Jurnal din capul meu 40

Am reuşit să mă ţin de cuvânt şi să am azi 40, dacă săptămâna trecută am avut 20. E bine şi aşa, dar teoretic ar fi mai bine dacă s-ar putea invers şi acum nu vorbesc de lepşe şi jurnale. Că dacă aş avea acum, în momentul ăsta, dooj’ de ani, dar musai cu mintea de acum (hmm, asta e de discutat. Cred totuşi că mai bine nu. Ia să dezvolt puţin după ce ies din paranteză) ce aş face?
Cu mintea de acum? Noi spunem treaba asta de multe ori, referindu-ne, desigur, la experienţa acumulată, la „călirea” aia la care ne-a supus viaţa în călătoria din punctul A în punctul în care suntem în prezent. La toate lecţiile de viaţă primite sau date sau ratate sau furate sau ceva.
Dar oare asta nu vine la pachet şi cu nişte ratări pe care le-am efectua cu mare talent, tocmai din cauza (aţi fi vrut „datorită”?) acestei experienţe sau, mai bine zis, acestei lăudate „înţelepciuni” cu care ne pricopsim pe măsura înaintării în vârstă (pfuai, ce exprimare protocolară de mare angajament am tras!)? Nu ştiu, aşa cum am zis, acum mi-a venit ideea să întreb, să mă întreb, încă nu am analizat, încerc acum. Şi o luăm băbeşte.
Deci aş avea 20 de ani, mintea de acum. Dar vremurile ar fi cum erau când aveam eu 20 de ani sau cum sunt acum? Când spunem asta, ce vrem? Să ştiu ce dezvolt. Dacă zicem că vrem să avem 5 ani, vrem să avem acum 5 ani, să vină Moşu’ cu iPhone XŢZ 28 sau cum se egzistă acum, nu ştiu, că nu-s fan, nu am, nu vreau, sau să fie ca atunci, să aducă portocale şi pijamale? Mno, bun. Asta una.
Şi doi, să revin. Dacă aş avea mintea de acum, dar 20 de ani… eu aş vrea să am doar o parte din mintea de acum. Sincer. Nu că ar fi ea multă acum, dar nu-i bună nici câtă e, deci mai bine fără o parte din ea, adică aia responsabilă cu ceea ce numim „treburi de adult”, preocupări de om mare, zic.

Staţi să mă gândesc şi să-mi amintesc. La 20 de ani eram studentă, o ardeam pe banii părinţilor, nu am muncit pe durata facultăţii, mă durea practic… mă durea. Aici se bifurcă drumurile. Ei au făcut tot ce au putut şi ce n-au putut, tot ce au ştiut ei că e mai bine pentru mine. Deci facultatea înseamnă şcoală şi distracţie (nu musai în ordinea asta), nu muncă, de asta ne ocupăm noi, au spus ei. Şi eu am zis mbine. Nu zic că mi-a lipsit ceva, dar cum nu am fost un copil răsfăţat, nici un adolescent răzgâiat, nici unul care să întindă coarda, când se terminau banii (şi se terminau repede, că deh, tinereţea 😀 ) aveam momente când răbdam, că îmi era ruşine să le mai cer. Nu de foame, aia nu a existat. De restul mofturilor, după ce dădeam banii pe mofturi.
Mno, acum, cu mintea de adult, deşi recunosc că erau mofturi, recunosc şi că le merită oricine şi le meritam şi eu atunci, orice-ar fi fost, deci aş face o şpârlă să am bani în plus deşi nu aş da pe nimic nopţile petrecute în una din camere, jucând remi şi bând perfectlemonculămâie, aşa-i ziceam, aşa făceam, tăiam lămâie şi puneam pe marginea paharului, pentru că nu aveam bani de mers în oraş şi banii rămaşi, mână de la mână, ne ajungeau de o băutură acasă. Nu le uit. Nopţile în oraş nu mi-ar fi rămas în minte. Ţin minte şi franzela caldă, împărţită pe scările de la intrare în facultate, luată tot mână de la mână de la toţi, cu mere primite de la tanti cu grădina peste drum. Dacă aveam bani de pizza… deja era uitat tot.

