Iar am fost în epoca de piatră. Azi, easybox

Filă scurtă de data asta, că n-am răbdare, abia aştept să-mi povestiţi voi ce-aţi mai păţit, dacă aţi păţit. Raportez: mi se pune pata pe două produse care nu se găsesc la magazinul din colţ şi, cum le vreau ieri, mă arunc pe net, să le caut, să le comand. Le găsesc pe eMag, că na, cred că numai rachete cu rază scurtă de acţiune nu găseşti acolo, în rest sunt de toate, inclusiv din alea cu rază lungă. Găsesc produsele dar, cum e normal, sunt trimise de două firme diferite şi asta înseamnă că 15 lei curierul la unul, 15 lei la altul, zile diferite de ajuns, cum am mai păţit, eu mă nervozez, tocmai mă bucuram că am găsit un produs la reducere şi, zgârcită cum sunt, câştig 10 lei şi dau 30 pe transport? Nu. Văd easybox-ul şi se aprinde beculeţul că e cazul să fiu şi eu cool, să am căsuţa mea, că tot mă întrebam ce fac sertarele alea şi cum funcţionează. Sunt fanul apăsării pe butoane, fără să ştiu la ce folosesc, v-am mai zis eu. Noroc că nu lucrez la rachete. Şi asta am mai zis.
Mă apuc de butonat, aleg produsele, pun în coş, aleg între curier şi easybox la primul produs, se bifează, aleg la al doilea, pare bifat, la următorul pas apare iar că e trimis prin curier, plus o adresă la care nu voi fi în următoarele zile, aia a rămas de pe vremea când nu era inventată munca de acasă pentru aproape tăt poporul. Dau back, bifez iar easybox, următorul pas, iar apare curier şi adresa aia. Şi n-a mai vrut să mişte de pe curier, oricât am încercat. Cedez, stau prost cu răbdarea în cazurile astea, şi sun. Şi, cum i-am spus pe scurt Issei, are loc un dialog fascinant:

– Sunt… cu cu te pot ajuta?
– Bună ziua, zic. Ştiţi, nu reuşesc să bifez easybox pentru un al doilea produs pe care vreau să-l comand. Numai anumite produse se pot trimite aşa?
– Ai finalizat comanda?
– Ăăăă, n-am finalizat nimic. Nu râdeţi, m-am fâsticit şi eu, n-am gândit ce zic. Nu am dat finalizare dacă apărea că se trimite prin curier.
– Apasă pe finalizare, unii termeni se schimbă când se finalizează comanda.
– Mulţumesc, voi încerca. Şi încă o întrebare. Se poate plăti la easybox cu cardul, la ridicarea coletului?
– Da, sigur, se poate.

Zic mulţumesc, ne urăm o zi bună şi gata. După 5 secunde, sună telefonul. O roboată zice să dau notă între 1 şi 5, unde 1 e deloc satisfăcător… ştiţi voi. Măi, eu dau 5, zic. Că mi-a răspuns la întrebări şi m-a lămurit. Reiau comanda. Şi aflu că 1: acel produs nu vrea nici în ruptul capului să plece de la curier şi să intre în easybox şi 2: că nu pot plăti la ridicare şi că, pentru a plasa comanda, trebuie să plătesc pe loc, aici şi acum. Nu bun aşa. Sun iar. Mă gândesc că-s extraordinar de deşteaptă, sclipitoare chiar, şi plasez comanda la telefon, le zic să pună la easybox şi aia e. Ahă. Fost-ai lele. Cred că tot tipa aia a răspuns, nu contează. Mi-a zis că la ei nu se mai plasează comenzi telefonice. De când? 🙄
Încă sunt în ceaţă. Cum ies?
Aceasta nu e nici reclamă, nici antireclamă. E fapt divers. Întrebarea e: se poate sau nu? Mâine plasez comanda numai aşa, de-al naibii. Şi dacă nu se modifică la finalizare, cum a zis tipa, sun şi anulez, să fiu şi eu genul ăla de cetăţean care le dă de muncă altora aşa, din lipsă de ocupaţie. Păi nu?

Voi aţi păţit din astea cu colete învăluite-n aşa mister?

Update: s-a rezolvat, am primit explicaţii şi am priceput. AICI am spus ce şi cum.

