Când culoarea devine muzică

Sursă foto
Tăceri găzduite de Carmen

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

71 de răspunsuri la Când culoarea devine muzică

  1. firdeiarbainbataiavantului zice:

    Ce idee interesantă! Mulţumesc, e prima oară când văd aşa ceva.

    Apreciază

  2. Minunată lucrare, încununarea unei răbdări de..elefant! Nu cred că aș avea răbdarea necesară, aș căuta o modalitate mai ușoară!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Senzational. Nu m-as fi gandit la asta.

    Apreciază

  4. Ana zice:

    Io-s tare curioasa daca are ghitara rezonanta sau e doar de bibelou…In rest ideea e grozava. Cred ca ai vazut si tu diverse obiecte facute din creioane, pe internet, vas de flori sau stativ de lampa de noptiera…

    Apreciază

  5. Interesanta idee!

    Apreciază

  6. I0SIF zice:

    Mi-ai stârnit dorul de a cânta din nou la chitara, cu aceasta postare. Merci draga mea Potecuta !
    Sa ai în continuare o zi binecuvântata de Tatal !

    Apreciat de 1 persoană

  7. ghemulet zice:

    waw..nu poat sa cred..
    Cat de frumos ..
    O zi minunata!

    Apreciază

  8. Diana zice:

    Uau! Cu asa chitara putem auzi…. sunetul culorilor! 🙂 Fiind o chitara electrica sunt sigura ca nu e doar de decor. Cata rabdare!!!
    Happy WW!

    Apreciază

  9. anasylvi zice:

    Ce idee originala! Indrazneata!

    Apreciază

  10. ecaleopi zice:

    Deosebit de interesant și foarte frumos!

    Apreciază

  11. Ana G. zice:

    Ce frumos!

    Apreciază

  12. CARMEN zice:

    super idee! ☺ ce ambitie si cata munca! Arata superb! iar titlul ales de tine… mai perfect nici ca se poate.
    Cat priveste instrumentul muzical… sunt sigura ca nu are o calitate deosebita (rezonanta modesta tare – ca, na, din creioane colorate si clei ce sa astepti), dar pentru un tanar incepator, este o chitara…superba si UNICA! Chiar daca acest mestesugar va face astfel de chitari in serie, fiecare va fi un unicat, pentru ca bucatile de creioane colorate vor avea mereu alta ordine. BRAVOOO!
    Happy WW, Potecuta draga! 🙂 O seara cat mai placuta!

    Apreciază

    • Îţi mulţumesc mult, Carmen! Tare mult mă bucur că ţi-a plăcut titlul ales de mine. Şi fotografiile, evident 🙂
      Eu nu ştiu în ce măsură a fost gândită ca să sune bine, mizez pe faptul că designul a fost pe primul loc. Şi aici, e clar că excelează tânărul.
      Să ai o zi bună, draga mea!

      Apreciat de 1 persoană

  13. Ella zice:

    Very cool as zice! Noroc ca este o chitara electrica ca altfel ar suna ca o doaga! :))
    Seara placuta, Potecut! Pup!

    Apreciază

  14. Mugur zice:

    Nu pot spune decât ca si mulți alții înaintea mea, că ideea este cu totul deosebită.
    În ce privește chitara, electrică fiind, culorile ar putea fi fluorescente!? 😀 Că d’aia unor culori li se adaugă particula „neon”. Zic și eu.

    Apreciază

  15. Culorile sunt notele muzicale ale ochilor, după cum bine sugerează și imaginile alese de tine.

    Apreciază

  16. ane zice:

    La o așa chitară cănt aș cânta și eu 😂

    Apreciază

  17. Si totusi…
    Sublim, sublim, dar e din ciclu nu incercati asa ceva acasa, nu o sa va iasa :))))
    Ceea ce mie mi se pare incantator este bucuria ca mai sunt oameni care ies din tipar. Care „mesteresc” ceva care ne incanta.

    Apreciază

  18. Maria zice:

    Întâi s-a activat partea critică din mine și am vrut să scriu că nu se poate – nu are cutie de rezonanță – ar trebui să fie goală. După care m-am întors să mă uit mai bine la poze și am văzut că e electrică.
    Deși nu cred că are vreo valoare practică – arta e faimoasă de altfel pentru lipsa aspectului practic -, mi se pare frumoasă și ca idee și ca execuție.
    Săptămână frumoasă.

    Apreciază

    • Ai dreptate, Maria! Arta e de admirat pentru ce e, nu neaparat pentru utiliate. În fond, asta nici nu ar trebui să conteze. Avem destule obiecte utile, făcute-n serie, ne putem deci bucura de lucrurile unicat, fără să ne cramponăm de detalii.
      Îţi mulţumesc! O zi frumoasă!

      Apreciază

  19. Marian zice:

    Munca in zadar sau … munca de balamuc , aceasta-i descrierea corecta pentru munca aluia . Adaugi o componenta electronica unei cutii oarecare sau unui milion de creioane s-apoi , incerci sa convingi lumea c-ai realizat o opera de arta , Vax…albina !

    Apreciază

  20. clipederaidiniadulmeu zice:

    Ar trebui să apreciem ceea ce se face cu suflet, pasiune și timp. Nu ne luăm de leneși, ci de cei ce fac ceva, vezi doamne, fără utilitate. Mie mi-a plăcut! Poate nu încântă urechea, dar ochiul sigur îl răsfață.

    Apreciază

  21. Eu aduc culorile, cine se oferă mai departe? :)))

    Apreciază

  22. Alex zice:

    Oau, ce idee extraordinară! Toată admirația, pentru cei ce au asemenea idei și le și împlinesc cu răbdare și migală de artist.
    Numai bine, dragă Potecuță! 🙂

    Apreciază

  23. Katherine zice:

    Imi pare mult de lucru la ea, dar se merita.
    Arata minunat si banuiesc ca isi face „utilizatorii” fericiti!

    Apreciază

Lasă un comentariu