Vedeţi de ce întrebam dacă vremurile sunt alea sau astea? Că dacă sunt alea, aş avea nişte idei cum să fac bani, fără să fiu legată de un program, că sunt studentă şi merit să nu fiu. Legată, zic. De program, zic. Dacă sunt astea, altele sunt ideile. Una din ele? Aveţi idee cât costă o cameră pentru trei nopţi de Revelion sau de Crăciun în Sibiu? Căutaţi. Eu am stat în chirie, în apartament cu trei camere. Nu singură, sigur. Fata şi camera. La început. După început, doar oficial. Neoficial, doar nu era să rămânem singure. Păi, ce? Eram în căminul facultăţii de teologie? Nici acolo (dar rămâne între noi) nu erau chiar singure chiar toate fetele, dacă mă şi anume înţelegeţi.
Dar sunt sigură că şi fetele, că bieţii ar fi fost primii să zică da, ar fi de acord să mergem acasă de Crăciun, şi să nu stea camerele goale, să ofteze după noi, şi să împărţim banii. Problema e că atunci nu era Sibiul aşa bine cotat şi acum, cu mintea de acum, ştiu că e şi risc. Şi riscul ăla, ori să plece ăia cu televizoare şi haine (s-a întâmplat unor cunoscuţi) ori să facă scandal, să vină poliţia şi… amenda e mai mare decât câştigi din afacerea asta, nu prea merită. Deci mintea de acum zice că lasă, fată, şăzi blând, îţi ajung banii pe care-i ai, oricum mai primeşti de la Moşu şi de Rev ai rezolvat, nu risca, că află ăla şi vă dă afară pe toate şi se mai şi află că staţi 6 în 3 camere, nu 3 cât sunteţi la întreţinere.
Şi pe lângă asta, mintea de acum, de adult ciufut, zice şi că hai, fată, să doarmă nişte unii, necunoscuţi, în patul tău? În baia ta? Niee, nţ, lasă, hai că poate-ţi vine altă idee, după sărbători, acum e de distrat, nu de făcut bani. Deci pas. Asta e înţelepciune? Precauţie? Ei, aş.
Şi vedeţi mintea de adult? Sigur că atunci ne-ar fi prins al naibii de bine nişte bani în plus, că am renunţat la vreo două drumuri pân’ la mare, că, adunaţi, abia ne ajungeau de bilete de tren şi am zis că nu cerşim acolo de mâncare deci lasă, totuşi nu e aspectul ăsta cel mai important. Atunci, deşi ne-am fi dorit să fim pe banii noştri, ne-am descurcat bine-merci. Acum, primul gând, să am anii, dar şi banii. Nu, nu-s milionară, am banii mei, munciţi, şi nu văd cum ar fi să nu-i am şi să îi cer mamei pentru orice.

