Mister elucidat

Tăceri găzduite de Suzana

Să ştiţi că n-am sursă. Am căutat, am răscăutat, n-am. Că e primită pe WhatsApp.
Dacă tot e ultima postare la această rubrică pe anul ăsta, vă rog să îmi permiteţi şi cuvinte.
Ăştia sunt piticii mei. Da, din cap. Ei m-au făcut să scriu tot ce-am scris până acum, tot ei mă fac să mă lovesc de pereţi prin casă, tot ei mă fac să râd ca zuza singură pe stradă. Ăla albastru e cel mai tranca-lanca dintre toţi, el e principalul vinovat.
Acum că ştiţi, poate îmi iertaţi mai uşor scăpările.
Tanchiu veri maci! Şi ei sunt încântaţi de cunoştinţă!

Update: am sursă!
Mulţumesc mult, Ana G!
Să vedeţi voi minunăţii AICI!

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

86 de răspunsuri la Mister elucidat

  1. Mona zice:

    Cei mai adorabili pitici ❤❤❤🤗

    Apreciat de 4 persoane

  2. Issabela zice:

    😀😀😀 i-am căutat și eu cu google lens, l-a recunoscut doar pe ăla micu, zice că seamănă cu Piggy din Muppets :))))
    nah, să-ți trăiască și ai mare grijă de ei, prea-s drăgălași ❤❤❤

    Apreciat de 2 persoane

  3. Diana zice:

    Oh, dar ai niște pitici foarte frumoși!

    Apreciază

  4. miniaturile zice:

    Superbi! Salutări tuturor…și ție! 😀

    Apreciat de 2 persoane

  5. Cri zice:

    😀😀😀 Ce frumos ai scris, Potecuță! Și-ți ador piticii, chiar și dinainte de a-i „vedea”… 😘😘😘😘 (pentru fiecare câte unul)

    Apreciat de 1 persoană

  6. Iosif zice:

    Acesti patru simpatici voinici,
    ce parca ar dansa pe masa,
    îmi par plini de bucurie, fericiti,
    stând la cafea pe o terasa !
    Cel albastru pare mai activ, ca si cum ceva ar mai avea sa spuna. Poate se gândeste ca-n definitiv, asa e viata… ca un pahar în mâna… 🙂
    Seara faina cu senin în Suflet, draga Potecuta !

    Apreciat de 1 persoană

  7. Floare de mai zice:

    Pupici pentru pitici.Să-i dați inspirație Potecuței să scrie la fel de frumos și anul viitor !.
    P.S.Nu-i spuneți că e o scumpă,știm doar noi,bine ?😘😘😘😘

    Apreciat de 1 persoană

  8. Drugwash zice:

    Ioi baszmeg, ăştia-s alieni de departe, nu pitici autohtoni, că prea-s talentaţi! 😀
    Să-ţi trăiască, să te zăpăcească, multe opere sublime să-ţi dăruiască! 😉

    Apreciat de 2 persoane

  9. Diana zice:

    Da’ stiu că-mi plac piticii tăi! 😂 Să-ți trăiască, să nu te părăsească! Ai grijă de ei! 🙂
    Seară frumoasă, Potecuță! ❤️

    Apreciat de 1 persoană

  10. imaginarycoffee zice:

    Ahammm, deci așa arată! Sunt tare simpatici și asta s-a văzut în postările tale. Sper să-și dea în petic și anul viitor! 🙂

    Apreciat de 2 persoane

  11. Tatar Lau zice:

    Cel roșu cred că e piticul meu. Îi stau antenele la fel cum mi se așează și mie părul după spălare.😜

    Apreciază

  12. asta e poza de screenshot, de salvat in telefon, de uitat la ea si prapadit de ras, de aratat la copii: unul se joaca gensheen ( habar n-am ce-i aia, da calare sta fiica-mea pe jocul asta; unu’ vorbeste incontinuu la telefon ca lucreaza de acasa, si eu stau pe telefon 🤗).
    Potecuta, fata frumoasa si obraznica, te pup, te trag de par, ca am tras-o si pe Issa, si iti spun ca te iubesc! ♥️♥️♥️
    pupa nama fata frumoasa ce-mi esti si sa-mi spui ce pantofi iti pui la petrecerea de revelion. da? sandale? de catifea? cu toc? cu bareta? huh?
    🤗♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    Apreciat de 3 persoane

