Feeling blue

Sursă foto
Tăceri găzduite de Călin care săptămâna asta a propus ca tăcerile să aibă ca temă: Ce oraş frumos!

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

46 de răspunsuri la Feeling blue

  1. Diana zice:

    Perla Albastra a Marocului! Fascinant oras! Si foarte albastru. 🙂
    Happy WW!

    Apreciază

  2. Suzana zice:

    Ce deosebit si ireal de albastru! Incredibil efect! Si totusi ma intreb cum as suporta aceasta culoare, iar si iar fara oprire? Inca nu stiu exact ! 🙂 Mie imi sugereaza si… racoare!
    Happy WW, draga Potecuta! Multumesc pentru intalnirea in albastru!

    Apreciază

  3. Suflet zice:

    Mă gândeam că poate e în Grecia, nicidecum în Maroc… Foarte frumos, și văd că și oamenii respectă specificul locului și se îmbracă în aceeași culoare.

    Apreciază

  4. Ella zice:

    Aproape juram ca este Santorini de la Greci, dar pe urma am realizat ca la ei doar acoperisurile sunt albastre! 🙂 Albastrul fiind o culoare rece poate ca chiar aduce racoare acolo! 🙂

    Apreciază

  5. firdeiarbainbataiavantului zice:

    Bluest blue.

    Apreciază

  6. Iosif zice:

    Daca ar fi Paradisul colorat doar în albastru, as renunta la eternitate lui !

    Apreciază

  7. Oana zice:

    Frumusețe! Și o senzație rece. Nu știu de ce, poate îmi inspiră asta din alte părți…

    Apreciază

  8. Ioan M. zice:

    A republicat asta pe Cronopedia.

    Apreciază

  9. Se spune că albastrul şi albul, culori ale Sfintei Fecioare, exprimă detaşarea faţă de valorile acestei lumi şi înălţarea sufletului către Dumnezeu. Albastrul este precis, pur şi rece. Sălile de operaţie sunt în general albastre şi reci. În imaginile tale albastrul este odihnitor şi liniştitor şi dă senzaţia de pur şi de curat.

    Apreciat de 1 persoană

  10. doar nicole zice:

    Extraordinar, albastru tăcut… miercurea asta, dar ce luminos povestește! Penultima fotografie e o combinație… verdele, pasul grăbit liniștit, dar și celelalte, una și una, cu greu m-am desprins. Bucurie azur. 🙂

    Apreciază

  11. Bătut cu pasul. 😊 De neuitat.

    Apreciază

  12. Maria zice:

    Hi, ca să vezi unde ajung potecile, te cheamă lumea către albastrul marocan!
    Îmi imaginez o lume albastră…
    Îmbrățișez cu drag! 😊 ❤

    Apreciază

    • Am dat peste ele căutând imagini cu pisici pentru tema de data trecută 😀
      Dar n-aş refuza o invitaţie pe acolo. Ce zici, ne băgăm? 😀
      Te îmbrăţişez şi eu cu mare drag!

      Apreciază

      • Maria zice:

        Pisici !
        Am avut 2 pisici birmanezi, mama și copilu. Au murit amândoi. Tanu a murit anul trecut la mine în brațe, era orb și bătrân, mă aștepta la ușă…
        Nu mai vreau animaluțe…
        Și daaaaa! Ne băgăm, îmi place tot ce pare imposibil!
        Cred că facem echipă faină! 😊 😀
        Pup cu drag!

        Apreciază

  13. Ileana zice:

    Ador aceasta culoare inca de mic copil, iar imaginile sunt ceva de vis!
    Imbratisari,pupici si o noapte linistita ! ❤

    Apreciază

  14. Ana zice:

    Bestiale poze, minunata postare! Unul din visurile mele, care va ramane vis, cel mai probabil, este sa vizitez cateva orase marocane….pentru frumusete si bucataria marocana….evident, daca se poate, si un tur culinar la berberi…ca am citit si vazut in documentare ca au un stil de viata interesant…

    Apreciază

  15. Zina zice:

    Un superb albastru infinit… Și totuși, oare ce-i mult nu duce la saturație?…

    Apreciază

  16. Toate culorile au frumusețea lor, mai ales dacă atât de vii precum cele din imaginile de mai sus. Cu atât mai mult când e vorba de albastru, o culoare ce reprezintă viața din jurul nostru sau chiar din Univers. De aceea îmi place foarte mult! 🙂

    Apreciază

  17. Fabiola Ion zice:

    Always blue! 🙂

    Apreciază

  18. CalinH zice:

    Deci sunt îndrăgostit de acest albastru.

    Apreciază

  19. Nu vreau sa stric zenul dar… numai pe mine m-a luat asa un pic cu ameteala de la atata albastru? :)).
    Este o frumusete ..stranie ce e drept. Poate e din cauza filtrelor (daca nu e chiar asa albastru) dar uneori imi da senzatia de sufocant. :-s
    Oricum mi-a placut mult sa descopar acest loc. :)!!

    Apreciază

    • Nu eşti singura. Unii au spus că dă senzaţia de răceală şi eu am admis că deşi-mi place la prima vedere, posibil să devină apăsător să-l vezi peste tot şi în fiecare zi.
      Da, e interesant aşa şi cred că ar merita văzut.
      Zi frumoasă îţi doresc!

      Apreciază

Lasă un răspuns