Chestii ilegale nu am făcut, nu aş fi făcut, oricum. Imorale… nu ştiu ce înseamnă, dar îmi place cum sună cuvântul 😀 🙄 nu cred că am făcut, dar ideea nu e rea 😀
Aşa că nebunii mari nu ar intra pe listă, dar chiar şi pe alea mai mici, cu mintea de acum, le-aş opri din faşă. Pentru că… aia cu”să îţi vină mintea la cap” e făcută fix să te împiedice să faci lucruri care, gândite prea mult, pot deveni periculoase sau ilegale sau imorale. Negândite, doar trăite, sunt… viaţă! Şi atât.
Un exemplu rapid? La 20 de ani, azi, 29 decembrie, ar fi fost 90 la sută şanse să-i vină cuiva o idee de a face un revelion la o cabană la mama naibii, în vârf de munte, fără lumină, apă, baie, cu zăpada pân’ la brâu. Şi la 20 de ani, aş fi zis da. Cu mintea de acum, aş fi zis că stai puţin, să mă gândesc. Şi aş fi gândit de aş fi făcut-o bucăţi.
Cum că singurul munte pe care am urcat iarna e ăla pe care au urcat şi băieţii de la Fără Zahăr, că ce naiba, în perioada asta sunt zeci de cazuri de Smurd şi Salvamont pe zi, că lupi şi avalanşe, că nu am echipament şi cum naiba să urc în cizme, că nu e baie? Adică ies noaptea prin zăpadă şi după un brad fac ce aş fi făcut în baie? Şi dacă cineva păţeşte ceva, cât durează să ajungă cineva la noi? Nu e semnal la telefon? Tulai!
Piedici. Fiţe. Confortul care devine mai important decât aventura. Precauţia care devine mai importantă decât trăitul clipei. Sigur, gânduri normale şi, zic eu, scuze justificate.
Anul ăsta, de exemplu, o prietenă a încercat să ne convingă să mergem cu ea pe munte, după ce ne-a spus cum a fost ea înconjurată de vreo 8 câini de la stână şi cum e de urcat cam trei ore şi cum se cam alunecă, dar merge. Ghiciţi câţi din gaşcă au zis da? Exact!

Nu spun că sunt aia care nu face chestii, că le analizează prea mult. Nu-s. Am recunoscut că nici acum nu am prea multă minte. Dar nu aş vrea să o am nici pe asta toată dacă s-ar face magia şi m-aş trezi că am 20 de ani. Să am nebunia aia, da. Nu şi toate principiile de acum (la naiba, aşa se acumulează experienţa, mai şi făcând prostii, mai şi călcând pe becuri, mai şi gafând) şi nici chiar toată experienţa şi cunoştinţele care, la o adică, m-ar încurca.
Că poate, la 20 de ani, nu ai făcut unele lucruri că n-ai ştiut sau n-ai putut. Dar acum nu le-ai mai face tocmai pentru că ştii prea multe. Şi atunci unde-i farmecul? Să fie mintea aia care ştie nişte treburi despre oameni şi lucruri, cât să pot fenta chestii cu care-ţi pierzi timpul. Dar să rămână şi acea inconştienţă specifică vârstei, că are rolul ei în viaţa noastră, nu-i chiar degeaba. Şi nu-i degeaba nici că apar îndoielile după o vârstă. Mai bine să zici că nu urci pe munte, pentru un revelion în natură, că… pericol şi confort, decât să zici nu o faci pentru că… şale şi picioare şi respiraţie.
Altfel… party people, las-o-ncolo de prudenţă, să bată tobele, să caaaaadă copacul, să curgăăăă coniacul, să ţină mesele, că de restul ne ocupăm şi singuri. Ceea ce, evident, vă doresc şi vouă cu tot dragul!

Nu a fost jurnal şi pe cuvânt că nu mi-am propus, pe cuvânt că a fost spontan şi pe cuvânt că eu chiar am zis că scriu jurnal. Dar a venit plăcintă ideea asta şi aia e.
Vă las totuşi, în loc de melodia din final, un fragment pe care-l ador din Amintiri din copilărie, că e de sezon, cu o rugăminte. Sunt fascinată de cel mai mic dintre cei mici. Îl veţi vedea. Mi se pare delicios copilul ăla şi aş băga mâna-n foc că el n-a primit nicio indicaţie de la nimeni, că e natural sută la sută, că a fost lăsat să facă cum a vrut, poate doar i s-a spus ceva ce oricum a uitat. Cum urlă el la milisecundă după ceilalţi, mi se pare genial. Sunt topită după el.
Am răscolit netul, nu am ajuns la el. Poate şi el, ca şi alţii, a avut un singur rol, adică ăsta. Am găsit la distribuţie copii multe nume, am căutat ceva, dar la mulţi nu scrie nimic în afară de referinţa asta deci nu mă ajută. Dacă cumva ştiţi ceva, m-aş bucura să-i aflu numele, poate a avut totuşi şi alte apariţii.
Dacă nu aveţi timp sau chef, deşi eu zic că face bine la dispoziţie, de la minutul 2:55 e-n toată spendoarea lui de pui de om.

