la bunci, la sat. Dar acum facem abstracție de asta, că nici pe siteurile de cazări nu-s trecute dezavantajele cum că bâzăie un bec, trece trenul pe lângă, picură un robinet, scârţâie podeaua. 😄
      Îți mulțumesc mult! Seară frumoasă îți doresc!

      Apreciat de 1 persoană

  24. Floare de mai zice:

    Așa coteț ?🤔😂.Ce bine să fii găină/cocoș sau cățel în condițiile astea😯😃. Primul e mai simplu,iar mașina e cam înghesuită…dar în rest…M-aș muta și eu acolo😆😆. Pupici !❤️

    Apreciază

  25. Diana zice:

    Câte stele au? 5 sau 7 🤣

    Apreciază

  26. tink3rbe11 zice:

    Waw, deja este prea mult ce văd. Nu zic nu, dar, este…. este.
    Pentru stadiul de idei, mi se par ok, faine chiar dar pentru utilitate…

    Apreciază

  27. rofstef zice:

    😀 Serios acuma, sunt atât de faine făcute unele dintre ele. Da ce-i asta, tre ‘ pensiune de 5 margarete pentru niște ouătoare ? 😀😅🤣

    Apreciat de 1 persoană

  28. Toate-mi plac! Cotețul donjon îl vreau eu! 🙂

    Apreciază

  29. Cu așa căsuţe, cum Doamne iartă-mă să nu facă ouă?
    Căsuţe de poveste!😃

    Apreciază

  30. daurel zice:

    Bine au zis cand au scris eggscelent, eggspress, eggstravagant…
    Felicitari!

    Apreciază

Lasă un comentariu