Am văzut şi eu până la capăt (sună de parcă-ar fi vreo trilogie 😀 ) reclama Vodafone cu cei doi tinerei care-şi propun să facă binging până dimineaţă şi asta pare (cel puţin asta lasă să se înţeleagă) că îi agită puţin pe părinţii ei. Ca să termin ideea de început: şi eu, ca mulţi alţii, sar peste reclame. Cu mai puţină graţie decât o patinatoare, dar sar. Aşa că până acum am văzut doar începutul ei şi nu ştiam ce vrea să ne transmită. Nu sunt eu în măsură (cel puţin nu aici) să analizez reclamele şi nici nu am intenţia asta. Dar mai târziu puţin pot spune despre una mai puţin fericită, nu? În general, reclamele Vodafone mi s-au părut reuşite şi cele mai multe au umblat la sentiment, în special cele din campania „împreună putem reuşi”(?). Oricum, cu vocea lui inconfundabilă, Rebengiuc emoţionează şi dacă sughite. Dar nici mesajele nu-s de aruncat.
Mno, cu introducerea asta aş fi putut participa la un SB sponsorizat de Vodafone. Sau aş fi putut scrie un advertorial la finalul căruia să vă dau o cartelă gratis. Şi la cât de des am scris Vodafone în doar câteva rânduri, Vodafone ( 😀 ) ar putea să ne dea o cartelă să o împărţim la 2, 4, 20, 60, câţi ne adunăm. Dar nu e articol din ăla, nu lucrez la Vodafone (6), nu am pile la Vodafone (7), potecuţa-i prea mică să fie băgată-n seamă de Vodafone (8) aşa că n-am cartele şi nu voi avea şi uite d’aia nu scriu şi a 9-a oară numele companiei, na 😀
Revin. Reclama e puţin răutăcioasă cu părinţii fetei. Adică, ce? Dacă nu ştie mama ce înseamnă binging, nu înseamnă că n-a „prestat” la greu. Ba chiar aş îndrăzni să spun că poate tocmai în urma unei intense şedinţe de banging au acum ei clienţi pentru cartelele alea de urmărit seriale la modul intens 😉 Că doar mulţi dintre cei care au acum vârsta ţintă, sunt copiii celor care se adunau la câte unu’ acasă, pe jos, pe pat, lângă pat, pe fotoliu, peste fotoliu, pe spate, pe burtă şi până dimineaţa erau cu ochii lipiţi de televizor. Cap de redare, distorsionează puţin, dă-o de la capăt, stai să verific banda, erau cei mai cool termeni ai serii.
Nu se mâncau chipsuri, popcorn sau MC, se ronţăiau cocoşi făcuţi la butelie dar tot banging se numea şi aia chiar dacă nu se ştia termenul. Nu mai insist cu amintiri din vremea casetelor video şi „seratelor” cu câte 15 vecini adunaţi la filme. Nu fac asta pentru că unii dintre voi ştiţi mult mai bine decât mine, alţii mai puţin, alţii (deşi sper că nu sunt mulţi copii aici) deloc (şi asta nu-i de rău). Dacă vreţi să depănaţi amintiri, cu tare mult drag le-aş citi. Ştiu că am mai adus asta în dicuţie mai demult aşa că nu mai insist. Dar ar fi frumos ca Vodafone (l-am scris) să facă un fel de reload cu fata care-i răspunde tatălui şi să audă, în loc de întrebări sau atenţionări, un „când făceam eu cu mama ta banging, tu…” mă rog, pot fi multe completări.
Gata cu cartela aia. Pentru cei care n-au văzut reclama, nu pun link că n-am cartele 😀 dar cred că e pe net. Pun însă link spre o reclamă pe care aş premia-o cu o zmeură de aur dacă premiul ăsta s-ar da şi reclamelor. Nu pentru că fund, nici pentru că altceva. Dar mi-e greu să asociez mesajul reclamei cu produsul. Ar trebui să tac pentru că n-am folosit produse de la ei, n-am dat cu barosu, cu dalta, cu lopata şi nici cu ce mai dă nenea ăla pe unde dă, aşa că e posibil să fiu într-o mare eroare şi să nu pot înţelege senzaţiile. Mi-e mai uşor să înţeleg reclamele la iaurt cu tănticile alea care gustă din cutiuţă şi închid ochii şi se trezesc la mama naibii pe o insulă, mângâiate de soare şi protejate de nişte ei care le fac vânt cu frunze de palmier. Am mâncat iaurt la viaţa mea dar pe cuvânt că aşa ceva…. Adevărul e că nici nu l-am combinat vreodată cu niciun „praf” şi poate d’aia. Şi nici burtica nu mi-a dansat de fericire după o lingură de iaurt, oricât de light s-ar fi lăudat a fi. Vegeta şi alte chimicale din astea „din grădina bunicii” nu folosesc niciodată, aşa că ratez şi spectacolul în care morcovelul şi păstârnacul ţopăie orgasmic în oala cu ciorbă de potroace. Sucuri naturale care rezistă cel puţin doi ani jumate, nu beau că mă intoxic cu Pepsi, oricum. Aşa că n-am testat dacă o singură înghiţitură mă aruncă direct într-un portocal sau într-o livadă de meri dar e posibil.