Să vă fie bun anul ce vine! Să fiţi sănătoşi, aşa să vă fie şi dragii voştri, şi să vă fie cum i-aţi spus sau v-aţi spus să fie! La mulţi ani!

Acest articol a fost publicat în Jurnal din capul meu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

61 de răspunsuri la Jurnal din capul meu 40

  1. Dobrescu zice:

    Amintiri din copilărie Potecuța, sunt cele mai frumoase amintiri. Cu mintea trăită atunci, cu greșeli și reușite.
    As scrie mai mult despre perioada copilăriei/adolescentei 😊
    Toți am avut de învățat din perioada aia și da, sunt multe de făcut cu mintea de acum, dar, ști tu secretul întoarcerii in timp?
    Aventuri la munte.
    Am fost odată cu iubita, o ieșire cum spui tu, decizie la secunda și am făcut o febra de moarte. Iubita, in loc sa stăm frumos la sobiță și să petrecem, a trebuit sa plece pe străzi sa caute o salvare 😊. Cu care a și venit și ma pus pe picioare.
    Amintiri din copilărie!
    Sa cadă copacul să curgă coniacul…party time!
    Sa-ti fie împlinit, exact ce ai în suflet! 🥂

    Apreciază

  2. Cri zice:

    E și o romanță, Potecuță, cu „Aș vrea iar anii tinereții și mintea mea de-acum… Aș ști ce-nseamnă rostul vieții…” La la la… nu mai știu…😀, dar apoi urmează „Acum aș ști să mă feresc de tot ce-a fost doar amăgire… Și cum aș ști să prețuiesc orișice clipă de iubire!” Cu asta a doua parte sunt de acord, dar m-ai pus pe gânduri și cu ce ai scris aici… încât doar parțial aș vrea mintea de acum și eu! 😉
    Un an nou foarte fericit îți doresc, Potecuță, plin de zile binecuvântate cu… copilărie, atât în suflet, cât și în minte, să te bucuri cu adevărat de fiecare clipă! 🤗❤️

    Apreciază

    • Cri, știi la ce mă gândeam acum? Oare dacă noi am avea mintea de acum și ceilalți mintea lor, de anii lor, cum ar fi? Am fi ca ei, și ar fi bine, sau ne-ar enerva și ar fi rău? Că na, eu am prieteni de 23 de ani în gașcă, sunt delicioși, dar în casă? Zi de zi? Iubit?? Hmm. Păi acum, cu mintea de azi, am fost la Lidl să iau struguri, să fie, că sigur mâine sau duminică nu mai găsesc. Ăia de 23 din gașcă au chef de vizite. Se mănâncă struguri, cică? De ce? Mda, parcă tot mai bine ca ei, m-am răzgândit 😂
      Lasă, cum spui și tu, selectivă să fie treaba. Numai unde trebuie să fie mintea de acum. 😁
      Îți mulțumesc din suflet, draga mea! Să îți fie 2024 bun și blând, cu sănătate și vise și visuri împlinite!
      Te pup!

      Apreciat de 1 persoană

      • Cri zice:

        Și eu îți mulțumesc din suflet, Potecuță! 🤗
        Mă tot gândesc și răzgândesc, la rându-mi. 😀 și cred că știu de ce: pentru că nu pot prevede ce ar fi dacă…. Nefiind doar eu în acea ecuație a vieții. Mă înțeleg bine și cu 23 și nu mă enervează, dar e adevărat și că nu locuim împreună. 😀 Suntem o enigmă uneori și pentru noi înșine… Mai bine să fie cum e, zic! 😂
        Pupic și de la mine!!