Foto

Acest articol a fost publicat în Din viaţă... și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

85 de răspunsuri la Iar am fost în epoca de piatră. Azi, easybox

  1. stela9 zice:

    Nu te pot ajuta potecuto, in afara de carti nu cumpar altceva de pe internet🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. Issabela zice:

    😂😂😂😂 înseamnă că n-ai comandat încă markere de 1,30 lei, cu transport și manipulare – 30 lei… la care, evident, am renunțat…!!!

    Da, sînt ciudați cu unele selecții și își fac de cap de cînd sînt monopol. Așa că fă-le-o, comandă cum ai zis și anulează comanda, dacă nu e cum ai vrut.

    Apreciat de 2 persoane

  3. Zina zice:

    Nu chiar așa, dar am pățit cu o cumpărătură la care taxele adiționale (tva, garanție, taxa pentru că plătesc cash la livrare!)au făcut mai mult de jumătate din valoarea obiectului. Valoarea 90 de lei, am plătit 145.
    Noi să fim sănătoși!
    Săptămână excelentă, dragă Potecuță!

    Apreciat de 1 persoană

  4. Mishuk zice:

    eu n-am pățit niciodată nimic cu emagul. deoarece n-am făcut niciodată comenzi acolo și nici nu am să fac vreodată. daaaar…. am pățit-o cu fan curierul! am încercat să-i trimit unei prietene de pe blog o carte… de 4 ori! veneau gorilele, le predam pachetul și…. și nimic! tot sunam la ăștia mă certam cu domnișoarele pe care în alte condiții le-aș fi invitat la o cântare (a mea!), și aflam bă că persoana a refuzat coletul, ba că urmează să fie predat dar încă nu au mașină în direcția respectivă… motive stupide. ideea e că nici nu au ajuns, dar nici nu s-au întors vreodată la mine acele cărți. după mai bine de un an sunt sunat de o tipă de la ei să-mi spună că am niște colete la ei, și că am de plată o taxă de magazie!
    în românia firmele de curierat lucrează ca taximetriștii…. după propriile reguli și legi… așa că, nu mai fi comodă și mișcă grațios piciorușele prin magazine!!! ahhhh, mi-a dat spuma afară din oala de ciorbăăăăă! ce mă fac eu cu tineeeee!

    Apreciat de 2 persoane

    • Eu am pățit o dată așa: așteptam colet. Primesc mesajul ăla obișnuit că stimate client, azi între… bla bla. Stau acasă, eram liberă. Nimic. Când mai erau vreo 20 de minute din programul lor, primesc mesaj că s-a încercat livrarea. Sun. Răspunde, zice că nu am fost la adresă și că nu mai e în zonă. Zic că eram acasă. El insistă că nu. Îl rog să îmi spună totuși unde a sunat, la ce apartament, să nu fie greșeală pe colet, eu numai acasă am fost. Răspuns: știți, de fapt nu am fost, nu am mai avut livrări în zonă și asta e procedura standard. Adică să dați vina pe client? Da. Ne-am urat de bine, pe bune zic, și am rugat mieros să vină a doua zi. A venit.
      Dar tu ai întrebat dacă a refuzat coletul? Poate prietena aia a ta nici nu a fost sunată.
      Ce ciorbă faci?

      Apreciat de 4 persoane

  5. castanman zice:

    E doar un accident al naturii. Nu te speria. Saltul de la piatră la easybox trebuia făcut prin coșul de nuiele.

    Apreciază

  6. rofstef zice:

    Vai, vai, vai, ha, ha, ha, ha🤣🤣🤣
    Stai, stai, nu râd de pățania ta, crede-mă, râd că ști să faci haz de necaz și îmi place stilul tău..
    Păi ce să zic, eu până acum n-am pățit așa ceva, decât că am dat comandă odată la adidași cu marimea 41 și dânșii mi-au trimis 44. Probabil au spus ca-s prea prost să-mi dau seama. Dar au recunoscut, au primit marfa înapoi, am primit banii, dar tot adidașii mult doriți, nu mi i-am mai putut lua. Da, 2 stele din partea mea pentru returnare, altfel le dădea tăticu, de dulce😅
    Oricum se cam tem să facă fraude pentru că așa cum ai procedat tu, poate proceda multă lume, iar acum foarte ușor poate auzii multă lume iar ei peste noapte pot intra în faliment dacă nu țin la cele 5 steluțe din portofoliu..
    Seară frumoasă îți doresc, Potecuțo..!