    • Asta am făcut şi eu, am salvat-o-n telefon şi fac şi ce fac şi mă duc la ea. Şi da, mă pufneşte râsul pe loc. Cum să nu râzi la ce făţuci de zăpăciţi au? Şi puţin nebuni, şi puţin ironici, aşa. Mor de dragul lor!
      Te pup cu drag mult! Ştii că şi eu te iubesc!
      Îţi mulţumesc din suflet!
      Dieci: papuceii pe care-i voi purta în noaptea dintre ani fac parte dintr-o colecţie specială, ediţie limitată. Sunt argintii şi da, au puţină catifea pe părţi. Sunt închişi şi fără toc. În faţă, au un cap mic de ursuleţ şi urechi care stau ridicate tot timpul. În interior au blăniţă albă. Gurile rele spun că-s papuci de casă, dar să nu crezi. Invidia, domnule, invidia.
      Mai sus de papuci voi purta cu mândrie pantaloni albastru-închis cu Bugs Bunny şi mai sus, tricou gri, cu acelaşi personaj în mijloc. Iar spun gurile rele că ar fi pijama. Deh, ce să ştie ele ce-i aia tendinţă-n modă? Deci practic eleganţă maximă, ce n-a văzut Parisul cu toate fiţele lui.
      Nu m-aş fi lăudat aici, ştiu că ie grele vremurile şi nu dă bine să te lauzi cu ţinutele extravagante. Dar dacă m-ai întrebat, nu te puteam minţi.
      Caut jocul ăla, musai să ştiu ce-i aia.
      Te puuup!

      Apreciat de 3 persoane

      • vreau si eu tinuta ca a ta!!! 😊🤗
        nu mai vorbesc cu tine! 😂 ba daaaa, vorbesc cu tine, ca eu am cu roz! cu pisicile aristrocrate! 😂
        tu, fetita obraznica, mor dupa tinuta ta! ♥️
        eu am sa ma imbrac fix ca piticuta albastra. daca nu gasesc tinuta, o rog eu pe piticuta sa mi-o imprumute. mor dupa fustita si papuceii ei. ♥️
        bine, fetita obraznica, maine astept articolul tau, stiu ca esti ocupata sa-ti faci parul, dar lasi tu o uratura aici, stiu eu.
        te pup, te imbratisez si iti trimit inimioare!
        ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

        Apreciază

        • A zis că gata, nu mai stă pe gânduri, îţi dă ţinuta! De tot ţi-o dă, că aşa apreciată n-a mai fost de nimeni şi îi eşti dragă tare.
          Te pup, te pup, te pup cu drag mult de tot!
          Azi vă urez. Scurt şi repede. Că mâine am de făcut platou. Şi tort cu frişcă şi iaurt şi fructe. Şi coşuleţe cu cremă de brânză şi cu icre negre şi roşii. Şi bruschete cu unt şi file de somon. Şi gata. Adică ce? Io să nu mă simt ca la restaurantele dă mare fiţă? 😀

          Apreciat de 1 persoană

          • wow! sar in sus de bucurie! 🎉
            o iubesc! 🤗 frumoasa lu’ mama draga si dulce! 🤗
            vreau si eu platou, vreau si tort!!!!
            bine, scumpa mea, fitoasa mea draga si scumpa, pup, pupic!
            ( vaaaai, am uitat sa o intreb de bijuterii pe piticuta, lasa ca gasesc eu prin pungile cu pufuleti!)
            te imbratisez, fata mea frumoasa, fug la cumparaturi.
            sa-mi pastrezi tort! da?
            pupa mama te iubesc!
            ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

            Apreciat de 1 persoană

  13. Ideota69 zice:

    Ăla albastru e foarte sexy, dar recunosc că-mi place mai mult portocaliul (să nu-i spui!🙄)… Și totuși, mă învârt, mă sucesc, și până la urmă îmi dau seama că eu iubesc piticii tăi, pe toți, și nu-s in stare să-i diferențiez prea mult! Te îmbrățișez, Potecuto! Strâns! Cu piticii tăi cu tot!❤️

    Apreciat de 3 persoane

    • Şşşşt, nu-i spun. Că se apucă ceilalţi să-mi tropăie prin gânduri.
      Mă bucur tare că-ţi plac toţi şi că-i iubeşti şi îţi mulţumesc mult! Nu le spun, că şi-o iau în cap.
      Te îmbrăţişez şi eu tare de tot!

