Cu cărare pe mijloc, vă rog!

Sursă foto: 1, 2
Tăceri găzduite de Carmen.

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

42 de răspunsuri la Cu cărare pe mijloc, vă rog!

  1. Adriana zice:

    ..fix asta întrebam eu pe facebook, daca sa-mi fac carare intr-o parte. Nu știam ca altii au idei si mai nebunesti! M-ai lasat paf, potecuta!

    Apreciază

  2. firdeiarbainbataiavantului zice:

    E şi asta o formă de artă, deşi foarte efemeră (părul creşte destul de repede).

    Apreciază

  3. Mugur zice:

    Interesante! Dar, la cât păr mai am eu, nu mă mai prinde cărarea nicicum, cel mult stilul „vâlvoi”. 😀

    Apreciază

  4. anasylvi zice:

    Nu cred ca mi-as face o alta fata.. la spate, dar ceva artistic nu mi-ar displacea! Frumos si ingenios mod de a omagia pe cineva, oricum.

    Apreciază

  5. 9 zice:

    Nu-mi plac chipurile nici pe… pluralul de la tricou, ce să mai spun de freze. 🙂 Dar trebuie să recunosc că sunt adevărate capodopere. 🙂

    Apreciază

  6. Suzana zice:

    Chiar am ramas fara cuvinte!
    Totusi domnisoara si-a pastrat o parte a podoabei capilare! 🙂
    Ideile mi se par incredibile! Si imaginatia omeneasca nesfarsita!
    Happy WW, draga Potecuta!

    Apreciază

  7. Imi place sa le privesc, zambesc, dar as fugi mancand pamantul de artistii frizeri care mi-ar propune ceva spectaculos (de genul exemplificat). 🙂 Oh, da! Le recunosc ca fiind capodopere! Si dureaza mai mult decat desenele pe nisip. 🙂
    Happy WW!

    Apreciază

  8. C.A.P. sa fie…de hârtie, caci artisti sunt peste-o mie ! 🙂
    Seara faina, draga Potecuta !

    Apreciază

  9. Arata spectaculos 🙂! Dar nu mi-as face, sunt mai conservatoare de fel. Multumim Potecuta!

    Apreciază

  10. ane zice:

    Mi-a plăcut celebrului pictor spaniol Salvador Dali, este expresiv. Oameni excentrici, vor sa fie interesanți. 🙂
    Seara faina, Potecuta!

    Apreciază

  11. Alex zice:

    Ha, ha! Ce idei… „artistice”! E și asta o formă de exprimare a sentimentelor artistice. Având în vedere că podoaba capilară îmi este tot mai „aerisită”, cam greu să-mi mai „picteze” cineva… Gioconde pe țeastă! 😀 Așa că… să fie la alții, cu plantația mai deasă!
    Frumoasă ideea acestei postări, dragă Potecuță. Numai bine și o seară minunată vă dorim cu toți, din inimă! 🙂

    Apreciază

    • 😀 😀 😀
      Lasă, Alex. Noi, ăştia care nu avem şi nu vom avea opere de artă în loc de freze simple, din diferite motive, ne consolăm cu gândul că cel puţin avem idei. N-avem picturi pe cap, avem idei geniale-n cap. Bun îi aşa? 😀
      Vă pup şi eu şi vă doresc o zi frumoasă!
      Îţi mulţumesc mult!

      Apreciat de 1 persoană

  12. Inventivitatea e nemărginită și prezentă în orice domeniu, iar omul nu pierde nicio ocazie pentru a se afirma. Un prilej pentru cine stă bine cu părul, dar nu-i convine doar atât. Eu aș fi mulțumit cu densitatea lui. 😉

    Apreciază

  13. CARMEN zice:

    vaaaaaai, ce mare-i gradina Domnului! ☺ Mi-a facut placere sa vad „expozitia” si… cred ca nu voi avea niciodata un coleg de serviciu cu asemenea frizura! ☺ Purtatorul unei asemenea podoabe capilare trebuie ca este „artist liber profesionist”.
    Happ WW, Potecuta!

    Apreciază

  14. Până unde merge imaginația și măiestria. Mie îmi plac. 🙂

    Apreciază

  15. Ana zice:

    D.p.m.d.v. trebuie sa ai o doza mare de nebunie, curaj si inconstienta ca sa vrei sa te „mutilezi” in halul asta…[rade ciob de oala sparta]😁😁😁
    Privind dincolo de logica mie chiar imi plac tunsorile. Chiar aseara urmarwam, fascinata de-a dreptul, un videoclip cu niste domnisoare vopsite foarte colorat, o nebunie de culori…un hair stylist plin de imaginatie…parul pieptanat normal era o culoare, cand incepea sa isi treaca mana prin plete sau sa bata vantul, dedesupt erau suvite foarte viu colorate care dadeau un efect spectaculos coafurii.

    Apreciază

  16. Eu nu as avea curajul asta!

    Apreciază

  17. Talentati artistii care fac astfel de tunsori (am reusit si eu la un moment dat un gard viu neintentionat in podoaba capilara a sorei din dotare.. dar doar pentru ca s-a plictisit si nu a mai avut rabdare, Mi-am luat ulterior revansa,, :P)
    Happy joi :D.

    Apreciază

  18. -X- zice:

    Tablouri umblatoare 🙂

    Apreciază

Lasă un comentariu