Las o reclamă veche care-mi place mie mult, mult şi care, pe lângă încă vreo 3, rămâne în topul preferinţelor. Una din alea trei e aia cu (nu mai ştiu produsul) „ce-am la gură? n-am nimic!”.
sursă foto
pe mine reclama asta m-a făcut să plâng drept pentru care acu-mi curg șiroaie pe obraji. Las că-mi trece! Pe partea ailaltă eu nu știu reclama la v… nu-l mai scriu si eu că l-ai tot scris tu cu banging? binging? Hă?
ApreciazăApreciază
Las că şi eu m-am bocit destul 😉
E pentru seriale, cică 😀
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Aaaa, daaa, stai că nu m-am legat de goliciunea ăluia :)) pe bune că aia circulă la tv? omg, cine le-o fi făcut mamă? :))
ApreciazăApreciază
Hornach 😀
Nici eu n-am treabă cu goliciunea lui. Dar mă doare când se aruncă prin buşteni şi nu pricep ioc care-i faza…
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Acu fie vorba între noi dacă tot m-am uitat la reclama aia, aș fi preferat să fie un frumușel în locul moșului 😀 hi hi
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Tztztzt, vai, vai… 😛 😛
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Habar nu aveam ce inseamna binging asta…si am mai citit despre asa ceva, insa am tacut ca sa nu ma fac de ras si am uitat sa caut pe google ce inseamna. Mnah , deci sa stai la filme toata noaptea , huh?
Reclama la Hornbach este preferata lui Marius , pe bune! Il distreaza maxim si mereu cand o vede imi zice ( desi mi-a mai zis de un milion de ori inainte) ” ia uite pe asta , ce tare….daca ai scule , asa te simti!”. Deci , zic io Potecuta draga , reclama este dedicata masculilor ….ma rog ,,nu stiu ce sentimente de libertate sunt trezite in ei , probabil tot atatea cate iti trezeste tie reclama la iaurtelul cu soare , plaja , masculi si altele 😁😁😁
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Stai liniştită, nu eşti singura care nu a ştiut 😀
Da? Mno, aşa să fie atunci, nu pot eu contrazice un om care sigur a lucrat la viaţa lui cu tăt felul de materiale şi scule, cum ai spus. Dar tăt spun că senzaţia de libertate putea fi redată mai bine. Cam cum e prin unele reclame la spuma de ras, aia care cică răcoreşte. De se trezeşte dânsul din faţa oglinzii din baie, direct pe o pârtie de ski. Mno, aia da. Dar să-ţi dai cu… vorba lui fosile… de bolovani, tăt libertate e? O hi…..
Stai aşa că la iaurt e altceva. Eu ziceam de ridicolul reclamei. tu ai văzut cum fac fetele alea când gustă iaurtul? 😀 Zici că atunci… taaac că nu se cade să scriu ce-am avut de gând. Io de la iaurt numai pe plajă nu mă văd. După o bere cu lămâie, da. La cât ţin eu la băutură, după o bere mă văd oriunde, nu-i problemă. 😀
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Mah , pe mine reclama la Danone cu bifidus m-a convis pentru totdeauna ca nu trebuie sa il cumpar NICIODATA 😃😃😃
ApreciazăApreciază
😀 😀 😀
E clară treaba!
