Dacă…

Dacă nu aş fi văzut
fluturii ce-ţi dorm sub pleoape,
astăzi nu aş fi putut
să te simt, şi-n gând, aproape

Şi de n-aş fi auzit
şoapta-ţi alintându-mi clipa,
visul nu mi-ar fi fost zbor
pierzându-şi, prin ploi, aripa

Dacă nu mi-ai fi sorbit
de pe buze, în tăcere,
tot ce nu a fost rostit,
m-aş preface-n adiere
să m-aşez cu toamna-n prag
să-ţi adorm uşor sub pleoape,
să-ţi şoptesc de ce ţi-i drag
să mă ştii, prin gând, aproape.

Foto

Acest articol a fost publicat în Un fel de... Poezie și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

49 de răspunsuri la Dacă…

  1. Ești o fluturașa de toamnă. O adiere calda de vers. 😊

    Apreciat de 1 persoană

  2. firdeiarbainbataiavantului zice:

    Nu ştiu dacă îţi place sau nu, dar versurile tale mi-au sunat un pic a Eminescu. Care azi nu mai e apreciat deloc. Eu am vrut să înţelegi că mi-au plăcut – şi sunt sigur că ai înţeles.

    Apreciat de 1 persoană

  3. ane zice:

    Superbe versurile tale,Poteca :)!

    Apreciază

  4. Oana zice:

    Citindu-ți versul, te-am simțit, cumva, un drum mai aproape…

    Apreciat de 1 persoană

  5. Alissu zice:

    Ce versuri calde.
    M-am regăsit în ele.

    Apreciază

  6. Una din potecile frumoase de toamna. Descult, sa tot alergi prin frunzele aramii cautand nemurirea. Pana si toamna are frumusetea ei. Iar versurile tale o oglindesc.

    Apreciază

  7. Iosif zice:

    „Daca…” nu mi-ai reprosa
    sa nu comentez în versuri,
    gânduri dragi ti-as adresa
    cu tainice întelesuri…

    Apreciază

    • Şi aşa nu vrei să le transmiţi?

      Apreciază

      • Iosif zice:

        Nimic nu depinde de de vointa mea. Eu sunt copilul Tatalui meu,iar deciziile Îi apartin doar Lui. Ma straduesc sa fac voia Sa în toate activitatile cotidiene ascultându-I îndemnurile pline de iubirea neconditionata,sacrificatoare,fara prejudecati,manifestata prin Cuvântul lui Dumnezeu,aceasta hrana spirituala care are puterea asupra mortii si Locuintei ei,iar cei ce o consuma zilnic traiesc cu adevarat viata autentica,eliberati de sistemul mortii,bucurosi,fericiti,cu adevarat vii în dimensiunea atemporala a Împaratiei lui Dumnezeu…
        O zi sublima,draga Potecuta !

        Apreciază

  8. Cosmisian zice:

    A cazut din pom o frunza de culoarea dorului, trist ar fi sa fie doar una, la ce versuri se cobor’
    Daca dorul e sub pleope, ca un flutur’ zburator, ia trimite-l si la mine, il astept cu-ntins covor.
    Versuri simple nu-s acelea ce din toamna zamislesc, calea catre al iubirii dor!

    Apreciază

  9. charlie-tales zice:

    Mi-am găsit și eu un loc al meu printre versurile tale blânde..
    Foarte frumos!

    Apreciază

  10. O adevărată adiere poetică, minunată. O săptămână însorită și rodnică !

    Apreciază

  11. Foarte frumoase versuri. Aduc în ele o boare suavă de toamnă caldă.

    Apreciază

  12. Toamna și luna Octombrie te-a inspirat în bine, frumoase versuri. Felicitări!

    Apreciază

  13. Mugur zice:

    De nu mi-ar fi luat-o firdeiarba înainte, aș fi amintit de Eminescu. Așa, nu-mi rămâne decât să amintesc de tine. Știai că scrii frumos?

    Apreciază

  14. Ana zice:

    Emineasco! 😜

    Apreciază

  15. Dacă nu ți-aș fi cunoscut talentul, ți-aș fi exprimat toată admirația mea. Așa, însă, nu fac decât să mă bucur de încă o poezie minunată! 🙂

    Apreciază

  16. -X- zice:

    Toamna e o vrajitoare care descuie sipetul cuvintelor 🙂

    Apreciază

  17. Beta zice:

    Cu aceasta poezie, ne-ai adus
    aminte de versuri eminesciene, harul tau este din ce in ce mai inaltator, felicitari ❗ ❤

    Apreciază

  18. cand gandul celui drag ti-e casa esti cu siguranta in locul cel mai bun, caci forta unui gand e mai puternica decat orice oe lume.

    Apreciază

  19. Alex zice:

    Ce versuri frumoase, ce merg la suflet! Numai bine, dragă Potecuță și o toamnă frumoasă! 🙂

    Apreciază

  20. Dacă nu aș fi citit aceste versuri, vlipa mi-ar fi fost mai searbădă. 🙂

    Apreciază

  21. noradamian zice:

    O stare blând nostalgică transpusă în versuri delicate… ca o zi luminoasă de toamnă…

    Apreciază

Lasă un răspuns