    Ps. Am râs, serios, dar nu te supi ?

    Apreciat de 2 persoane

    • Ștef, fii atent: comand cizme 36, botine 37, că m-am luat după măsurătorile lor. Primesc botine 37, o cizmă 36, una 37. Cred că au vrut să aleg ce-mi place 😀 😀
      Dar da, nu am avut probleme, a venit rapid curierul, am returnat, au trimis ce trebuia și a fost totul bine.
      Of, îmi pare rău că nu ai mai primit ce ai vrut. Nu puteai lăsa așa, e clar.
      Nu, Ștef, nu las așa. Nu e vorba de bani, e de principiu. Dacă zici că se poate așa, nu poți face pe eroarea să îmi bagi pe gât curierul când eu nu vreau. Dacă nu se poate, caut altă variantă, comand din altă parte.
      Mă bucur cel mai mult când spui că te-ai distrat, cum aș putea să mă supăr?
      Îți mulțumesc mult! Să ai o seară frumoasă!

      Apreciat de 2 persoane

  7. ina02s zice:

    Potecuta sunt firme sub umbrela eMag și care nu lucrează decât cu curieratul. In easybox e mai ales emagul, dar și acolo plătești transport parca 7 lei, dar numai dacă folosești onlineul. Poți folosi și puncte de posta ce lucrează cu eMag și aici plătești transport mai mare că la easybox, dar poți plăti la livrare și pare-mi-se și cu card. Nu mai e emagu’ de acu câțiva ani când erau mai omenoși și aveau transport gratis la punctele lor. 😁 E un buisness, cică. 🙄 Sper sa reușești să primești ce și cum vrei. Pupicii😘❤️

    Apreciază

    • Nu vreau gratis, Ina. Știu și eu că trebuie să trăiască toți și că se plătește comoditatea. E 5 lei la primul produs easyboxul. Eu nu pricep de ce e greu de transmis o informație. Clar am întrebat dacă toate produsele se trimit la easybox. A zis că da, depinde de dimensiune. Na, nu am vrut frigider sau avion, am vrut un amărât de ulei de păr care la reducere e 33 de lei. La curier e 15. Păi, nu merci, să îl țină ei 😁
      Și da, a zis că se plătește acolo, cu card. Când colo, zicea că trebuie să plătesc la comandă. Eu ce să mai pricep?
      Așa e, nu mai e ce era…
      Îți mulțumesc mult! Seară frumoasă să ai!

      Apreciat de 1 persoană

  8. sticri zice:

    Potecuto eu comand de la emag doar cand nu mai am de ales. Gasesc un produs pe Emag, „rachete cu raza scurta”…🤣🤣🤣🤣 (mi-a placuta asta cu rachetele….🤣🤣) si apoi vad care e denumirea comerciala. Intru pe „compari.ro” si pun produsul acolo si o sa-mi dea o lista de preturi. Intru acolo si vad ce magazin imi place (atentie unele sunt mai ieftine dar magazinele nu sunt din RO).
    O sa gasesti ci siguranta acelasi produs dar mai ieftin……
    Poti incerca si cu google, pui denumirea comerciala si o sa vezi ca au acelasi produs in mai multe magazine virtuale. Ca atare mie-mi ia mai mult sa ma decid de unde cumpar decat ce cumpar..🤣🤣
    Emag, dupa parerea mea e ca un „Mall”…adica se duc producatorii acolo si-si vand produsele, dar trebuie si Mallul sa casitige ceva.
    PS: Vezi ca la Emag multe produse sunt oferite de alti producatori dar le vand prin Emag. Scrie chiar la produsul.respectiv ca e oferit de o alta firma. Daca dai click pe firma aia o sa te trimita in adresa ei de net unde are „contact”….
    Ai contactezi si ii intrebi doar prin cr magazinr isi vand produsul care te intereseaza si o sa primesti cateva magazine. Cauti in magazinele alea si cu siguranta gasesti preturi sub Emag…

    Apreciază

    • Mulţumesc mult pentru sfaturi, aşa voi proceda. Da, ştiu că sunt mai multe firme care vând, de aici şi diferenţele de preţ şi de politica livrărilor. Sper să găsesc în altă parte.
      O zi frumoasă!
      Scuze, era în spam comentariul, nu ştiu cum a aterizat acolo! 🙄

