Camuflând tăceri

Sursă foto: 1, 2
Tăceri găzduite de Zina.

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

49 de răspunsuri la Camuflând tăceri

  1. anasylvi zice:

    Sunt foarte reusite! Din ce le face, ai idee? Te pup, Potecuto! ❤

    Apreciază

  2. Wow! M-am prins în secunda doi. Am o prietenă bună care face asta. Mă doare că arta ei (e extrem de talentată) iese la… spălat. Ori demachiat. 🙂

    Apreciază

  3. În fața unor astfel de realizări măiestre, trebuie să fii pus în gardă ca să-ți dai seama despre ce e vorba. Sau să ai un ochi foarte ager. 😉

    Apreciază

  4. rofstef zice:

    WoooW, câtă imaginație și rabdare să faci așa ceva.. 😲
    Cea cu papagalii si cu cameleonul mi-au plăcut cât de fidel s-au camuflat..
    Mulțumesc de aceste imagini superbe !
    Happy WW, Potecuțo.!!!

    Apreciază

  5. Ana May zice:

    Fumoase, ingenioase, muncite!
    Preferatul meu: fluturele.
    Să ai o zi tot atât de frumos colorată! ❤️

    Apreciază

  6. Diana zice:

    Moaaaamaaaa!! 🙂 Sunt fantastice! Nu ma prindeam ca sunt oameni colorati! M-am gandit ca e ceva material (altul decat cel din care-i facut un om). 🙂
    Happy WW, Potecuta!

    Apreciază

  7. Ileana zice:

    Numai un suflet tare frumos poate realiza asa ceva!
    O felicit din tot sufletul! Toate sunt minunat de frumoase! Pune suflet, rabdare si are talent, har de la Dumnezeu!
    Multumesc draga mea pentru aceste minunati, ne mai scoti din alte ganduri!
    O zi frumoasa, te imbratisez cu drag! ☕🤗💐

    Apreciază

  8. Crengu zice:

    Incredibil!

    Apreciază

  9. Oazapentrufluturi-Ianne R.D. Azao zice:

    Culmea, la pantof nu reușesc deloc să disting omul..sau oamenii!Fluturii sunt extraordinar de încântători!
    O zi minunată să ai Potecuță! 🤗🤗🦋

    Apreciază

    • La pantof, mâna ei stângă e tocul, se sprijină pe pumnul ei. Dacă pleci cu privirea de acolo, îi vei vedea umărul, capul… vârful pantofului sunt genunchii ei, stă cu picioarele adunate.
      Îţi mulţumesc! Să ai o seară frumoasă!

      Apreciat de 1 persoană

  10. Florina zice:

    Ai adus culoare zilei ăsteia 🙂

    Apreciază

  11. roth0003 zice:

    So colorful and lively! I hope you will come share here.

    Apreciază

  12. daurel zice:

    Foarte spectaculos! Nu m-am prins prea repede, dar sunt obisnuit si nu-mi mai fac probleme…
    Happy WW!

    Apreciază

  13. Cristi zice:

    Arta fotografica! Super! Happy WW! 🙂

    Apreciază

  14. Suzana zice:

    Vazusem doar broasca, dar nu imi imaginasem ideea pana la capat! O imaginatie debordanta!
    Imi pare bine ca am regasit subiectul complet.
    Multumesc, draga Potecuta!
    Happy WW! ❤

    Apreciază

  15. Issabela zice:

    Eu tot nu m-am prins 😦 cred că azi sînt neartistică funcțional :))
    Am crezut întîi că-s tatuaje, dar nu se poate, că tocmai că tatuaju’ nu iese. Iar cei care-au înțeles sînt tare ermetici, văd :))
    Mai aștept. Dacă nu, o să concluzionez că puțin mister în viață nu e-n plus niciodată și-mi aleg broscuța, că m-am obișnuit să-mi aleg ceva 🙂

    Apreciază

  16. doar nicole zice:

    Extraordinare! Le-am văzut și într-un articol pe boredpanda.com, câtă migală! 🙂

    Apreciază

  17. Zina zice:

    Abia pe la papagal mi-am dat seama că sunt trupuri omenești vopsite! M-ai dus tare de data asta. :)) Super-faine alegeri, felicitări!

    Apreciază

  18. Toate sunt remarcabile!
    Dar, oricat am incercat, la pantof nu am reusit sa disting omul.

    Apreciază

    • Tocul e mâna stângă. Urcă privirea pe mână şi sus, pe fond roşu, e capul. Mâna dreaptă e peste cap, o ţine chiar pe cap, cotul e exact partea de care tragem când ne încălţăm. Corpul ei e alb, roşu, cam jumi-juma şi linia neagră îi urmăreşte conturul pe o parte. Stă cu picioarele adunate, vârful pantofului e din genunchi. 😉
      E mai greuţ că asta a fost stilizată, au fost netezite formele, de aia.

      Apreciază

  19. -X- zice:

    Culorile sunt tari, vibrante … anume facute pentru a camufla treziri 🙂

    Ma bucur ca esti bine si ai chef de scris.

    Apreciază

  20. soapteînamurg zice:

    Ca în viață! Omul știe cel mai bine să arate ceea ce nu e. Am întârziat, de această dată, pe pagina ta. Până am găsit omul, mi-a trebuit timp. Ca în viată. Îți trebuie ani ca să cunoști omul de lângă tine.

    Apreciază

  21. Dacă mă întrebi, mi se par bine realizate imaginile femeilor din cei trei fluturi.

    Apreciază

Lasă un comentariu