Ieri şi… azi

Sursă foto
Tăceri găzduite de Călin

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

65 de răspunsuri la Ieri şi… azi

  1. @DG. zice:

    Cat e de frumos!

    Apreciază

  2. Ella zice:

    Casa bunicii mele era acoperita de iedera! Acum stau si ma gandesc …. cat de colorata si frumoasa a fost copilaria mea! 🙂
    Multumesc ca mi-ai adus aminte, cu postarea ta!
    Sa ai o zi minunata, draga mea!

    Apreciat de 1 persoană

  3. firdeiarbainbataiavantului zice:

    Superbe culori, mai ales cele ale toamnei. Când o vezi aşa, fără ploi nesfârşite şi nori apăsători, toamna este de neegalat.

    Apreciază

  4. Peisajele sunt frumoase vara, dar sunt si mai impresionante toamna!
    O toamna calda in culori si insorita, ce altceva ne putem dori acum?
    Toate bune!

    Apreciază

    • Până am aşezat fotografiile-n pagină, m-am convins şi eu de asta. Că uite, puse-n paralel, îmi pare că cele din toamnă oferă mai mult spectacol.
      Îţi mulţumesc! Mă bucur că au fost şi pe placul tău!
      Seară liniştită îţi doresc!

      Apreciază

  5. Miercurea fără cuvinte? Ai niște imagini cât 1000 de cuvinte, Potecuță! Visare plăcută! …Căci privindu-le, inevitabil te fură visarea!

    Apreciază

  6. Mugur zice:

    Foarte frumoasă „paralela” aceasta a ta, sau dacă vrei, „privirea în oglinda toamnei”!

    Apreciază

  7. Laura C. zice:

    Casa bunicii mele era îmbrăcată în ederă de sus până jos și în flori agățătoare (gornițe). Un spectacol!

    Apreciază

  8. Dacă am putea compara și mirosul…
    Struguri albi, nuci amare, frunze uscate. Există ceva mai plăcut? 🙂

    Apreciază

  9. domnuio zice:

    Superbe !
    Prima e pe locul întâi,după părerea mea 🙂

    Apreciază

  10. Suflet zice:

    De asta cred cã iubim toamna, cã stie sã compenseze prin culoare toate lipsurile care apar o datã cu ea. Minunate alegeri!

    Apreciază

  11. Diana zice:

    Ce idee faina aceste „paralele”! Locurile de „ieri” aproape ca par… altele. 🙂
    Zi frumoasa iti doresc. 🙂

    Apreciază

  12. Nergana zice:

    E de woowww!

    Apreciază

  13. Ce mult imi place pozele de acest gen <3!!!
    De poveste :D.
    Happy WW

    Apreciază

  14. Iosif zice:

    Interesanta aceasta metamorfoza, transcendenta a naturii, de la la verdele crud al verii, la policromatica superba a toamnei. Aceste ilustrate ale succesiunilor de anotimpuri si schimbarile nuantelor în natura, oglindesc perfect iubirea dintre oameni, care, cu trecerea timpului, capata nuante din ce în ce mai viu colorate, neantizându-se în albul pur al zapezilor din iarna vietii…
    Seara de vara-n Suflet !

    Apreciază

  15. Suzana zice:

    Chiar daca toate sunt superbe, mi-au ramas ochii la prima casuta. Nu stiu cum o fi inauntru, dar macar la fel de frumos ca pe afara probabil ca este! 😀
    Happy WW, draga Potecuta!

    Apreciază

    • Cred că nici nu contează. Mi-aş pune o măsuţă afară şi aş toooot sta acolo să admir, cu o cafea şi o carte-n faţă.
      Mă bucur mult că şi ţie ţi-a plăcut!
      Seară frumoasă, draga mea!

      Apreciază

  16. Oana zice:

    Culmea…prefer „azi-ul” 🙂

    Apreciază

  17. clipederaidiniadulmeu zice:

    O poezie în culori. O seară frumoasă ca imaginile tale.

    Apreciază

  18. Maria zice:

    Frumoasa compoziție!
    ….să tot mergi pe poteci, vară – toamnă, toamnă – vară, dus-întors, ajung cu fulgi în vârf de nas, în iarnă!
    Cine-o fi inventat potecuța asta..☺
    Păi cred că are legături secrete cu Micul prinț!

    Apreciază

  19. dyanaweb zice:

    Muntele mi-a taiat rasuflarea 🙂

    Apreciază

  20. Ieri a fost superb, azi e încă frumos, dar mă tem pentru ziua de mâine.

    Apreciază

  21. mcooper801 zice:

    Mi-am spalat ochii si mi-am inmiresmat sufletul ! 🙂

    Apreciază

  22. Beta zice:

    Ce frumusete de imagini cu aceasta regina a culorilor careia ii spunem TOAMNA ❗ ❤ De data aceasta a fost si darnica cu noi lasandu-ne timp sa trecem chiar prin tot spectrul coloristic, negrabindu-ne.O seara frumoasa draga Potecuta ❗ ❤

    Apreciază

  23. Mi-ai făcut un dor de ducăăăă… 🙂 în afară de podul ăla superb, care formează împreună cu reflexia lui în apă un ochi, toate celelalte îmi plac pe varianta de toamnă. Podul ăla însă, e superb așa verde 🙂 Și munții ăia.. ooooof, Potecuț!

    Apreciază

  24. Ileana zice:

    Superb!
    Ganduri bune, o cafea tarzie si un buna seara! Sa aveti parte de clipe cat mai placute, dragilor!


    Apreciază

Lasă un comentariu