Când se stinge lumina…

12345678910

Sursă foto
Mai multe, la Carmen
Mi se par cunoscute. Dacă le-am mai avut pe aici să mă iertaţi, m-am dilit.

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

33 de răspunsuri la Când se stinge lumina…

  1. HopeLess zice:

    Foarte inedite ideile! 🙂

    Apreciază

  2. Rhea zice:

    super tare

    Apreciază

  3. domnuio zice:

    Excelent !!!
    M-a încântat acest post !!!
    Happy WW

    Apreciază

  4. Suzana zice:

    Tare frumoasa ideea. Trebuie sa o punem in practica!
    Happy WW!

    Apreciază

  5. Drugwash zice:

    Ingenios! 🙂
    Am senzaţia că becurile sînt ceva mai mari decît ceea ce se găseşte „standard” pe piaţă, dar nu contează.
    Plantele nu ştiu ce ar putea fi, poate ceva de pe lîngă baltă cărora le prieşte umiditatea mare.

    Curioasă coincidenţa titlului cu faptul că astăzi pe la 16:30-16:45 s-a oprit lumina de două ori în zona mea. Evident aveam computere deschise, evident le-a dat peste cap, evident lor nu le pasă.

    Da’ mişto idee, oricum. 🙂 Cea din poze, nu cea cu opritul curentului de-a-n boulea. 😉

    Apreciază

    • Da, par mai mari dar cu răbdare cred că merge şi cu ale noastre.
      Ohhoo, e regulă pe la mine pe la muncă. Şi de cele mai multe ori, desigur că uit să dau câte un „save”. De ce le-ar păsa? Ce, ei n-au lucruri mai bune de făcut? 😀

      Apreciat de 1 persoană

      • Drugwash zice:

        Păi da, să-ţi pese de ceva sau cineva- ce idee învechită! Ce, mai sîntem pe vremea lu’…? Trăiască capitalismu’! 🙄 Sau…?

        În cei douăzeci de ani de puşcărie trai în vechiul cartier ţigănesc, unde lumina se oprea fie „de la ei” fie de la contactul imperfect din tabloul principal de siguranţe (lucru aflat cu puţin înainte de a pleca de acolo), am învăţat să salvez imediat după fiecare modificare, chiar dacă ar fi însemnat s-o fac la fiecare cinci secunde. Am rămas cu obsesia asta şi se pare că mi-e de folos. Mai depinde însă şi de cache-ul hard-ului şi de alte setări din sistem, iar dacă întreruperea îl prinde exact atunci cînd scrie, se poate alege praful şi pulberea de întreg sistemul de fişiere.
        Eu unul nu-mi permit efortul financiar, dar şeful tău ar putea investi într-o sursă-două UPS (Uninterruptible Power Supply) care să menţină sistemul în cazul unor căderi accidentale de scurtă durată sau să-l închidă în siguranţă dacă întreruperea persistă mai mult timp.

        Uf, uite cum am ajuns iar de la artă la tehnică şi tehnologie! ^^’

        Apreciază

  6. CARMEN zice:

    o idee adorabila! 🙂 mini-gradinile sunt fascinante!
    happy WW! ☺

    Apreciat de 1 persoană

  7. Cand se stinge lumina… renaste gradina! Am vazut o demonstratie si nu e greu, doar ca trebuie sa stii anumite secrete.

    Apreciază

  8. tu1074 zice:

    Ingeniozitate,timp liber și nervi buni 🙂
    după aia merge totul cu ușurință
    happy WW

    Apreciază

  9. Liviu zice:

    Bună dimineaţa !
    Te invit să vezi cel mai frumos cadou primit de ziua mea.
    Să ai o zi bună în continuare !

    Apreciază

  10. Parcă nu s-ar fi stins nimic, ci dimpotrivă, a renăscut ceva care ne dă o lumină și căldură aparte.

    Apreciat de 1 persoană

  11. Ana zice:

    Imi place maxim stilul asta miniatural!
    Nu m-am putut abtine sa nu ma gandesc oare ce se petrece cu plantele cand cresc?

    Apreciază

Lasă un comentariu