Copilărim puţin?

Sursă foto
Tăceri găzduite de Călin.

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

73 de răspunsuri la Copilărim puţin?

  1. Eu ma ofer voluntar sa copilaresc chiar mai mult decat doar putin :))
    Happy WW!! 😀

    Apreciază

  2. Suzana zice:

    Ce idei simpatice! Cred ca multi le au, dar cu materializarea e cam greu! 🙂
    Copilarim, copilarim! Ca e tare bine! 🙂
    Happy WW, draga Potecuta!

    Apreciază

  3. Diana zice:

    Ce fain, fain, fain! :)))) Copilarim, cum nu!!! Cat de mult posibil! 🙂
    Happy WW!

    Apreciază

  4. Bineinteles, copilarim cat mai mult🙂🙂🙂!

    Apreciază

  5. illusion zice:

    L-aș lua și eu pe Jerry la birou 😆 chiar dacă face multe trăznăi, cred că ar fi amuzant!

    Apreciază

  6. Ana G. zice:

    Puțin mai mult, copilă! Îmi place cum citesc cei doi.

    Apreciază

  7. firdeiarbainbataiavantului zice:

    Jerry era preferatul meu.

    Apreciază

  8. ane zice:

    Apreciez bărbații care se copilăresc 😀 Interesante copilării!

    Apreciat de 1 persoană

  9. Ştefania zice:

    Doamne, ce m-ai înveselit cu imaginile astea! Mulţumesc!
    Mă crezi sau nu, sunt zile în care ajung destul de târziu acasă, frântă de oboseală, fără nicio vlagă, şi pe lângă multe alte activităţi pe care le mai am de făcut şi acasă şi ca tot omul îmi fac ritualurile de seară, uneori îmi fac timp pentru câte un episod de desene animate cu Tom and Jerry sau Viaţa cu Louie sau Masha and The Bear, – care pur şi simplu mă încarcă de energie.
    O seară minunată îţi doresc, potecuţă! ❤ ~~~~

    Apreciază

    • Deşi nu mai era nevoie de nicio dovadă, faptul că te relaxezi şi găseşti bucurie în desene animate spune multe despre sufletul tău frumos! 😉
      Mă bucur mult că au fost pe placul tău tăcerile de azi!
      Îţi mulţumesc, Ştefania! Seară frumoasă!

      Apreciază

  10. tcbianca zice:

    Adorabil💖💖💖

    Apreciază

  11. Iosif zice:

    Cred ca am urmarit cam toate desenele animate cu Tom si Jerry, iar prietenia si aventurile dintre cele doua personaje mi-au întarit convingerea ca în anumite împrejurari, chiar si cei mai înversunati dusmani pot deveni cei mai buni prieteni când unul dintre ei doreste, lupta si crede ca e posibil…
    O seara animata de iubire, draga Potecuta !

    Apreciază

  12. gelu gelu zice:

    Ma primiti si pe mine sa copilaresc cu voi?🤔🤔🤔
    Suuuuperb!☺

    Apreciază

  13. Ella zice:

    Ok! Da Tom unde e? 😀
    Sunt tare frumos lucrate … toate!
    O zi faina maine, Potecuta!

    Apreciază

  14. metamorphosisofagoddess zice:

    Ce frumos 😊

    Apreciază

  15. Ana zice:

    😍😍😍😍😁😁😁 Daaaaa…sa copilariiiiim!

    Apreciază

  16. tink3rbe11 zice:

    Daa, oricând! Mai ales cu soricelul ăsta drăguț, Jerry.

    Apreciază

  17. Un tip pe cinste :))))

    Apreciază

  18. Nici nu-i nevoie să insiști, Potecuță! Copilăresc cu tine, cu Jerry, cu alte desene și chiar cu gândul rătăcitor. De câte ori am ocazia. 🙂

    Apreciază

  19. lucillette zice:

    Cu aşa tovarăş năzbâtios, chiar mai mult. Şi cu maaaare plăcere…

    Apreciază

  20. clipederaidiniadulmeu zice:

    Ooo, da! Eu copilaresc de cand ma stiu. Toate imaginile sunt deosebite dar doua mi-au ramas la suflet: cea in care citesc amandoi si cea in care soricelul ii sopteste la ureche.

    Apreciază

  21. He, he, faine imagini! Chiar ne-amintesc de copilărie și ne înveselesc ziua. Plină de bucurii să fie și a ta, Potecuță! 🙂

    Apreciază

  22. Mai mult, mai mult.

    Apreciază

Lasă un comentariu