And the winner is….

Dragii mei dragi : în primul rând vă mulţumesc mult pentru ajutor! Voturile au curs, am asistat şi la o răsturnare de situaţie şi în final s-a decis. Problema stă în felul următor : când am pus sondajul în postare nu m-a dus căpuşorul să mă uit bine la setări că aş fi văzut că era posibilitatea de a pune o dată de la care să nu se mai poată vota. Nu m-am uitat şi acum nu ştiu dacă mai pot modifica. Dar mă credeţi pe cuvânt de potecuţă că e aşa cum zic. Am făcut un print screen ca să am şi dovezi 😀 Din acest moment, (staţi să îmi dau importanţă 😀 ) voturile ulterioare nu vor mai fi luate în considerare (şi acum dau frumos din gene). Situaţia se prezintă, la ora locală 12:24, trecut de miezul nopţii, fix aşa :

pam-pam-pam :

votEu vă felicit pe toţi şi vă mulţumesc! Aşa cum am spus aş fi vrut să vă pot oferi tuturor o mică bucurie dar…. nu e timpul pierdut. Mă gândesc şi poate ne mai jucăm şi cu altă ocazie 😉

Loredana Milu, după ce le mulţumeşti frumos celor care te-au votat şi îţi primeşti aplauzele 😀 :D, te rog să îmi trimiţi un mail la potecidedor@yahoo.ro să stabilim acolo cum, unde şi când 😉 Te felicit şi aici în văzul lumii şi o să te felicit şi acolo unde nu ne vede nimeni. Să ne spui şi nouă dacă ţi-a plăcut cartea, da?

MARIUS – The Great Roman General data viitoare să dai frumuşel click pe linkurile din postare, daaaaa? Dacă dădeai, ai fi aflat toate detaliile. Cum ar fi că nu am decât una mică singurică (carte) şi că pentru asta frumos ar fi fost să ne bucuri cu un titlu. Pentru asta nu îţi dau cartea 👿 na, uite aşa, dar ca să vezi că nu sunt atât de rea cum par, data viitoare te anunţ din timp. Şi pentru că ar fi păcat să nu fie vizibil comentariul tău,  îl pun aici să avem şi noi parte de ceva frumos la ceas de seară-noapte :

„Deci, pă care ”Potecuță” să o iau ca să îmi depui și io siviu’ plin dă ”de dor”, așa, pă ultima sută?! :D

Draga mea, de dor drăguță,
Zi-mi pe care Potecuță
Chiar acu, la ceas târziu
Să apuc ca să mă-nscriu
În concursu-ți ‘mPotecat
Ce aci l-ai afișat,
Și să aibă și io parte
În Finală, de o carte! :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Deşi, dacă mă gândesc bine, aştept concurs pe blogul tău să câştig şi eu o carte cu versuri că tare îmi plac. Nu a fost un apropo că sunt finuţă şi spun direct 😀

P.S  În timp ce reciteam înainte de publicare s-a mai primit un vot dar nu mai fac schimbări pentru că oricum nu era de natură a schimba câştigătorul.

Acest articol a fost publicat în Din viaţă... și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la And the winner is….

  1. Lady zice:

    Cred ca era vorba de votul meu inainte de publicare?

    Apreciază

  2. Mi-a plăcut concursul tău, Potecuță, și sunt sigur că cel mai bun a câștigat! Aștept și alte provocări de acest gen, sau chiar diferite. Weekend plăcut! 🙂

    Apreciază

  3. Uh, LA-LA LA-LA, Congratulations!!!

    Felicitari, de asemenea, pentru toti participantii, pentru curajul si frumusetea cu care s-au intrecut. Te felicit si pe tine, Potecuto, pentru concurs, si promit ca voi fi prezent la urmatorul duel! Pentru a invinge, logic! 😛 Doar nu degeaba mi se spune „The Great Roman General” 😛
    😀 😀 😀 😀 😀

    Apreciază

  4. Ana zice:

    Felicitari celui ce a castigat! 🙂

    Apreciază

  5. Ce bucurie mi-ai făcut, așa de dimineață, tu și cei care m-au votat. Mulțumesc din suflet tuturor! Speranțele ce mi le-am făcut de data asta mi-au adus o bucurie, în sfârșit. De acum înainte o să am o părticică din tine, pentru că-mi voi aminti de tine de fiecare dată când o să văd cartea, și o s-o țin la vedere ca-n fiecare zi să-mi aduc aminte de tine și de bucuria adusă.
    Mulțumesc mult, Potecuță dragă! 😀

    Apreciază

  6. illusion zice:

    Felicitări câștigătoarei!

    Apreciază

  7. dagatha zice:

    Pfui!!!! Fu concurs şi io-l ratai? Aşa-mi trebuie dacă nu mă mai satur de treburi şi nu-mi fac timp pentru suflet….
    🙂

    Apreciază

  8. Potecuto, feizbuc n-ai, mama? 😀

    Apreciază

  9. Bursucel zice:

    Potecuțăăăă, felicitări de la Bursucei Rătăcitori primești? 😳

    Apreciază

  10. R zice:

    Oh wow, nu pot sa cred. 22 de oameni mi-au votat povestea :se-uita-ca-proasta-la-monitor-si-nu-i-vine-sa-creada:
    Ma simt….pfff, trebuie sa aprind o tigara si sa savurez momentul asta (chiar daca am o mica intarziere). hehehe.

    Felicitari Loredana, lectura placuta

    Apreciază

Lasă un răspuns