        Apreciat de 1 persoană

  3. imaginarycoffee zice:

    Hmmmm! 20 de ani! Ce ispititor sună! Acum sau atunci – asta este dilema! Cu siguranță aș schimba una-alta și nu m-aș mai lua atât în serios… 🙂

    Apreciază

  4. sticri zice:

    Auzi, eu as zice da unei invitatii la o cabana in varful muntelui, etc…., dar dupa o varsta nu ma mai invita nimeni nicaieri 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    La multi ani!

    Apreciat de 1 persoană

  5. Diana zice:

    E tare dragalas ghemotocul din video! E o dulceata! ❤ Nu stiu cum il cheama.

    Pentru mine e un categoric "Nu!" Sa am 20 de ani cu varsta de acum?! Nunununu! N-ar fi foarte mari diferente, dar ar fi in unele puncte esentiale si n-as vrea sa pierd acele "puncte". 🙂 "Fara obligatii", insa, ca la 20 de ani… Eeeee! Vrabia Mihai Viteazu"! 😀

    Anul care vine bun sa fie si pentru tine! De fapt… Sa-ti fie bine si in anul care vine! Sa fii sanatoasa si mereu voioasa! 🙂
    La multi ani, Potecuta draga! ❤

    Apreciază

  6. Tatar Lau zice:

    Eu am ajuns cu o gașcă în apropierea unei stâne de la Izvorul Mureșului. Nu am făcut-o intenționat. Ne plimbam liniștiți si deodată vedem vreo 6 câini ciobănești care se reped către noi. Am avertizat lumea să nu fie agresivă cu ei, să se restrângă grupul în spatele meu. Apoi, am întins cu grijă mâna, i-am lăsat să mă miroase. După momentul acesta, i-am mângâiat după urechi și am devenit prieteni. 🙂

    Apreciat de 2 persoane

    • Doar citind am simţit că rămân fără aer. Nu pot. la mine asta e deja fobie, nu e o simplă frică. Nu ştiu cum scap de ea…

      Apreciat de 3 persoane

      • Tatar Lau zice:

        Problemele noastre vin din temerile pe care le avem, că nu suntem suficient de buni, suficient de frumoși, că ce zice lumea despre noi, … sau faptul că acel câine ne-ar putea mușca. Câini, ca și oamenii, când sunt în gașcă își uită sentimentele bune și își arată toată răutatea față de cei pe care îi simt vulnerabili. Dacă reușești să-ți învingi teama și începi să-i domini, se domolesc, revin la sentimente mai bune. De aceea e imposibilă egalitatea adevărată între oameni, pentru că dacă încerci să nu jignești pe cineva inferior și lași prea mult de la tine, va înțelege greșit mesajul și va crede că e normal să te muște el…

        Apreciat de 1 persoană

  7. Mugur zice:

    Nu ar fi niciun gheșeft să ai 20 de ani cu mintea de acum, nu te-ai mai lăsa purtată de valul dorințelor de moment. Dar ai recunoscut și tu asta. Ne place doar să visăm la „ce ar fi dacă”, punând pe tapet tot felul de supoziții fanteziste.
    Așa câ, ne întoarcem la trăirea clipei la vremea ei, cu mintea momentului respectiv.
    Așa că mă întorc și eu din visare și îți urez un nou an plin doar cu bucurii și realizări!

    Apreciază

    • Exact! Mai sunt momente când visăm şi facem scenarii, când ne imaginăm mari viteji la vârsta la care nu am fost, că aşa a fost sau a trebuit să fie. Dar atât, că ne întoarcem la prezentul despre care, peste ani, fix la fel vom vorbi. Eheeei, să am acum vârsta aia… cum aş trece fluierând peste aia şi aia şi aia… şi tot aşa.
      La mulţi ani, Mugur!

      Apreciază

  8. condeiblog zice:

    Trecutul ne-a croit astfel. Amintirile din copilărie ne fac cei care suntem azi, nu regret nimic. Privim cu dor în urmă și cu jind spre viitor. Să fie, să mai fie!… Întâi asta. Apoi, desigur că am vrea să fie bun. Să ne aducă bucurii. Tuturor, că așa e frumos când te rogi la Dumnezeu, să nu te arăți egoist. Deci tuturor să vă fie un viitor mai bun! Hăi! Hăăăăi!

