Întrupate în tăceri

Sursă foto
Tăceri găzduite de Carmen

Şi cu drag, pentru voi toţi
Sursă

Update: Ana G m-a rugat ceva-n comentariul ĂSTA. Vă rog la rândul meu să îl citiţi şi dacă se poate, să dăm o mână de ajutor. Vă mulţumesc!

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

62 de răspunsuri la Întrupate în tăceri

  1. Superbe, nu știu unde le găsești! Happy WW!

    Apreciază

  2. ina02s zice:

    Superbe miniaturi, superbe creioane!! 🙂 Multumim si de martisor! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Suzana zice:

    Mi-a placut revederea cu aceste creatii. M-am tot intrebat ce tip de mina au de sustin o astfel de sculptura miniaturala! Imi plac tare mult!
    Happy WW, draga Potecuta si multumesc pentru martisor! O primavara minunata!

    Apreciat de 1 persoană

  4. Frumuseți dăltuite-n piatră (voiam să spun), căci așa par la prima vedere.
    Cu atât mai minunate sunt la o privire mai atentă.
    Mulțumim de mărțișor, Potecuță! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  5. kornnn13 zice:

    Rabdarea si Pasiunea imprastiate in siraguri de vise …

    Apreciat de 2 persoane

  6. Roxana Negut zice:

    Ce frumos! Adevarata arta!

    Apreciat de 1 persoană

  7. Wow, putina invidie aici căci au mega talent :)?

    Apreciază

  8. Diana zice:

    Sunt fantastice! Imi imaginez greu cum arata (in miniatura) instrumentele de lucru! 🙂
    Happy WW, Potecuta!
    Multumesc pentru martisor!

    Apreciază

  9. clipederaidiniadulmeu zice:

    Poezie sculpată sau sculptarea poeziei.

    Apreciază

  10. Maria zice:

    sculpturile sunt minunate
    mulțumim pentru mărțișor!
    Happy WW!

    Apreciază

  11. Ana G. zice:

    Of topic, te rog să mă ierți, pune tu te rog un link, că eu nu știu, spre blogul lui Dragoș are nevoie de ajutor cu o pisicuță operată, poate se găsește cineva să-l ajute.

    Apreciază

    • Ana, eu nu am de ce să te iert, nu m-ai supărat cu nimic. El să nu se supere.
      Am editat comentariul tău şi am pus linkul direct spre postarea de care spui.

      Apreciat de 1 persoană

    • Nu ştiu cum să fac mai vizibil comentariul tău şi deja au trecut destul de mulţi pe aici. Am făcut update la postare şi am scris de comentariul tău. Mai mult chiar nu ştiu cum să fac. Dacă ai o idee, te rog să spui.

      Apreciat de 1 persoană

      • CARMEN zice:

        Frumos ca Ana G incearca sa faca publica cererea lui Dragos, eu însa… nu am cum sa ajut. Psicuta lui Dragos trece prin acelasi calvar ca si Leo, catelusul nostru. Am lasat un comentariu pe blogul lui, dar… asa, doar de consolare. El cere ajutorul cuiva ce are cunostinte în medicina… Eu sunt inginera proiectant, daca vad sânge, lesin!
        Te pup Potecuta.

        Apreciat de 1 persoană

        • Cum Ana a scris acel comentariu după ce deja a trecut pe aici mai mulă lume, nu am ştiut ce să-i fac să îl vadă mai mulţi. La tine am îndrăznit să zic să intri să îl vezi în ideea că având, din păcate, o idee despre asta, oricum ai fi mult mai în măsură decât mine să zici ceva. Şi erai şi cel mai aproape de acel comentariu.
          Îţi mulţumesc mult, Carmen! Te pup şi eu!

          Apreciat de 2 persoane

  12. CARMEN zice:

    incredibil ce poate naste talentul si rabdarea 😊 Ce sculpturi perfecte! Fantastic unde duce imaginatia si ambitia!
    happy WW Potecuta draga 😊

    Apreciază

    • Aşa-i că ne entuziasmează de fiecare dată când vedem ceva născut din talent şi imaginaţie deşi avem impresia că am văzut multe? Pe mine mă bucură mult fiecare astfel de descoperire.
      Îţi mulţumesc tare mult, Carmen! O seară bună îţi doresc!
      Dacă ai timp, te rog mult, citeşte puţin comentariul Anei G, e deasupra de al tău. Ceva-mi spune că tu ai putea avea o părere pentru Dragoş. Mulţumesc!

      Apreciat de 1 persoană

  13. ane zice:

    Mi-a plăcut Colosseum si prima imagine care se aseamănă (doar mâinile) cu pictura lui Michelangelo „Separarea luminii de întuneric” . Nu știu ce a fost in mintea artistului.
    Frumos mărțișorul tau, merci!