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Călătorule, fatăăă, special pentru tine am căutat filmuleţul ăsta. Dacă n-ai chef să îl urmăreşti (deşi merită băieţii nişte atenţie sporită că prea se strofoacă 😀 ) spune-mi şi îţi elucidez eu misterul dacă până la urmă cade sau nu 😀 😀
Sunt mai ok decât nenea ăla sau m-am pierdut degeaba în meandrele concretului de pe net căutând asiduu ăsta? Că ziceai că dacă era un tip mai. Na.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Băăăi ce tareeeee! :))) Vai de mineeee :)) Miștoooo, vreau și io să pot face așa ceva :)))
ApreciazăApreciază
No, aşe! M-am scos 😀
Poţi încerca la duş, la o adică…. 😀
ApreciazăApreciază
:)) lasă, lasă …
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Moamă, ce-am pierdut atîţia ani de cînd am ucis pînă şi ideea de tembeliziune la mine-n spirit! 🙄
ApreciazăApreciază
Vezi? Ia să te pui la curent cu tembeliunile… 😀
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Mai repede îmi fac seppuku! 😈
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Ai dreptate, vocea lui Rebenciuc este inconfundabilă. 🙂
ApreciazăApreciază
Daaaa!
Era o melodie în care la un moment dat apărea el la masă… pfuaiii ce lapsus am 😦
ascultam melodia numai pentru partea aia. Ah, ce ciudă îmi e că nu o mai ştiu. Nu o ştii?
ApreciazăApreciază
Copilul care aleargă către mare – Vama 🙂
ApreciazăApreciază
Daaa, mi-a spus şi Laura, m-aţi salvat :*
ApreciazăApreciază
De cite ori incepe aberatia aia cu rotunjelu, ma apuca nabadaile.
Nu zic ca n-o fi placut sa te tavalesti prin iarba sau noroi, dar nu pot sa-mi inchipui ce placere, cit de perversa ar fi, sa te tavalesti in pielea goala printre bolovani.
Oricum, cine a gindit reclama asta e dus rau cu pluta…pe pietre.
ApreciazăApreciază
Credeam că am eu o problemă că nu pricep… arta abstractă 😀
E bine că nu e aşa.
Asta nu pricep nici eu. Unde-i trăirea aia la care se face referire? Asta pe de-o parte. Şi 2. Când munceşti aşa, din greu, ca rotunjelul ăla, chiar simţi aşa… poftă de viaţă adevărată? Mă rog, asta se poate… 😀
ApreciazăApreciază
Ce artă abstractă, că mie mi se face pielea de găină cînd îl văd cu palma pe scîndura aceea,asta apropo de aşchii, iar şurluitul pielii goale pe pietre n-are cum să fie o plăcere.
Oricît ai fi de masochist, nu-ţi poate face plăcere să-ţi şurluiesti moştrogăul de pietre, chiar dacă nu mai are unele utilizări…
Deci este o tîmpenie.
ApreciazăApreciază
Credeam că are ceva simboluri, sensuri ascunse, pe care nu le înţeleg eu din lipsă de… multe. De aia am spus că e artă abstractă 😀
La partea aia cu aşchiile şi pe mine mă trec fiorii. Nu ştiu ce au vrut să spună dar am impresia că intenţia lor a fost bună. Agenţia n-a înţeles.
ApreciazăApreciază
Am uitat.Da, perioada cu filmele la gramada, cind faceam pauza de fumat, caci altfel nu ne mai vedeam noi intre noi, nu televizorul si cind dupa aproape 24 de ore de filme nu mai stiam ce am vazut, a fost o etapa clara in viata noastra.
ApreciazăApreciază
La asta se referă şi bingingul ăla. Numai că din reclamă reiese că cei care au acum copii adolescenţi habar n-au. Bine, termenul nu e cunoscut. Cel puţin eu acum am auzit de el. Dar cum spuneam, ar fi o idee să revină cu o completare a reclamei. Că practica asta a început cu mult înainte de Vodafone.
ApreciazăApreciază
Nu ştiam ce-i aia binging, dar practica exista cu mult înainte de vodafone sau chiar de telefonie.Păi, nu se întîlneau pictorii să-şi prezinte lucrările, poeţii şi scriitorii prin cafenele.Eu organizam întîlniri cu prietenii pentru a asculta muzică- ce am mai înregistrat sau ultimele discuri achiziţionate.