      Apreciat de 1 persoană

  9. anasylvi zice:

    Nu pot sa te ajut cu asta, nu stiu ce e cu easybox-ul asta. Eu de la emag iau, in general, doar daca am un singur produs sau mai multe de la aceeasi firma, nu imi place sa dau comenzi split si sa platesc mai multe transporturi. Se mai intampla ciudatenii la comenzi. Am vrut sa imi iau un produs electrocasnic de la o firma, am completat formular de comanda unde in unele casute nu puteai sa pui litere, desi adresa continea litere, ci numai cifre/numere. Am scris la casuta cu detalii acest aspect. Oricum, habar nu am ce s-a intamplat cu acea comanda, fiindca nu a ajuns nici in ziua de azi (sa tot fi trecut vreo trei saptamani de atunci). E drept ca nici nu am sunat sa intreb, fiindca e o firma din acelea care apoi te innebunesc cu telefoanele de oferte si evit abordarea telefonica, tocmai din acest motiv. Probabi intreg formularul era defect, sau ce stiu eu…

    Apreciază

    • Auch! Urât și ce ai pățit tu! Bine că nu ai plătit. De aia vreau și eu să plătesc la primire. Nu e o avere, nu e mult, dar am pățit și să plătesc și să primesc asigurări că e specificat să ajungă în două zile, era un cadou. Am insistat, m-au asigurat că vine și… ai ghicit, n-a venit. Și nu vreau să mă mai agit. Plătesc la livare și gata.
      Ana, și eu mă feresc de mai multe colete. Dar astea așa erau, de la firme diferite. Mâine caut mai bine, poate le găsesc la pachet.
      Noapte bună să ai!

      Apreciat de 1 persoană

  10. Ana May zice:

    …eu cred că nu mai dădeam al doilea telefon, eram deja la magazinul din colț, cu uleiul de păr cumpărat și treaba rezolvată 😄😄😄 (serviciu propriu de curierat☺).
    Succes și rabdare pentru mâine!

    Apreciază

    • Ana, eu sunt omul drumurilor, pe cuvânt. Dacă aș fi sigură că îl găsesc la 4 km distanță, acum m-aș duce. Pe jos, da. Nu e comoditate și nu ar fi prima dată când aș bate orașul pentru ceva ce-mi doresc. Dar nu e un ulei pe care să îl vândă toate magazinele, e mai mult din gama profi deci nu prea e peste tot. Și decât să le iau pe rând și degeaba, am preferat să mai dau un telefon. Mi s-a părut mult mai simplu și util. Mă rog, am crezut eu că e util. 🙄
      Mulțumesc mult!

      Apreciat de 1 persoană

      • Ana May zice:

        Aaaa, dacă e așa atunci încearcă .Dacă nu merge, poate găsești pe alt site.
        Îmi pare rău să o spun, dar mă revoltă când deși își asigură existența din aceste colete, uite că dovedesc neseriozitate maximă și să nu se mire că-și vor pierde clienții.
        Îți țin pumnii, să reușești mâine, ușor și bine!

        Apreciază

  11. Ella zice:

    Imi pare rau ca nu te pot ajuta …
    La mine merge totul foarte bine … in vremurile astea nebune si faina o cumpar tot de pe net … direct de la moara!
    Succes si rabdare, draga mea!

    Apreciază

    • Ah, nu. La astea chiar sunt o norocoasă. Am tot ce vreau la parterul blocului: aprozar, farmacie, cramă 😀, carmangerie, magazin alimentar foarte bine aprovizionat, cofetărie. Eu îmi fac cumpărăturile în papuci de casă deci chiar nu îndrăznesc să mă plâng, ar fi culmea. Numai că ce am vrut eu sunt produse cosmetice de la o anumită firmă și nu se găsesc în toate magazinele. Am ales varianta asta și m-a mâncat cu easybox, altfel mă descurcam. Așa… rabd, ce să fac? 😄
      Mulțumesc, Ella! Te pup!

      Apreciază

  12. Diana zice:

    Pentru a primi la easybox trebuie ca expeditorul să aibă contract cu firma SameDay, acesta e misterul. Eu le urăsc curierul de pe zona mea, dar le ador easybox-ul de când l-am descoperit 😆

    Apreciază

    • Aha, deci nu toate ajung acolo, așa cum mi-a zis tipa. E clar, cred că fata era la început, nu prea știa ce și cum.
      Vreau și eu să testez, de aia insistam 😃

      Apreciază

      • Diana zice:

        Dacă-s expediate de emag da, ajung toate (oricum cei din call center-ul emag pot răspunde la înrebări legate de produsele vândute doar de emag, pentru celelalte trebuie contactat furnizorul respectiv).