    Apreciază

    • Şi mie îmi place tare mult prima imagine! Hmm, cred că s-a gândit şi la aia. Cred. 🙂
      Îţi mulţumesc mult, Ane! Mă bucur că ţi-a plăcut, drag îmi e şi mie mărţişorul ăla, de aia am vrut să vi-l ofer şi vouă.

      Apreciat de 1 persoană

  14. Ella zice:

    Cata îndemanare si rabdare trebuie sa aibe ca sa nu rupa mina de creion! Mai tii minte la scoala cate varfuri de creion am rupt cu ascutitoarea? :))
    Multumesc pentru martisor! La mine rar ajunge cate unul … :((
    Seara placuta draga mea! Imbratisari!

    Apreciază

    • Aveam un talent ieşit din comun să le rup. Şi când ascuţeam, deşi era perfect, trebuia să fie vârful şi mai ascuţit, altfel nu eram eu sănătoasă. Evident, se rupea de tot. Parcă le mâncam, aşa repede se terminau creioanele. Bine, le şi mâncam de la un capăt 😀
      Of, Ella, ţi-aş fi trimis unul cu cel mai mare drag…
      Te îmbrăţişez şi eu! Să ai o zi frumoasă!

      Apreciază

  15. Mugur zice:

    Dacă te gândești că totul este realizat în grafit, cea mai moale varietate de carbon (duritate 1, spre deosebire de diamant, cu duritatea 10), atunci abia îți dai seama de câtă răbdare și îndemânare a avut nevoie artistul pentru a realiza aceste capodopere.
    Mulțumesc, Potecuță!
    Nici nu te mai întreb cum le-ai găsit, că stiu deja ce îmi răspunzi. 😀

    Apreciază

  16. Mona zice:

    Ce frumoase sunt! Și câtă migală și dăruire. Superbe!
    Prima data am crezut că sunt mine de creion unele și sunt făcute cu o ascuțitoare specială 🙈 😁

    Apreciază

    • Mi-ai dat idei. Vrei să inventăm o ascuţitoare care să facă aşa? Anul viitor ne facem vacanţa prin croaziere. Cu ieşire la ocean direct din dormitor. 😀
      Te pup, Mona! Mă bucur că ţi-au plăcut!

      Apreciază

  17. Toate sunt interesante, poate Gânditorul îmi place cel mai mult!
    Am distribuit cererea Anei, m-am uitat la pozele acelea și -pe moment-am uitat de imaginile acelea minunate din postarea ta! E dureros ce se întâmplă în țară! Răul e în metastază!

    Apreciază

  18. Sa ai o primavara plina de bucurii si soare!

    Apreciază

  19. anasylvi zice:

    Remarcabile aceste sculpturi in mina de creion! Le admir cu atat mai mult cu cat e ceva foarte migalos, ceva ce nu stiu daca as putea face, chiar si daca as avea talentul necesar.

    Apreciază

  20. 1lauralaly zice:

    Superb. Arta nu are limite. Prima e favorita mea

    Apreciază

  21. Prima imagine îmi amintește de degetul Creatorului de pe Capela Sixtină, dar și celelalte au câte un simbol aparte, impresionant și plăcut. Săru-mâna pentru porția de visare, Potecuță!

    Apreciază

  22. Iosif zice:

    Simboluri în miniaturi sculptate, creionate,
    În negrul brut al minelor adânci, întunecate.
    Chiar daca-n mina nu e Soare, nici Lumina,
    Mintea umana de idei, de geniu, este plina.

    Sa-ti fie acest simbolic martisor, plin de Lumina, pace, bucurie, fericire, dragoste si dor, draga Potecuta !

    Apreciază

  23. Inca nu m-am hotarat care imi place, dar e limpede ca ma voi gandi la fiecare.

    Apreciază

  24. Rof Ștef zice:

    Superbe aceste lucrări de artă care m-au lăsat cu gura căscată !.. Nu știu ce om, ce rabdare, ce talent, ce instrumente să faci asemenea capodopere dint-un creion, sigur de pe altă planetă..😊
    Sunt nou pe potecile tale..

    Apreciază

    • În primul rând, bine ai venit pe potecuţele mele! Îţi mulţumesc pentru vizită şi sper să mai treci pe aici!
      Şi eu admir la acest om totul: talentul, răbdarea, imaginaţia… mă bucur că ţi-au plăcut şi ţie! Hehe, da, pentru mine sigur nu pare de pe aici 😀

      Apreciază

Lasă un comentariu