Jucării-n bucătărie

Sursă foto
Tăceri găzduite de Călin

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

33 de răspunsuri la Jucării-n bucătărie

  1. Măcar un polonic tip lebădă mi-ar plăcea să am și eu în bucătărie. Mai ales dacă stau în poziție verticală.

    Apreciază

  2. Toate sunt bune, mai ales cafeaua!😂

    Apreciat de 1 persoană

  3. ane zice:

    Excelente imagini;draguțe si haioase 🙂 Sa-ti fie ziua plăcută prin bucătărie!

    Apreciază

  4. orice veselie in ..bucatarie iti face viata mai frumoasa si mai colorata!! mi-ar placea sa si gasesc in magazine cateva din „jucarii-bucatarii”

    Apreciază

  5. Un accent pe lebedele alb şi negru, fără discuție… Priveşti bucătăria cu alți ochi, evident…

    Apreciază

  6. Diana zice:

    Ce dragute sunt! 🙂 Mi-ar placea sa am, poate m-as juca mai mult prin bucatarie… 😉
    Happy WW!

    Apreciază

  7. Suzana zice:

    O adevarata placere sa experimentezi gatitul cu astfel de accesorii! 🙂
    Cred ca pe unele ni le-am putea confectiona, transformand alte obiecte…
    Happy WW, draga Potecuta! Si pofta buna intr-un ambient vesel! 😀

    Apreciază

  8. LAURA C. zice:

    Si noi vedem jucarii peste tot in bucatarie. Asa e cand ai copilasi mici in preajma…

    Apreciază

  9. Mugur zice:

    Mi-ai încântat ochii și sufletul cu jucăriile tale de bucătărie!
    Mulțumesc!

    Apreciază

  10. CalinH zice:

    Mitelele de ele 🙂
    Happy WW!

    Apreciază

  11. daurel zice:

    Nici nu-ti vine să mănânci; pentru a nu deranja…
    Happy WW!

    Apreciază

  12. Iosif zice:

    O saltea în marime reala,asemanatoare cu buretele de spalat,ar fi ideala,pentru un masaj perfect si gratuit,noapte de noapte. 🙂
    Bonne nuit !

    Apreciază

  13. Toate mi-au plăcut, dar m-a terminat ultima cu picioarele celui pierdut în… salată. 😀

    Apreciază

  14. mariabotnaru zice:

    Minunat, dragă potecuță, bucuria ochiului e mare! Mulțumesc mult pentru postare!

    Apreciază

  15. O vrajitoare mov calare pe lingura sigur ar face magie si eu as ,,sta” pe laptop cat ea gateste. :)))))

    Apreciază

  16. clipederaidiniadulmeu zice:

    Toate mi-au plăcut, dar „mestecătorul” ăla de salată rămas doar cu picioarele afară, e genial.

    Apreciază

    • 😀 Aşa-i? Şi mie-mi place mult. Când o fotografie e pusă ultima în seria miercurii fără cuvinte, e semn că aia-mi place cel mai mult şi sper că, fiind ultima, rămâne întipărită în mintea celor care trec pe aici. 😉
      Zi frumoasă îţi doresc!

      Apreciază

Lasă un comentariu