Joacă… fără de cuvinte

Sursă foto
Tăceri găzduite de Carmen

Dintr-un alt calup, dar nu o pot lăsa deoparte

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

47 de răspunsuri la Joacă… fără de cuvinte

  1. Stefan Rof zice:

    Prima imagine mi-a făcut poftă de înghețată.😀
    Foarte bine culese, îți mulțumesc!
    O zi liniștită îți doresc, Po!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Jo zice:

    Deh, dacă engleza nu-i limbă latină…. 🙂

    Anyway, tare simpatice desenele. Cred că fetița cu margaretele e preferata mea. Imi plac margaretele…

    Apreciază

  3. sticri zice:

    😂🤣🤣
    Ce desene 😊
    Cei care le-au facut au dat dovada de multa ingeniozitate.
    PS: Oul e bio sa de la supermarket?
    😂😂😂

    Apreciază

    • Pare „mâncabil”, e galbenul ăla normal, nu ştiu ce să zic. Adevărul e că nu am mai mâncat de multă vreme ouă din supermarket, nu ştiu ce culori se mai poartă 😀

      Apreciază

      • sticri zice:

        Din fericire am si eu o sursa de oua „de casa”, dar galbenusul e mai portocaliu, parca nu e asa galben pai.

        PS: Acum ceva timp, am avut o discutie cu un coleg care mi-a aratat o masina si eu i-am spus ca nu-mi place deloc culoarea pt ca seamana cu ……. 🤣. El mi-a spus ca acea culoare se numeste „portocaliu tangerine” 🤣🤣🤣🤣

        Apreciază

        • 😀 😀 😀
          Îţi dai seama că am căutat acum culoarea aia. Nici culorile nu mai sunt ce-au fost. Roşu era roşu, albastru era albastru. Acu avem magenta, ce să zic…
          Tipa de la unghii m-a întrebat când am rugat-o să facă un model cu roşu pe o unghie, ce roşu vreau. 🙄 Mi-a dat şah mat.
          Nu mai e la modă roşu, e roşu ferrari. Care nu-i roşu, că-i ferrari. Care tot roşu e, nu ştiu cum să-ţi zic. N-ai ştiut. 😀

          Apreciază

          • sticri zice:

            Rosu ferrari e o nuanta veche dar nu stiam ca se foloseste la unghii. Iti dai seama ca-mi plac autoturismele si in special cele sport, deci ferrari e destul de cunoscuta. Cea mai ciudata culoare la ferrari e un galben, dar care nu stiu exact cum se numeste 😀

            Apreciază

            • Galben olcit s-ar numi dacă ar fi dreptate-n lume. Dar nu-i 😁

              Apreciază

            • sticri zice:

              Prima masina condusa (ilegal) de mine la.varsta de 16 ani (prin parcare in Mamaia) a fost Oltcit dar era alb13 🤣🤣

              Apreciază

            • Dacia 1310, în poligonul de tragere. Condusul nu s-a lipit, dar cu pușca de vânătoare am doborât 5 din 7 sticle de bere. Taa-daaa! 😂

              Apreciază

            • sticri zice:

              Nu am tras niciodata cu o arma de vanatoare dar mai merg din cand in cand la un poligon de langa oras si trag (contra cost) cu pistolul.
              As trage mai des dar trebuie sa platesc, din pacate.

              Apreciază

            • Cu pistolul nu mi-a ieșit. Era greu, nu am reușit. O singură dată am tras, tot în poligon, altfel nu l-am atins, că știam regulile. Dar la pușcă a fost altfel, aveam acces la ea, evident, supravegheată, în zone unde nu exista niciun risc și trăgeam în sticle.

              Apreciază

            • sticri zice:

              Nu ma pricep la pustile de vanatoare dar din cate stiu nu au gloante precum pistoalele, ci au alice. Deci tu tragi o ploaie de alice in „zona” tintei. Teoretic e mai usor de lovit tinta dar e mai periculos. La pistol e mai simplu, ai gloante. Dar de ce spui ca era greu cu pistolul.
              Eu imi amintesc cand am.tras in armata cu AKM si acolo era mai grei dexat cu pistolul.