    Apreciat de 2 persoane

  9. Tare complicată e filozofia asta cu întoarcerea în timp, cu mintea de-acum sau cu aceeași. Bine că nu e posibilă, numai în cărți și filme. Altfel cred că mai rău ar ieși decât cum a fost din prima.
    Tare drăgălaș e piciul din clip, cu adevărat! 🙂
    La mulți ani cu sănătate și multe bucurii, Potecuță!

    Apreciază

  10. Oana zice:

    An Nou cu sănătate, Potecuț! Și un om drag alături.

    Apreciază

  11. tink3rbe11 zice:

    Tare muuuultă drieptate ai muică netale!
    Ce n-aș da și ce n-aș da…nu mai e să fie așe că, e bune așe rău, cum e.
    Sănătoși de-om fi că ni le târâm dupe noi pi tăti.
    Ș-apoi nițică prudență nu strică la nimini ,dar și nițică nebunie n-o omorât pi nimini.
    Haida, un An Nou cu veselie,cu voie bună, cu olecuță de desfrâu, de lipsă de alte dureri necuuviincioase ,de distracție cât încape la fiecare, că oricum ce ți-e scris în frunte ți-e pus și dacă nu acum…atunci când!

    Apreciază

  12. papagigli zice:

    La multi ani, Potecuto! Sper c-am înțeles bine treaba cu 40-ul.
    Daca ar fi sa mai am 20, cu mintea de acum, cred ca le-as face si mai late decât le-am făcut atunci. Asta pentru ca experiența m-ar ajuta sa cad in picioare, nu sa dau cu noada de asfalt, cum s-a întâmplat de multe ori. In ce privește cățăratul pe munți, sper ca mai tii minte „Cuca” mea. Si așa cum comentai atunci, daca ar fi fost cum mi-as fi dorit, n-as mai fi avut ce povesti 😉

    Cuca

    Apreciază

  13. Adrian zice:

    Hm! Eu parcă aș încerca totuși. Merită experiența. Măcar o săptămână. Apoi mă întorc. Se poate? La mulți ani, Potecuță!

    Apreciază

  14. CARMEN zice:

    draga Potecuta, ce frumoasa este aceata pagina de jurnal, a 40-a (nu am folosit XL)!
    Ce de amintiri faine, ce de intrebari interesante care incep cu „daca”… Si eu as fi plecat imediat in vârf de munte sa serbez revelionul cu prietenii! Nu am putut nici la 18, nici a 20, nici la 25… abia la 32! ☺☺☺ Am inceput sa imi traiesc viata frumos, abia dupa 30 de ani… La intrebarea, as mai vrea sa am o data 30 de ani?! nu stiu… ceea ce mi-ar fi placut, ar fi fost sa opresc timpul la 38 de ani sau, rotunit, la 40! Mi-ar fi placut enorm sa traiesc macar 40 de ani, vâsta de 40! ☺☺☺
    Dar sa ma intorc cu picioarele pe pamânt. Imi place si vârsta de acum, dar parca prea trec zilele cu repeziciune! Chiar si acum as vrea sa opresc timpul! Nu stiu ce va urma la anul… Speram ca va fi numai bine! Urez deasemenea cititorilor blogului tau, un An Nou bun, cu sanatate si bucurii! Tie, Potecuta draga, iti doresc sa-ti realizezi toate visele, dragilor tai sanatate si bucurii! sa va bucurati de fiecare zi! La mulţi ani!🍀 💖❤️😘

    Apreciază

  15. Ecoarta zice:

    Zic și eu să nu tac! (Că atâta îs de tahuie, că de dimineață până pe la amiază, am tot urat de an nou, până când cineva m-a tras de urechi: mâine e ultima zi din an! Eu: da, știu -n-am știut – , dar am vrut să fiu prima🤣🤣🤣)
    Cred că nu vârsta îți aduce și înțelepciunea! Am întâlnit oameni nonagenari și înțelepciune ioc! Am întâlnit tineri pe care ți-era drag să îi asculți.
    Nu, nu cred că vreau să mai am 20 de ani! Poate, acum aș vrea să nu treacă timpul așa de repede. Dar …
    La mulți ani!

