Aliniind universuri

Sursă foto
Tăceri găzduite de Zina, mutate de la Carmen

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

47 de răspunsuri la Aliniind universuri

  1. anasylvi zice:

    Sunt superbe toate, am admirat si eu adesea multele tipuri de biblioteci si rafturi. Ca sa fim practici, mie mi-ar trebui probabil ceva in genul ultimului model. 😀

    Apreciat de 1 persoană

  2. Mona zice:

    În aceste tăceri aș tot sta și reveni! Ce frumoase sunt toate. Mereu admir biblioteci sau aranjamente cu cărți! Din ce ai ales tu să ne arăți aș alege raftul cu cărțile și sticlele de vin prima dată 🙂
    Te pup, Potecuță! O zi frumoasă!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Fiecare inovație are farmecul sau/și pragmatismul ei. Ar fi greu să mă decid între a-mi alege ceva amuzant și impresionant sau altceva încăpător, dar tot inedit. Spațiu să am, că le-aș expune pe toate! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  4. Florina zice:

    Aia cu omuleții care țin cărțile e genială 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  5. Issabela zice:

    Prima, că-s mai practică din fire… dar nu schelet. Iar pe restul mi le-aș pune de jur împrejur pe pereți, sînt mai frumoase decît toți caii verzi din lume 🙂 ❤

    Apreciat de 2 persoane

  6. Suzana zice:

    Ce-mi plac spatiile cu carti. Mereu incerc sa ochesc idei, dar cu practica e mai greu.
    Cand mai trebuie gauriti pereti, trebuie sa gandesc… global!
    Faine ideile! Poate totusi ma inspir cumva… 🙂
    Happy WW, draga Potecuta! O zi faina!

    Apreciat de 1 persoană

  7. daurel zice:

    Sunt nemaipomenite!
    M-a amuzat si inspirat modelul cu ” Citite” si „Vor fi citite”. As pune pe raftul respectiv titluri dupa caz: daca ma viziteaza ortodocsi, biblia cu cruce, daca primesc rude care frecventaza biserici porotestante sau neoprotestante, biblii fara cruce, daca ma viziteaza primarul, pun coduri de legi, cand trec pe la noi frati sau cumnati as expune carti despre succesiunea legala…
    Happy WW!

    Apreciat de 2 persoane

  8. ane zice:

    Draguțe toate! Prima în ton cu situația… Pomul verde, mi-ar plăcea să-l am! 😀
    Mulțumesc pentru încântare, Potecuță!

    Apreciat de 1 persoană

  9. Ana May zice:

    Toate sunt ingenioase, dar biblioteca din cuburi e și practică și oferă și posibilitatea de a le grupa cât mai fantezist ori de câte ori dorești!🌼🌼🌼

    Apreciat de 1 persoană

  10. Roxana Neguț zice:

    Superb! Un colt de rai!O săptămână plina de lucruri bune draga mea!💐🤗😘

    Apreciază

  11. Aura B. Lupu zice:

    Ooo, daaa! Frumoase alinieri. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  12. Zuzu zice:

    Ce idei super!

    Apreciat de 1 persoană

  13. soapteînamurg zice:

    De pe telefon răspund greu la tine. Poate este o problemă. Oricum biblioteca în care cărțile sunt puse în brațele unor omuleți, este a unui zgârcit? Strâng omuleții cărțile de parcă ar vrea cineva să le fure. Glumesc. Acea bibliotecă mi-a plăcut cel mai mult. Toate sunt inspirate.

    Apreciat de 1 persoană

  14. Iosif zice:

    Tic-tac, tic-tac, mie sincer, nu-mi prea plac… 🙂 😀 )))
    O zi minunata cu Lumina si culoare naturala decorata, draga Potecuta !

    Apreciază

  15. Cristi zice:

    Mobilier neconventional! Super! Happy WW! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  16. Alex zice:

    Ce idei interesante! Și atât de arătoase din punct de vedere estetic. Penultimul și ultimul mi-au plăcut cel mai mult. Iar ideea bibliotecii modulare lasă loc la și mai multe idei ce țin de geometria rafturilor.
    O zi minunată, dragă Potecuță! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  17. Idei de decor faina, unele bune de un proiect diy in aceasta perioada

    Apreciat de 1 persoană

  18. Diana zice:

    Ce titlu fain ai ales! Si piesele sunt excelente!
    Imi plac foarte mult spatiile cu carti! Nici n-as vrea o biblioteca sofisticata, dar mi-ar placea una pe un perete intreg – cu spatiul, insa, e complicat.
    Happy WW, Potecuta! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  19. Zina zice:

    Ah! Dacă e cu cărți, m-ai cucerit din prima!
    Seară frumoasă, dragă Potecuță!

    PS Am mutat întâmplările povestite de Irina la adresa
    http://zinnaida3.wordpress.com Scuze pentru inconveniente! Te aștept acolo cu drag!

    Apreciat de 1 persoană

  20. Pingback: 23 aprilie: Ziua Mondială a Cărţii « Daurel's Blog

  21. Am mai văzut biblioteci proiectate ciudat. Cel mai interesant mi se pare copacul.

    Apreciază

Lasă un comentariu