        Apreciază

        • Cum sunt cu pata pusă, am luat la sunat magazine din mall, care are, care nu. Am găsit la unul cu produse d’astea profi. Ploua cu găleata, la ora 20 am ieșit din casă, am luat-o la pas și am ajuns teafără și neudată și fără easybox. Ce era pe eMag la reducere,34 plus 15 transport, eu am luat cu 44, minus ceva grame pierdute pe drum, la pas alergător. Deci mi-am calmat și piticul ăsta. 😁

          Apreciază

  13. Suzana zice:

    De pe net nu prea iau decat accidental si recunosc ca nu au fost probleme. Dar niciodata de pe eMag.
    Dar ma gandesc eu, ca poate universul conspira sa se intample unele altele, ca sa-ti iase niste texte atat de ‘delicioase’. Acum nu te supara pe mine, dar poate iti tot da semne sa amplifici subiectul scrierilor. Ce zici de aceasta idee creata? 🙂

    Seara buna, draga Potecuta! 🙂

    Apreciază

  14. Nu am pățit ca tine cu Emagul, am pățit ca mine tot cu Emagul. Anul trecut mi-am făcut la comandă cea mai grozavă bucătărie din câte bucătării sunt în univers. Comand la Emag plită electrică, hotă, chiuvetă (că am vrut-o din granit pe culoarea mobilierului), cuptor electric și multe alte accesorii care să mă facă cea mai bună gospodină. Nu știu dacă am avut două produse de la același furnizor. Accept toate costurile și plătesc online cu cardul tot, tot. Și aștept! Se perindau curierii la mine de parcă al fi avut bec roșu la ușă. Toate au ajuns, mai puțin plita. După ce am așteptat cam o săptămână, îi sun pe cei de la Emag. Mi-au spus că să aștept să-mi dea numărul de telefon al furnizorului și să parlamentez cu el. Știi, potecuță, eu mă enervez o dată la zece ani. Ei, atunci s-au împlinit fix zece ani. Cred că mi-au auzit, trâmbița, fără telefon. Adică după ce platesc într-un singur cont, care este al Emagului, și nu crâcnesc pentru căte taxe de curierat mi-au impus, îmi mai dau numere de telefon să bâjbâi eu prin țară după un produs achitat deja. S-a rezolvat problema mea în câteva ore după ce Fan Curierul au scris pe colet: adresă greșită, deși aveau evidențiat numărul meu de telefon.

    Apreciază

  15. Nu prea fac cumpărături prin internet, dar bine că m-ai pregătit sufletește la ce s-ar putea să mă aștepte. Un mic inconvenient am avut când am comandat, tot de la Emag, un cartuș cu tuș negru pentru imprimantă(resigilat, că doar așa am găsit atunci), dar s-a dovedit a fi albastru.
    Apropo: se mai dă bacșiș curierului sau e un gest demodat?

    Apreciază

  16. Aura B. Lupu zice:

    Hm, la ce-ai scris tu Potecuță aici, mi se aprind niște beculețe. Au fost probleme mari cu trimisul primei cărți la cumpărători, costa livrarea mai mult decât cartea, ce mi s-a părut atunci prea de tot. Exact cum scria cineva mai sus, editura îmi spunea pe de o parte că ei au trimis cărțile, dar cei care le-au comandat au refuzat coletele, cititorii îmi scriau că ei au plătit cărțile și transportul, doar că nu le-au primit în veci. Și-n final tot eu a trebuit să achit editurii cheltuielile de transport. Hm…

    Apreciază

  17. daurel zice:

    Am citit cu interes postarea si jumătate din comentarii; am multe de invătat, dar am aici dascăli răbdători, prietenosi si, mai ales, sinceri.
    Voi reveni.
    Multumesc!

