Reconstituiri

A1B1A2B2A3B3A4B4A5B5A6B7A7B9A8B10Alte tăceri, în tabelul lui Călin. Tema de azi a fost „haios”. Sper că mă încadrez. 😕
Sursă

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

35 de răspunsuri la Reconstituiri

  1. Tipsynel zice:

    Superhaios! O Potecuţă hazlie am descoperit!
    Şi nu de azi! Sunt bucuros pentru asta!

    Apreciat de 1 persoană

  2. CalinH zice:

    Deci asta chiar a fost o serie haioasă!
    Happy WW!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Rhea zice:

    tareeeeeeeeeeeeeee

    Apreciat de 1 persoană

  4. Suzana zice:

    Ce imaginatie inepuizabila in pozele astea. Sunt tare simpatice, dar pozele cu copilasii care dorm sunt fabuloase!
    Happy WW, draga Potecuta!

    Apreciat de 1 persoană

  5. Chiar sunt haioase! Sa ai o saptamana frumoasa!

    Apreciat de 1 persoană

  6. doar nicole zice:

    Fără cuvinte-le sunt mai mereu cu mult zâmbet, mulțumesc! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  7. Diana zice:

    Extra haios! :)) Mai am puţin şi ajung să râd cu lacrimi! :))
    Happy WW!

    Apreciat de 1 persoană

  8. dyanaweb zice:

    Cele cu copilasii imi plac cel mai mult…sunt dulci, dulci!

    Apreciat de 1 persoană

  9. Ana zice:

    Mie mi se par cam….cripy , asa! Adica , cum sa zic? , photoshopu asta e un instrument malefic , zau…

    Apreciat de 1 persoană

  10. Mă surprinzi cu poze ce-mi încântă sufletul în fiecare miercuri. Săru-mâna și mulțumesc frumos, Potecuță! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  11. papagigli zice:

    Filipinezul ala, sau ce-o fi el de pamint, cred ca e lovit proaspat la cap, ca nelovit n-ai cum sa te mascaresti in halul ala. Iar prima e de cosmar, atit originalul cit si copia. Nu cred ca mi-as dori sa le visez, nici pe una si nici pe alta. 😆
    Copilasii, oricum i-ai poza, tot simpatici sunt.

    Apreciat de 1 persoană

  12. mopana zice:

    Sa tot razi la asemenea haiosenii :))

    Apreciat de 1 persoană

  13. Nautilus zice:

    În orice om zace un orc; îți dai seama mai ales când se trezește dimineața.

    Apreciază

  14. Te incadrezi 😀 Doar ca imi pare rau de bebeii supusi la grele incercari :))

    Apreciază

  15. o femeie zice:

    deci eu m-am ras pe bune la pozele astea :))). Si vazushi cat de calm si sobru sta filipinezu/chinezu/care este??? Moaaaaama :D, ca pe mine m-ar fi bushit rasul si cand aduceam primele decoratziuni 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

