Tăceri plămădite-n suflet

Sursă foto
Tăceri găzduite de Suzana

Ştiţi că miercurea tac de obicei. Vă arăt ce mă bucură pe mine şi tac. Şi mai ştiţi că recomand rar spre deloc, dar atunci când o fac, o fac numai dacă chiar cred în ceva sau chiar mi-a plăcut ceva, adică am „testat”. Şi acum recomand.
Frumuseţile astea sunt făcute „acasă” la noi, mai exact în Bucureşti şi, în funcţie de curier, ajung cel târziu a treia zi de la comandă.
Eu am vrut, ca mărţişor, fântână şi o poşetuţă care nu se vede în pozele astea, e însă pe link, aşa cum sunt multe, multe altele.
Am cerut voie să le pun aici, să le vedeţi şi voi. Nu e reclamă, e bucurie împărţită cu voi. Dar merită să fie şi reclamă. Sper să vă placă!

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

55 de răspunsuri la Tăceri plămădite-n suflet

  1. Jo zice:

    Multă migală în creațiile acestea. Sunt impresionată. Mâța aia din final chiar e drăguță. Issa? Ce zici? 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Issabela zice:

      De pisici numai de bine always, chiar dacă mi-am făcut și un antirabic o dată din cauza uneia… 😀 (vina a fost exclusiv a mea și așa am învățat ceva nou, anume că nu poți să separi doi cotoi încăierați)

      Apreciat de 2 persoane

      • Drugwash zice:

        […] așa am învățat ceva nou, anume că nu poți să separi doi cotoi încăierați

        Ba poţi, da’ trebuie să ai plămîni, să urli la ei de aproape ca să-i scoţi din transă. Dacă unul e al tău poate ai şansa să-l apuci repede de blana de pe ceafă ca să-i separi definitiv, altfel e posibil să se alerge şi să se încaiere din nou. Dacă amîndoi sînt ai tăi (sau niciunul) poate ar fi mai bine să le faci „duş” c-o găleată de apă – dacă-s în curte şi dacă-i vară/cald. Asta ar servi şi drept pedeapsă. 🙂

        Apreciat de 1 persoană

        • Ce înseamnă să-i separi definitiv?

          Apreciat de 1 persoană

          • Drugwash zice:

            În context, ‘definitiv’ e un termen relativ. E o separare de moment din conflictul curent, dar cu siguranţă îl vor reedita – peste cinci minute sau trei zile sau… – fiindcă lupta pentru teritoriu trebuie întotdeauna să aibă un învingător şi unul sau mai mulţi învinşi.

            Am avut şi eu parte de cîteva asemenea „spectacole” cu unii dintre ai mei şi separările au fost întotdeauna de scurtă durată. Nu poţi ţine mai mulţi masculi adulţi în acelaşi spaţiu, chiar şi fraţi din aceeaşi serie fiind. Cît de curînd or să urmeze altele, între Goldy şi taică-său care s-a aciuat iar pe aici, apoi între care-o rămîne şi Bebiţă care încă-i prea mic pentru „show”. Asta dacă nu-i doboară puricii pe amîndoi odată cu încălzirea vremii, cînd va fi să fie.

            Apreciat de 1 persoană

        • Issabela zice:

          Era la mine în casă, găzduiam un cotoi străin, pe care îl mai ținusem, de altfel, când erau mici amândoi… iar cel care mi-a făcut praf mâna era celălalt. Deși cred și acum că nu prea ar fi contat în acele clipe pe care l-am apucat de ceafă :))) (în paranteză fie zis, aveam și o pitică, mare azi, și mă gîndesc că ea o fi fost mărul discordiei, că intrusul nu o știa și erau amîndoi la vîrsta adolescenței). Deci stau la bloc… dar rețin ideea, în caz că…, nu se știe niciodată 😀 mai bine baltă pe jos, decît prin ce-am trecut 😁😂

          Apreciat de 2 persoane

          • Drugwash zice:

            Ha, uite ce se întîmplă dacă răspund la rînd direct din mail. Nu apucasem să văd şi completarea. 🙂
            La bloc e şi simplu şi complicat totodată, fiindcă e spaţiu restrîns şi în vîltoarea conflictului pot alerga şi distruge orice le stă în cale, dar poate fi mai uşor să pui mîna pe unul dintre ei odată ce le-ai distras atenţia. Nu înainte de asta! 😉

            Dacă e o femelă la mijloc conflictul e mai intens. În loc de găleată cu apă – care ar fi exagerat într-un apartament – poţi încerca cu un pulverizator cu apă chioară (nu soluţii chimice cum ar fi cele de curăţat geamuri sau vase sau altceva). Dar esenţial e să îi ţii despărţiţi apoi, fiindcă nu uită şi nu iartă. 😉

            Ca să nu îşi mai marcheze teritoriul poţi pulveriza în locurile unde face soluţii cu miros puternic de lămîie – eventual zeamă de lămîie diluată cu apă.
            Şi gata, că transformăm căsuţa Potecuţei în blog de sfaturi feline. 😆

            Apreciat de 1 persoană

            • Issabela zice:

              😀 știu multe din ce zici, că m-am născut cu mîțe; și de cafteli știam, dar la curte-i despărțeam cu bățul sau țipând; aici a fost un blitzkrieg – musafirul a intrat, al meu s-a cambrat, musafirul a văzut mîța, musafirul s-a bucurat, al meu s-a înfoiat… după aia am pierdut șirul. Dar vorba ta, gata cu mîtzele, ca jucăm în deplasare :)))

              Apreciat de 1 persoană

            • Drugwash zice:

              Eu, ca Făt-Frumos: am învăţat într-un an cît alţii în cinci. 😆
              Şi-am tăcutără. 😀

              Apreciat de 1 persoană

            • Issabela zice:

              😀 am avut o clipă, cu „tăcutără” ăla, senzația de plural glorios din „Și n-au învins”…

              Apreciază

            • Drugwash zice:

              Umil plural s-a vrut a fi, dar nici pe departe glorios precum spune fratele poet. 🙂

              Apreciază

      • Jo zice:

        Pai da, trebuia să arunci o cană de apă rece peste ei. 🙂

        Apreciat de 1 persoană

    • Mă bucur că îţi plac! Toate sunt aşa.

      Apreciază

  2. Cri zice:

    Am fost și la sursă, Potecuță, și erau pe acolo niște mărțișoare, dar din 2018, tare-tare drăguțe. Ce bine că e în București… 🙂 Mulțumesc pentru bucuria de a admira așa niște frumuseți! 🥰

    Apreciază

  3. Issabela zice:

    Ba să fie reclamă, Potecuță, acolo unde merită, așa cum a făcut și Cristi doamnei cu tablourile cu pietre. Ce-i frumos e frumos și dacă frumosul se poate vinde, cu atât mai bine!

    Apreciat de 2 persoane

    • Evident, Issa!
      Eu am vrut să vă asigur că de chiar am fântâna şi poşetuţa, mă rog, le-am avut, că deja-s la destinatarul lor, deci de chiar arată ca-n poze şi de chiar există. Nu e doar reclamă cum fac vedetele la produse de care habar n-au ce gust au sau ce efecte au. Când nu ştiu, nu recomand 😀
      Dar da, merită reclamă.
      Îţi mulţumesc!

      Apreciat de 2 persoane

  4. 1lauralaly zice:

    Superbe. Si cata atentie la detalii. Talentul, migala, pasiunea razbat din fiecare in parte. Sincer sunt vreo 3 care ma ispitesc. 😊 Mai ales ultima😜. Te imbratisez, cu drag.

    Apreciază

  5. Iosif zice:

    Admirabile lucrari artizanale ! Mi-ai amintit de un domn din Sighetu M., care confectiona mini-casute traditionale din lemn, adevarate bijuterii rustice.
    (999)Noi unA totusi zicem…vrând-nevrând, reclama se realizeaza …împletind, lucrând… 🙂
    Zile minunate, însorite, relaxante, în toate aspectele binecuvântate, draga Potecuta !