Deci, cei de la vodafone sau cei care au făcut reclama sînt foarte tineri ( şi nici nu s-au informat) din moment ce nu ştiu astea.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Păi vezi? Dacă aș fi cârcotaș și aș vedea reclama de mai sus, m-aș întreba: ce e moșulică acela? Bolnav de Alzheimer sau psihiatru? Dar nu-s. 🙂
ApreciazăApreciază
Petru: Nu ti lua de fluture că fac ca nenea ăla de la Hornbach! 😀 😀
Păi, se poate? Dintre toate trei, ai ales-o fix pe aia pe care am lăudat-o. Tztzt, aşaaa cevaaaa… 😀
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Yupi yupi ie ie….tampa reclama ce-i drept….nu mi-as cumpara scule de la Hornbach sau cum s-o scrie…numa’ de teama sa nu faca sotul ca ala din filmulet.
ApreciazăApreciază
Eu în noroi m-aş arunca, pe cuvânt de potecuţă! Dar atât 😀
ApreciazăApreciază
M-ai facut sa rad Potecuta si uite asa am castigat o zi. Despre reclama cu nenea al nu esti singrua. Eu am avut un soc vazandu-o, ca nu am inteles-o. Noroc ca m-a ¨luminat ¨un panou din oras. Caci da, troneaza o parte din reclama si in oras. Cica e bucuria vietii redescoperita. Melodia cu domnul Rebengiuc cred ca era Copilul care alearga spre mare a celor de la Vama.
ApreciazăApreciază
Este şi prin oraş? Mi-a scăpat. Ia să o vânez eu când ies azi de la muncă 😉
Ce mama ei de bucurie e şi aia să te arunci prin bolovani? No, nu mă pricep, nu îi contrazic…
Daaaa, aia era melodia!!! Uraaaa! Mulţumesc mult, draga mea! chiar o căutam! Te pup, Laura!
ApreciazăApreciază
Cu drag. Si eu te pup. Cat despre bucurie si bolovani, misterul inca persista:-)
ApreciazăApreciat de 1 persoană
😀 😀 😀 Abia acum am vazut reclama Hornbach integral… Socul a fost mare la prima vizionare. Totusi, stau si ma gandesc ca, daca era un Adonis, nu se mai oripila nimeni (am citit comentariile de pe youtube – unii o considera geniala, altii stupida). 😀 La a doua vizionare, am reusit chiar sa ma amuz, deci e clar chestie de gust si de interpretare. 🙂 In schimb, aia cu bingingul e sinistra, noroc cu ce-ai scris tu, ca m-am delectat cap-coada. 🙂
P.S. Pepsiiiiii e placerea mea vinovata. 🙂
P.P.S. Uite una si de la mine: https://www.youtube.com/watch?v=YgXFDgbdJ9g
ApreciazăApreciază
Pe cuvântul meu că nu mă oripilez pentru că… nu Adonis! Şi n-am degetele încrucişate😀
Dar zău că mă trec fiorii când se rostogoleşte printre cioturile alea din pădure sau când mângâie aschiile alea de parcă-ar fi mătase scumpă. Brrrr!
Am citit şi eu şi am văzut şi explicaţiile lor cu senzaţiile şi ce-au mai scris dar tot mă zburlesc când văd cuiul ăla-n fund.😀
Reclama ta e…. mă hăhăi de mă zgâlţâi!😀😀
Pepsiiii să fieee! Hai şi la o pipă! I-am pus călătorului prin viaţă mai sus un filmuleţ, l-ai văzut? Merge la o ţigară😉
ApreciazăApreciat de 1 persoană
La o pipa sunt prima… Ah, o sa ma uit la filmulet, mi-a scapat! 🙂
ApreciazăApreciază
Ea spunea că ar vrea un „mai frumuşel” în reclamă şi m-am gândit să mă revanşez dacă tot nu pot schimba reclama 😀
ApreciazăApreciat de 1 persoană
😀 😀 😀 E teribil filmuletul. Nu stiu daca e bine ca l-am vazut la job, mai ales ca prestez intr-un open space, cu 50 de oameni in spate. 😀
ApreciazăApreciază
Tocmai: asta e varianta cenzurată, pentru copii şi oameni aflaţi la muncă, cu „spioni” în spate. Cred că la reluare, adică la vizionarea de unul singur, cade… cenzura. Cred. Io tot la muncă l-am văzut şi n-am verificat. Dar aşa ar fi normal. 😀
ApreciazăApreciat de 1 persoană
:))))))))))
ApreciazăApreciază
:)) ce faci Edy, ce-ai la gura? Ce am la gura? N-am nimic!