      Apreciază

  14. Suzana zice:

    Ha, ha, ha! Asta zic si eu colectie! Te rog fruumos sa ai grija de ei, ca sunt tare simpatici si se pare ca isi fac treaba cu multa raspundere.
    Imi pare bine de cunostinta!
    Happy WW, draga Potecuta! Asta da desconspirare! ❤

    Apreciază

  15. Ana G. zice:

    Măi, dar sunt atât de drăguți!!! Să ai grijă de ei.

    Apreciat de 1 persoană

  16. Ana G. zice:

    Ți-am trimis pe messenger ceea ce am găsit eu și mi se pare sursă a piticilor tăi. Nu știu dacă chiar este, dar eu am găsit mulți alți pitici pe acolo, par o familie mare.

    Apreciat de 1 persoană

  17. adrianport zice:

    Dacă n-aş avea şi eu piticii mei aş zice că ăla albastru e o ea. Dar îmi place, e drăguţ. Toţi sunt! Ador piticii multicolori. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  18. Așa pitici să tot ai! Sunt tare drăguți și așa îmi explic de ce îi suporți. 🙂
    Nici nu vreau să știu cum arată ai mei, dar îs sigur că nu-s în culori. 😉

    Apreciat de 1 persoană

  19. Dana zice:

    S-ti traiasca piticii, fac treaba buna! Pupici si un an nou minunat! Cu sanatate si tot ce iti doresti!

    Apreciat de 1 persoană

  20. anasylvi zice:

    Ce simpatici sunt! Sa-ti traiasca, sa fiti fericiti si sa va distrati bine impreuna! ❤

    Apreciat de 1 persoană

  21. Jo zice:

    Ala înalt, cu ochelari de soare la gât e venit în vizită de la mine. 😀 Excelentă postarea, Potecuță. Ține-o tot așa! Venim și la anul la tine. La mulți ani! ❤️

    Apreciat de 1 persoană

    • Sper că nu m-a făcut de râs! N-a mâncat tot, n-a cerut supliment, n-a venit cu mâna goală, n-a făcut deranj. A făcut? 🙄
      Mulţumesc, Jo! Tare mă bucur când veniţi!
      La mulţi ani!

      Apreciază

      • Jo zice:

        Întrebările astea ar fi trebuit să le pun eu. De parcă ar avea vreo importanță. 🙂 Ziceam că ăla înaltul, alb e piticul meu într-un sejur la tine. Dar merge și viceversa. Îi aștept cu drag. Am șampanie. *wink*

        Apreciază

        • No, stai, că-mi fac ăştia o gălăgie-n creieri de nu mai ştiu să citesc. Am citit „e venit în vizită la mine”. Şi chiar mă gândeam că nici n-am zis bine de ei şi au şi luat-o la goană.

          Apreciază

  22. Sunt extrem de simpatici!💓

    Apreciază

  23. Să știi că ăla albastru e de fapt aia albastră : 😛

    Apreciază

  24. tink3rbe11 zice:

    Tare dragi mi’s…mai ales când își fac treaba!
    La mai multe năzbâtii !

    Apreciază

  25. Alex zice:

    Ha, ha! Ce fețe simpatice! Păi cum altfel să fi fost „piticii” tăi, decât simpatici și zâmbitori? Ține-i aproape, dacă tot te inspiră atât de bine!
    Sănătate, bucurie și… La mulți ani! 🙂

    Apreciază

  26. Pingback: Adio, 2021! – Film Serial

  27. Issabela zice:

    Potecuță, iar m-am pus pe search și am reușit, de data asta. Dacă dai, pe google lens, la „mai multe”, apar o mulțime de saituri… rusești cu frumusețea asta de poză și ei le zic taracanî, adică gîndaci :)))) Deci, n-am găsit sursa strictă, dar proveniența e clară acum 🙂

    Apreciază

  28. Pingback: Alți „pitici” cu sorcova… – Se mai întâmplă

  29. Sa tot ai asa pitici Potecuta draga sa ne incante si in acest an!

    Apreciază

  30. MNiko zice:

    Cât de drăgălași sunt! Cred că sunt făcuți din lână împâslită cu acul.

    Apreciază

Lasă un comentariu