Verde crud

Sursă foto: 1, 2
Tăceri găzduite de Carmen

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

42 de răspunsuri la Verde crud

  1. Mugur zice:

    Mi-ar plăcea și mie, în grădina mea, dar cu mentenanța externalizată. 😀

    Apreciază

  2. GEGELUTZ zice:

    Sunt faine toate da’ puiu…e genial. Vreau și eu unul în balcon. :))

    Apreciază

  3. Mona zice:

    Muncă multă și un strop de pasiune. 🙂

    Apreciază

  4. Roximoronica zice:

    Mi-au plăcut: a doua, care pare o zeitate a Pământului, deși cerbul ar sugera-o pe zeița vănătorii, peștele, câinele și evident puiul. 🙂

    Apreciază

  5. anasylvi zice:

    Superbe! Le ador pe cele cu fermierii si bufnitele! Mai sunt si cu pisici, sa stii, fabuloase! (meh, I’m a cat person). ❤

    Apreciază

    • Te referi la alea cu pisicile imense care par făcute din gard viu? Una pe o plajă, apoi la un gard, una jos, alta sus, care parcă vor să se pupe? Dacă da, le-am avut salvate, am pus două aici şi când am studiat mai bine şi am citit, am înţeles că alea ar fi făcute pe calculator. Geniale sunt oricum, dar nu mai mergeau aici, unde toate sunt naturale.
      Mă bucur că ţi-au plăcut!

      Apreciat de 1 persoană

  6. Diana zice:

    Acest gen de „sculpturi” sunt exceptionale! E incredibil cum reusesc sa redea „figurile”. Superbe!
    Happy WW, Poteci de dor!

    Apreciază

  7. CARMEN zice:

    cata frumusete, câta imaginatie! Un Paradis verde! minunat parc, creeat de oameni frumosi.
    Multumim Potecuta pentru aceasta plimbare ❤
    Happy WW!

    Apreciază

  8. Dor de vara? Dor de primăvara?

    Apreciază

  9. Ana zice:

    Toate sunt absolut minunate! Ma uit la fotografii si singur gand care ma macina este sa ma intreb retoric: cata munca a fost depusa acolo? Si cat timp?

    Apreciază

  10. Aștept mereu, cu mare curiozitate, fiecare zi de miercuri de pe potecuță. Nu știu cât te înveselesc eu duminica (sau lunea), dar tu mă încânți cu certitudine de fiecare dată, chiar dacă ajung a doua zi. Să-ți ție Dumnezeu obiceiul și să ai mereu parte de inspirație! 🙂

    Apreciază

    • Nici eu nu ştiu cam cât te încântă tăcerile de miercuri, dar tu chiar mă înveseleşti cu bancurile alea! 🙂
      Mulţumesc, Petru! Tare mult mă bucur să ştiu asta, mă impulsionează şi să ştii că mă gândesc la voi când parcă simt că e mult de căutat sau de bibilit la ele. Nu mă las, promit! Să fie cum spui, Doamne ajută!
      Şi ţie îţi doresc la fel

      Apreciat de 1 persoană

  11. Iosif Strasbourg zice:

    Prea crud, prea verde si prea rece,
    Prea multa imitatie, iluzie si artificial
    Privesc prin geam si vad cum vara trece,
    Cum toamna îsi îmbraca rochia de bal…

    O seara magnifica, draga Potecuta !

    Apreciază

  12. Ce „imblanzire” faina a naturii :). Mi-au placut mult „Doamna si Vagabondul”, dar si catelul cu stapanul sau :P.
    Ah si mi-au amintit toate de inceputul filmului Manechinul :))))).

    O zi minunata:)!!
    Pupici cu drag!

    Apreciază

  13. noradamian zice:

    Încântătoare forme, parcă-s răsărite și crescute acolo 🙂

    Apreciază

  14. Alex zice:

    Sunt minunate! Să tot admiri așa ceva prin parcurile de pe la noi… Dar mai trebuie să așteptăm.
    Numai bine,dragă Potecuță! 🙂

    Apreciază

Lasă un comentariu