Mi-ai amintit de reclama aia :)) era super draguta
ApreciazăApreciază
Oare ce produs promova? Chiar era delicios copilul ăla 😀
ApreciazăApreciază
Am dat şi eu apă la şoricei din motiv de reclamă cu fluture, deci suntem mai multe… 😀
Voda…e e un chitros (sau o chitroasă ?), nu mai dă nimic de mult timp. Abia aştept să se facă 2017 ca să mă mut la ceilalţi, nu că or fi mai buni dar măcar la început să ofere ceva cât de cât, o ofertă îmbunătăţită.
Iar nenea ăla tăvălit prin decor accidentat cred că vrea să spună că atunci când sapi în grădină şi dai de o rădăcină greu de extras înseamnă că trăieşti cu adevărat, dar numai dacă utilizezi unelte de la ei, aceia. Sau o fi alt tâlc, naiba ştie :)) (mie mi se pare un pic scârboasă reclama, deşi nu e nimic explicit ca să zic aşa… dar are ceva, cumva 😀 )
ApreciazăApreciază
Eu ştiam invers. Că dacă vrei să primeşti ceva beneficii în plus, suni la operator, indiferent de reţea(sunt la fel toate) şi te interesezi ce ai de făcut pentru a-ţi reporta numărul. Cum ar fi, întrebi dacă ai nevoie de ceva hârtie de la ei. Şi să vezi tu câte minute şi MB primeşti în plus numai să nu te muţi 😀
Nu ştiu ce să zic, nu ştiu ce oferte au ei şi dacă alţii sunt mai darnici. Te orientezi unde-i mai avantajos. Ştiu că sunt oferte faine dacă-ţi iei telefoane din magazinul lor. Dar cele mai multe cu perioadă limitată. Ba ai nuştiu câte minute dar doar în primele luni, ba plăteşti mai puţin la început şi pe urmă umflă cum vor ei factura.
Asta vor să spună. Dar nu prea iese. Că dacă o rădăcină îţi dă astfel de senzaţii, apăi o poţi scoate şi cu dinţii că tot aia e. Nu mă duce deloc spre produs reclama asta. Şi eu cred că ideea era să se promoveze ei, nu ideea de libertate. Ori de aci nu aflu nici că la ei e mai ieftin, nici mai bun, nici mai nicicum. Mă rog, până nu sap şi eu un iaz în faţa blocului, nu ştiu cum e 😀
ApreciazăApreciază
Oh da! Reclama asta 💛 e tare faina si te unge pe suflet. Habar nu aveam ca e de la Vodafone! Hehehe
ApreciazăApreciază
Mă bucur că îţi place.
ApreciazăApreciază
Si ghici ce, azi ne-a aratat-o profa de comunicare la seminar. Toata lumea a fost emotionata 🙂
ApreciazăApreciază
🙂
E bună pentru analizat, are câteva puncte faine 😉
ApreciazăApreciază
Pe mine la reclama cu „binging” ma deranjeaza ca tipa… ori e proasta, ori se simte „datoare” sa ii aplice tipului o palma pentru ca, vai!, ea credea ca el isi propune sa o tavaleasca toata noaptea.
🙂
Asta spune ceva despre problemele de mentalitate de pe la noi.
ApreciazăApreciază
Da, bine punctat! E cu semnul întrebării.
ApreciazăApreciază
Frumoasă și emoționantă reclama cu fluturele. Da, trăim o epocă super-tehnologizată. Comunicarea este mai la îndemână ca oricând, dar oamenii nu mai știu să comunice de la inimă la inimă. În schimb…. fac binging! 😀 Și ce repede importăm acești termeni caraghioși, ca și atâția alții.
M-ai făcut să-mi amintesc cu nostalgie de acele vremuri câd mergeam cu colegii … la un video. Și acum mă amuz de amintirea acelor filme de acțiune, asortate cu vocea inconfundabilă a Irinei Nistor, care te făcea să-i vezi pe Arnold sau Stalone, ca pe niște…. soprani! 😀 Acum avem totul pe un telefon! Oare ce va mai urma?
Numai bine îți doresc!
ApreciazăApreciază
Nu ştiu ce urmează dar sper totuşi într-o nouă apropiere de suflete. Că prea ne distanţăm unii de alţii, în ciuda faptului că ne permitem să trimitem gânduri într-o clipită…
Toate cele bune!
Mulţumesc mult!
ApreciazăApreciază
Of mi-au dat lacrimile la reclama asta. Uitasem de ea, mersi…
ApreciazăApreciază
Şi ţie? E clar! Are ea ceva de pune lacrimi în ochi…
Cu mare drag!
ApreciazăApreciat de 1 persoană