    Apreciază

  18. Atipica zice:

    Cred ca daca ai lansa un sondaj aici pe blog cu cine-a patit cate ceva cu comenzile online vreo 90% din cititorii tai ar bifa ca da. La mine povestea-i si mai incurcata, ca eu am comandat fix ca tine…de la 2 sau 3 firme..nici nu mai stiu ce acum, stiu doar ca m-a sunat un nenica si cu un glas binevoitor imi spune ” buna ziua! sunt Cutarescu si-am vazut ca aveti mai multe comenzi pe emag…nu vreti sa le comasam intr-una singura? sa nu mai platiti curierul de 3 ori?” Ghici raspunsul meu ? 😀 😀
    Partea frumoasa a fost ca nenica ala mi-a trimis tot ceea ce comandasem eu de pe emag. Partea nasola a fost ca mi-au venit si-alelalte 2 comenzi…adica am comandat 1 lucru si-am primit – si platit, evident – 2. 😀
    Ce-i drept, nenea ala nu s-a recomandat a fi de la emag, asa ca banuiesc ca o fi fost de la vreuna din firmele alea 3…intrebarea e cum a vazut el toata comanda mea de la emag? 😀

    Apreciază

  19. Iosif zice:

    Eu as zice ca, în epoca de piatra oamenii erau Oameni naturali, originali, rational-sentimentali, luptatori, iubitori, aparatori ai drepturilor si libertatilor fiecarui membru parte din familie, trib si/sau popor apartinator, uniti în jurul celui mai curajos si întelept si bun administrator, ales de membrii comunitatii pe criterii de merite reale dovedite practic prin contributia adusa respectivei comunitati pentru dezvoltarea si evolutia în toate aspectele si dimensiunile binelui comun.
    O dupa amiaza sublima, binecuvântata cu bucurii, pace si Lumina Divina, draga Potecuta !

    Apreciază

  20. Ileana zice:

    Buna seara draga mea!
    Nu fac comenzi des, dar fac. O singura data am comandat adidasi numarul meu si au ajuns cu un numar mai mare😀, am sunat, dar…nimic nu am rezolvat deoarece mi sa spus ca eu am gresit, ei nu au cum sa greseasca, adica am uitat ce numar port la picior 😀
    De obicei la telefon, pe net imi este teama. Cu ce am citit, m-am lecuit.
    O seara frumoasa draga mea! Imbratisari cu drag! ☕🤗🌺

    Apreciază

  21. Alex zice:

    Bună dimineața! Am citit toate comentariile și îmi dau seama că lucrurile astea se întâmplă prea des și în variante, care de care mai urâte. Păcat că nu își dau seama că ei au de pierdut. Seriozitatea este cea mai bună „carte de vizită” a unei firme de acest gen. Până acum nu am pățit așa ceva. Poate și pentru că am evitat să comand mai multe lucruri deodată. De când cu acest amalgam de firme, care vând sub „umbrela” eMag, îmi dau seama ce simplu e să se facă încurcături. Dar am auzit destule la prietenii mei, așa că… sunt prudent. Și am descoperit și alte magazine on-line mai mici, dar care s-au dovedit foarte serioși. „Compari.ro” este de mare ajutor, pentru că așa am descoperit produse de la eMag care sunt mai scumpe și cu… 50% față de concurență. Plus taxele de transport… Așa că… „dincolo era mai ieftin”! 😀
    Numai bine, dragă Potecuță, o zi frumoasă și fără supărări ca cele pe care ni le-ai povestit cu umor. 🙂

    Apreciază

    • Îţi mulţumesc mult, Alex!
      Să ştii că ai mare dreptate, nu mai e ce era eMagul şi da, unele produse sunt exagerat de scumpe în comparaţie cu alte siteuri. Voi folosi şi eu compari.ro, şi sticri a zis de el şi da, e foarte util.
      Să ai o zi frumoasă!

      Apreciază

  22. Pingback: Jurnal simplu. Şi rezolvarea dilemei eMAG | Poteci de dor

  23. Cu easybox-ul nu mi-am făcut de lucru până acum, dar la ultima comandă am avut probleme cu eMAG-ul. Am făcut o comandă, am plătit-o cu cardul și am început să o urmăresc. Dar după patru zile era tot „pe drum spre destinaţie” deși ar fi trebuit să o primesc deja.
    Atunci am sunat să mă lămuresc. Abia la al doilea telefon am găsit o operatoare drăguță, care a rămas cu mine la telefon până a primit răspunsul magazinului dacă a primit sau nu comanda.
    A fost singura dată când am avut probleme cu ei.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s