    Apreciază

  6. Drugwash zice:

    Cineva se pricepe de minune să tragă sforile. La propriu. 😀

    Apreciat de 1 persoană

  7. anasylvi zice:

    Sunt foarte frumoase, toate. Si mie imi place pisica si imi plac si morile alea de vant foarte tare. Eu nu cred cae ceva rau sa faci reclama unui produs de care esti multumit si crezi tot ceea ce zici.

    Apreciază

  8. Diana zice:

    Sunt superbe! Fara „reclama” facuta de tine nu mi-as fi bucurat ochii cu aceste lucrusoare migaloase.
    Candva am facut o roaba din sfoara – e drept ca a fost primul obiect de gen la care am folosit sfoara, dar a fost complicat. In timp devine mai usor, dar tot ramane un grad de dificultate. Am scris aceste randuri pentru a intelege ca apreciez foarte mult si astfel de obiecte! Am fost si pe link – greu de ales. 🙂 Mi-au placut mult de tot palariile. 🙂 O palariuta trebuie sa incerc sa fac! 🙂
    Zi frumoasa iti doresc, Potecuta! ❤

    Apreciază

    • Îţi mulţumesc mult, Diana!
      Sunt convinsă că nu se fac chiar uşor, chiar dacă, după un timp, cu talent şi îndemânare, vine de la sine, cumva. Tot e de muncit. Dar tu ştii mai bine, că şi tu faci tot felul de frumuseţi.
      Spor! Să ne arăţi şi nouă! 😉
      Zi bună îţi doresc şi eu, cu drag!

      Apreciază

  9. tink3rbe11 zice:

    Ce minunății!!!!

    Apreciază

  10. miniaturile zice:

    Minunate sunt!

    Apreciază

  11. MNiko zice:

    Ca de obicei nu te dezici cu „tacerile” tale de miercurea. Sunt superbe aceste creatii, multe din ele avand de obicei la baza si reciclarea. Iar colectia prezentata de tine e si ea deosebita, fix in ton cu saptamana asta speciala in care suntem.

    Apreciază

  12. delicat au fost plamadite.
    multumim, copil drag!
    💯♥️

    Apreciază

  13. Suzana zice:

    Potecuta, nu stiu cum faci, dar mereu gasesti idei care ma intereseaza! 🙂
    Si pana acum nu am vazut astfel de creatii sofisticate cumva, din sfoara!
    Multumesc mult pentru noul drum aratat1
    Happy WW si o primavara frumoasa!

    Apreciază

  14. Aura B. Lupu zice:

    Superbe toate! Bravo! ❤️

    Apreciază

  15. Totul se învață, chiar și arta de a crea astfel de minunății. E nevoie de caracterul potrivit și multă muncă, iar asta reiese din finețea și inspirația pe care o admirăm în fiecare dintre exponate. O bogăție de frumuseți cu care fiecare ar vrea să-și încununeze habitatul. Felicitări pentru selecție, Potecuță finuță! 🙂

    Apreciază

  16. daurel zice:

    Sunt cu totul deosebite!
    Mulțumesc!

    Apreciază

  17. Alex zice:

    Felicitări pentru alegeri, dragă Potecuță! Ce lucruri frumoase pot să facă niște oameni talentați, dintr-o banală… sfoară! Mi-au plăcut toate!
    Mă bucur că ai primit așa cadouri faine. Să te bucuri de ele din plin!
    Multă sănătate și numai bine! 🙂

    Apreciază

  18. Cristi zice:

    Superbe! Arta pura! 🙂

    Apreciază

  19. Ileana zice:

    Minunat, delicat, pe toate le-as lua acasa! Multumiri pentru arta frumoasa ce ne incanti mereu! ☕🤗

    Apreciază

Lasă un comentariu