    Apreciază

  16. Suzana zice:

    La Multi Ani, draga Potecuta!
    Si poate un revelion la mare. E o dorinta din tinerete. Insa nu a fost nici
    anul asta. Sa fii bine si mereu inspirata in a-ti scrie jurnalele.
    Pupici! ❤️😘

    Apreciază

    • Hmmm. Da? Uite că nu m-am gândit la asta, dar ar fi interesant. În urmă cu niște ani, mă gândeam cum e la cei care petrec Revelionul sau Crăciunul la plajă. Acum sunt în balcon, în tricou. Nu-s în țări exotice, sunt încă acasă, deci… 😁
      La mulți ani, draga mea! Să se împlinească ce-ți dorești!

      Apreciat de 1 persoană

  17. adrianport zice:

    Tot cam pe la 20 de ani am avut o colegă care avea mintea mea de acum. Ce zic eu, era probabil mai înţeleaptă şi mai calculată decât o să fiu eu vreodată! În plus, era la fel de nebună şi exuberantă cum mă simt eu în cea mai mare parte a timpului, zilele astea. Stătea cu chirie singură – atât teoretic cât şi practic – într-o garsonieră de pe lângă Regie. Aproape toată lumea a evitat-o cu succes pe vremea aia, deci abia am recunoscut-o acum vreo doi ani, când ne-am reîntâlnit întâmplător. A îmbătrânit frumos, şi-a păstrat aristocratic ecartul pe care l-a avut dintotdeauna asupra noastră. Tot singură.

    Apreciază

  18. adrianport zice:

    Cât pe ce să uit! La mulţi ani şi un an nou fabulos!!!

    Apreciază

  19. Minunate amintiri și simpatică până-n tavan. Ești o bucurie. An nou fericit, dragă Potecuță!

    Apreciază

  20. Un An Nou cu bucurii și împliniri! La mulți ani, Potecuță! 🤗
    Simpatic tare puștiulică, e și favoritul meu. 😊
    Faine și amintirile tale! La întrebări găsești răspuns tot tu, că asta contează… 😁

    Apreciază

  21. daurel zice:

    La mulți ani cu bucurii!

    Apreciază

  22. anasylvi zice:

    Primul revelion facut cu prietenii a fost la 13 ani (aproape 14) si cred ca a fost unul dintre cele mai frumoase facute cu prietenii ever. Poate si fiindca era in cartier, acel loc pe care mi-l amintesc cu drag si acum. Si care mai exista doar in inima mea, fiindca totul s-a schimbat, nimic nu mai e la fel, cum cantau BUG parca (daca incurc borcanele, asta e).
    Cat despre tampenii si idiotenii facute la tinerete, am destule si din astea. Da, as fi vrut sa am mintea de acum – nu ca ar fi mare minte si asta – m-ar fi scutit de destula suferinta inutila, pe mine si chiar si pe altii. Dar cum totul se intampla cu un scop, probabil au fost necesare ca sa ma aduca pana aici si sa invat din ele. Providenta a fost marea mea salvatoare, ca mintea s-a dezvoltat cam greut. Daca le regret? Ar fi culmea sa nu. Singura scuza cat de cat viabila era ca aveam mult mai multa inima decat minte, in ciuda unui IQ zice-se maricel. E valabila deci zicala: unde e minte multa, e si prostie multa.
    In alta ordine de idei, iti urez un 2024 excelent!

    Apreciat de 1 persoană

  23. La multi ani fericiti si impliniti, Potecuta! ❤️🙏

    Apreciază

Lasă un comentariu