Picurând… tăceri

Sursă foto: 1, 2
Tăceri găzduite de Carmen

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

40 de răspunsuri la Picurând… tăceri

  1. Mugur zice:

    Mi-aș face și eu pălărie
    Din apă, dar liliachie,
    Sau poate din sticlă turnată
    Sau trasă ca un fir de ață.

    Apreciat de 3 persoane

  2. Mugur zice:

    Este deosebită senzația! Dacă faci abstracție de baze, poți spune că este sticlă fin prelucrată. Dar întregul pare ireal dacă iei în calcul apa.

    Apreciat de 1 persoană

    • Da, Mugur, ireal pare. Am căutat mult înainte să postez, că de când cu AI-ul care face şi drege, am vrut să mă conving. Am găsit filmuleţe cu procesul şi e incredibil. Bine, nu merge pozat chiar cu telefonul, dar se poate.

      Apreciat de 1 persoană

      • Mugur zice:

        Fotografiile sunt făcute la viteze foarte mari, adică la expuneri foarte scurte, de sutimi de secundă probabil, sau prin filmări cu sute de fotograme pe secundă. Nu am avut răbdare să citesc pe surse, căci și eu am avut curiiozitatea, ca și sticri.

        Apreciat de 1 persoană

  3. sticri zice:

    Prima oara am crezut ca-s din sticla colorata dar dupa ce m-am uitat mai atent am inteles ca n-am inteles nimic 🤣🤣🤣🤣🤣.
    Ca atare m-am uitat la sursa si asa am priceput ca-s poze. Foarte tare ideia asta, nu am mai vazut asa ceva.

    Apreciat de 1 persoană

    • Păi poze, Sticri, da. 😀
      Nici eu n-am crezut din prima că-i apă. Că eu am mai spus câtă răbdare, pe minus, am când e vorba de poze. Şi nici nu mă pricep. Noroc că mi-au băgat ăştia AI în telefon şi dacă vreau să fac o poză, mi-o face ea la încadrare, culoare, claritate. Că n-am chef de setări din astea cu soare, nor, noapte, zi, peisaj sau portret, panoramă sau alte elemente din tabloul lui M. Deci nu credeam că e posibil să fotografiezi stropii de apă. Dar m-am lămurit cum se face. E cam frumos şi cam interesant 😀

      Apreciat de 2 persoane

      • sticri zice:

        Pe vremuri, (de poveste) cand eu eram copil, eram pasionat de fotografie si aveam 2 camere foto. Erau Zenit si Smena, iar pt ca nu aveam bani prea multi faceam in general poze alb-negru si le developam si scoteam la chioscul din colt, dar pe format mic. Acum, am devenit un puturos si fac totul cu tel.

        Apreciază

        • Ce frumos! Ei, aş spune că la cât au evoluat acum telefoanele, nu e chiar un păcat că au fost înlocuite cu aparatele foto. Bine, nu zic, în unele cazuri, nu se compară un telefon cu un aparat performant, asta e clar, mai ales dacă vorbim de poze artistice. Dar e nevoie de talent şi de răbdare şi de viziune. Că una e să pozezi o floare aşa, pur şi simplu, alta e să vezi întregul, să ştii să scoţi în evidenţă floarea aia. Eu n-am răbdare de căutat unghiuri, de blurat ceva şi scos altceva în relief, de ţinut cont de cum pică lumina şi căutat umbre şi din astea. Eu prefer să stau minute-n şir privind floarea aia şi aia e. Dar ştiu io pe cineva care stă şi 10 minute la o poză. Recunosc, ies de tablou, n-am ce comenta. Dar na, acolo e pasiune şi, cum spuneam, ceva talent la asta. Io n-am.

          Apreciat de 1 persoană

  4. CARMEN zice:

    poezie! Wow ce bijuterii!

    superba aceasta colectie!

    happy WW Potecuta draga! 🤗

    Apreciat de 2 persoane

  5. Ioana Radu zice:

    Cat de graitoare sunt aceste…taceri. Superb colectie.

    Happy WW!😘

    Apreciază

  6. Suzana zice:

    Oooo! Ce superbe imagini! Nu cred ca am mai vazut astfel de minuni.

    Ce ti-e si cu tehnica asta! Potecuta, multumesc pentru frumusetile de azi!

    Happy WW!❤️😘

    Apreciază

  7. Tatar Lau zice:

    Parcă nu îmi vine să cred că în poze e vorba despre apă! Mare meșter cel care a reușit așa ceva! Foarte frumoase toate!

    Apreciază

  8. anasylvi zice:

    Și eu am crezut că sunt sculpturi în sticlă, dar nu înțelegeam cum le-a făcut pe cele cu stropi care par să leviteze. 🙂

    Apreciază

  9. superbe!!!
    multumim, Potecuta! superbe!
    ♥️♥️♥️

    Apreciază

  10. Cri zice:

    Mi-au amintit de mărțișoarele acelea din sticlă, mici, delicat lucrate, chiar desăvârșit, aș spune. Foarte interesantă tehnica de a obține… picături cu personalitate! Într-adevăr, imaginația nu are limite, iată încă un exemplu elocvent! Mulțumim, Potecuță, că le-ai adus și aici! 💕

    Apreciază

  11. Rux Copilarim zice:

    Fantastice instantanee. Si ce imaginatie – sa le transforme in ceva atat de deosebit. prima – nr 7 si ultima mi se par cu atat mai interesante.

    Pupici si happy ww 🤗

    Apreciază

  12. Cu astfel de performanțe fotografice îți vine să exclami că apa are viața ei, pe lângă cea care o oferă naturii. Ipostazele în care poate fi surprinsă sunt fără număr, imitând orice și creând altceva nemaivăzut, spectaculos.

    Apreciază

  13. Alex zice:

    Incredibile imagini! Nu îmi vine să cred c se pot surprinde ipostaze atât de artistice ale unor picături de apă! Se vede că avem de-a face cu un artist veritabil, deosebit de priceput ca să facă asemenea capturi. Poți să ai și „mama camerei foto”, dacă nu știi să o exploatezi la maximul capacităților ei!

    Sunt surprinzătoare formele pe care le poate lua apa. Ai impresia că sunt chipuri umane, balerine, ciupercuțe, umbreluțe, inimioare. Nu mai vorbesc de culori și reflexii ale luminii!

    Felicitări pentru alegeri, dragă Potecuță! Ai un talent deosebit să găsești aceste minunății!

    Numai bine și o zi frumoasă! 🙂

    Apreciază

  14. Spectaculoase și frumoase imaginile, culorile… Un final de săptămână cât mai plăcut, dragă Potecuță 🤗

    Apreciază

  15. Jo zice:

    Nu creeed! Apa este fotografiată? Inițial am crezut că sunt niște obiecte din sticlă…. Ce-mi scapă?! Imaginea a 7-a, de exemplu, chiar pare imposibil de realizat „întâmplător” cu apă. Wow!!

    Apreciază

  16. tink3rbe11 zice:

    Tăcerile tale sunt tare frumos colorate ,zici că sunt vii.
    Mi-am permis să văd și un fluture…și o minunată dansatoare.
    Apa poate prinde forme magice în mânuirea unui artist. Ca orice artă de altfel!

    Apreciază

Lasă un comentariu