              Apreciază

            • Spun asta pentru că eram mai mică, pistolul era prea greu pentru mâna mea și, deși și pușca era grea, pistolul nu poate fi proptit în umăr, e doar din încheietură treaba. Nu aveam precizie cu el. Vorbesc la tras, să nimeresc ținta. Și pușca e grea, dar mă sprijineam în ea în timp ce o țineam lipită de mine, să nu mă dezintegreze reculul.

              Apreciază

            • sticri zice:

              Desi nu ma asteptam, cunosti multe detalii despre cum se tine o pusca si un pistol. Bravo tie, putine femei sunt interesate de asa ceva …
              Eu, din pacate, tin pistolul in mana in pozitia de tragere a orcilor deoarece pozitiile astea le-am invatat acum 1000 ani in armata. 🤣🤣 Pozitia NATO e cum spui tu, dar a orcilor e cu mana intinsa. Asa trag si acum daca-mi dai un pistol. Aia de la poligon ma.lasa in pace, la inceput radeau de mine 🤣🤣
              Oricum sunt mediocru la lovit tinta 🙃

              Apreciază

            • Stai că acum am învățat cum se numesc pozițiile alea. Mulțumesc!
              Să stea liniștiți cei care trag cu ochiul la discuție, nu mai am acces nici la pușcă, nici la pistol, e safe, sunt inofensivă. 😂😂

              Apreciază

            • sticri zice:

              Eeeeeee, cine sa traga cu ochiul,.cica e „safe” totul pe.net 🤣🤣😉
              Eu as vrea sa am acces free, dar din pacate am.acces la.poligon, doar cu bani.

              Apreciază

            • Hmm, aici în Sb nici nu știu cum e. De curiozitate, mă interesez, să știu eu. Dacă e pentru public.

              Apreciază

            • sticri zice:

              Pfffffff, m-am interesat eu si cica pe la tine e mai scump ca la mine, deoarece au numai tinte cu fostul primar, ala „tacut” 🤣🤣🤣

              Daca ai 18 ani poligonul te accepta. Cel putin asa e aici.

              PS: Data viitoare o sa-i intreb daca au un tun ca sa trag in cea care a mers la ambasada orciei seara trecuta. 🤣😉

              Apreciat de 1 persoană

            • E simplu așa. La cât de înalt e, n-ai cum să ratezi, ceva tot nimerești. 😁

              Apreciază

            • sticri zice:

              🤣🤣

              Apreciază

  4. Suzana zice:

    Ce incredibile sunt! Vreau si eu un aricel din ala… Si o caciulita…
    Si un rucsacel…Si… Nu-i cinstit, pot sa ma joc cu toate, macar un picut?
    Super poze, draga Potecuta!

    Happy WW!❤️😘

    Apreciază

  5. Rux Copilarim zice:

    Vaaaai ce frumoase imagini. Noroc cu poodle-ul (caniche-ul) – m-a dus cu gandul la Dodo … ma intreb pe ce norisor o fi. Tare mi-e dor de el.

    M-am amuzat maxim de poza din alt calup:)))).

    Happy ww 🙂

    Apreciază

  6. Issabela zice:

    Adorabil chipul fetiței! ❤❤❤❤

    Apreciază

  7. ce dulci, ce delicate, fugi de aici,Potecuta, ca m-ai induiosat si m-ai topit!!!
    te iubescaaaa! aaaaaaa! puuuuuup!
    🙃💓💕💗💞💓💗💕

    Apreciază

  8. oh nuuuuu, eu chem politia! 😂
    nu-i corect! vreau si eu tooort!!!🥹🥹🥹
    auzi, Potecuta? asa ca material informativ, ca ma pregatesc de doua aniversari in cateva zile si sunt responsabila cu happy birthday cake-ul, a avut tortul o tema? era personalizat, gen? nu-mi plac cu pozele sarbatoritilor, dar imi plac chestiile cu decoratiuni figurine gen:personaje din desene animate, floricele, jucarii.
    eiiii haaaa, la restaurant ai fost?
    nu mai vorbesc cu tine niciodata!!!
    🙄
    😜
    🤗

    Apreciază

    • 😀 😀 😀
      Cred că mai e, întreb sărbătorita, dacă vrei, şi nu mai chemi poliţia. La mascaţi sunt băeţi mai frumoşi, nu mai bine…? Ce ziceam? Ah, tort.
      Unul a avut trandafiri pe o parte. celălalt (dap, au fost doo 😀 ) a fost simplu, cu „gard” din pişcoturi şi cremă de iaurt cu fructe şi… tac, că iar mă ia pofta. Depinde de vârsta sărbătoritului sau sărbătoritei. La domni se poartă butoiaşe din ciocolată cu sticle în miniatură, din alea de avion sau din mini barurile din hoteluri.
      Figurine din marţipan, cine se pricepe să facă, dacă nu sunt de cumpărat. depinde cam ce ai vrea.
      Nu la restaurant, afară, la aer, în curtea „inculpatei”. Nici nu a mai plouat. 😀

      Apreciat de 1 persoană

      • asa, deci…chem pompierii!!! 🤭
        ok, fiu’miu vrea tort vienez. de unde, dumnezele, tort vienez la britishani!!! eu vreau cu inimioare și pisicuțe (🤭)
        taci din gura, Potecuta, ma duc pe amazon si eu figurine jucarii necomestibile. 🤭
        ( era cu zmeura si crema iaurt? 😭) vreau zmeuraaaa!
        of, Potecuta, of! 🤭
        hai, pupic! am un munte de calcat…
        n-ai vazut asa ceva!!!
        pup!

        Apreciază

        • Io n-am îndrăznit să zic de pompieri, dar da, ai făcut alegerea perfectă. Ăia de i-am pus eu pe fb acum ceva vreme, cu pisicuţe-n braţe. Şi cu câini şi alte faune, că nu mai ştiu, că n-am fost atentă 😳
          Aşa. Cu figurine te-ai scos. Cu ce-i place lui, nu ţie, bine? Aşa! 😀 Şi să-ţi fie sănătos şi fericit! La mulţi ani!
          Auzi? Stai că mi-ai amintit de ceva, îţi zic numa asta şi te las la treabă: am avut o vecină care zicea-n tinereţea ei că neam de neamul ei nu va mai călca vreodată, că „mama călca cearceafuri şi prosoape şi feţe de masă şi mi-a mâncat copilăria cu asta, eu nu voi călca nimic, niciodată”. Vreo 10 ani mai târziu, cine zici că s-a măritat cu un tip din armată şi călca seară de seară de seară de seară şi legenda zice că şi acum face la fel? Mda. 😀
          Eu aleg haine după o calitate specială: să fie necălcabile 😀

          Apreciat de 1 persoană

  9. CARMEN zice:

    vai cat sunt de dragalase, toate 🥰😍💞

    happy WW Potecuta draga 🤗

    Apreciază

  10. Oana zice:

    Ce drăguțe sunt… gingășii cu miez!

    Apreciază

  11. Orice miracol e posibil când ai la îndemână creionul și curg ideile. Toate-s surprinzătoare în felul lor, dar tot la înghețată mi-a rămas și mie gândul.

    Apreciază

  12. anasylvi zice:

    Simpatice tare! Preferata mea e cea cu ariciul! Și desenele grecului sunt ingenioase.

    Apreciază

  13. Bianca Alina zice:

    Minunate! 💕 Îți mulţumesc din inimă, dragă Potecuță!

    Weekend frumos! 🤗💐

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un comentariu