Când vrei să ai marea acasă…

Sursă foto: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Tăceri găzduite de Călin
Cu menţiunea că mai există şi oameni care nu au fotografii de la marea cea mare şi cu speranţa că e loc şi pentru ei sub soarele arzător de august, îmi permit totuşi să mă înscriu. Sper eu, fără să supăr pe cineva.

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

58 de răspunsuri la Când vrei să ai marea acasă…

  1. Ultima pare mai ,,cuminte”, :))))

    Apreciază

  2. vorbebune zice:

    Cred că este mai relaxantă ultima…sau (cea care lipsește)să te poți bucura zilnic de ea, privind-o după terasă…😋😝😎

    Apreciază

  3. Roxana zice:

    nu as mai pleca de acasa……..

    Apreciază

  4. Cred că aș fi tot timpul agitată. Ca marea. 😀 Aș evita să stau prea mult acasă ziua. Doar noaptea, cu lumina stinsă. 😀 Eu cred că noi oamenii, sau cel puțin eu, avem nevoie de o oarecare ordine calmă ca să funcționăm. 🙂

    Apreciază

    • La mine cred că ar funcţiona pe dos. Agitaţia ei m-ar linişti.
      Dar cu ordinea calmă sunt perfect de acord! 😉

      Apreciază

      • Oricum după o vreme nu o mai vezi. Te obișnuiești cu peisajul. Chiar și atunci când ai însăși marea în spatele casei. 😀
        Am locuit o niște ani într-o casă cu parc în spate. A fost unul din motivele pentru care am cumpărat casa. Impresionant la început. Foarte impresionați musafirii că peisajul, copăcimea în fiecare anotimp, no… totul. Însă după o perioadă eram atât de obișnuită că nu mai era vibrația aceea de început. Nici nu mai observam. Era parte din mediul meu. 🙂

        Apreciază

        • Aşa e. Asta se aplică în mai toate cazurile. Şi mie-mi spun unii că ar da orice să locuiască în Sibiu măcar pe perioada Festivalului de Teatru, că ce fain, că ce mişto, că ce… mă crezi că anul ăsta n-am apucat să văd mai nimic din el? Deschiderea şi închiderea. Şi tot aşa.

          Apreciat de 1 persoană

          • Oricum eu pentru o casă, pentru orice încăpere, inclusiv baia, aș alege multă lumină, ferestre imense, culori deschise, spații generoase, mobilier minimalist. Și obiecte de accent care să personalizeze locul, care să fie amprenta mea.
            Când merg undeva și mă izbește mulțimea culorilor, ori a obiectelor, ori briz-briz-uri și bibelouri, ori mai știu eu ce inutilități pe care se depozitează cu generozitate praful, nu dau notă bună. 😀 Dar sigur că de gustibus…

            Apreciază

            • Absolut! Şi eu prefer spaţiile aerisite dar fiecare amenajează după gusturi sau posibilităţi. Că aş vrea şi eu sală de balet în loc de bucătărie dar ăia care-au făcut blocul nu s-au gândit că vin io cu pretenţii 😀 😀

              Apreciat de 1 persoană

            • E chestie și de culoare și de amenajare. De gust până la urmă. Pentru că dacă vopsești în culori deschise un spațiu mic e una, însă dacă pui pe perete enșpe mii de culori și un desen încărcat, ai senzația că nu încapi tu cu tine acolo. 😀
              Gustul dictează. Pentru că mic sau mare, un spațiu poate amenajat frumos, ori făcut terci.
              E la fel ca și în orice. Și cu muzica și etc.
              Până la urmă dacă omul se simte bine în pătrățica lui, ce sens are să-i explici că feng shuiul lui are firul la ciorap dus? 😀

              Apreciază

            • Hehehe, excelent spus! Până la urmă în asta stă o întreagă filosofie şi tare-aş vrea să ţin minte partea cu firul! Supeer! 😉

              Apreciat de 1 persoană

  5. illusion zice:

    Ioiii le vreau pe toate!

    Apreciază

  6. Suflet zice:

    Mereu ne surprinzi cu tema pozelor pe care le găsești! 🙂

    Apreciază

    • Mă simt cu musca pe căciulă. Tema nu e aleasă de mine, e aleasă de Călin sau de alţi participanţi. Cum eu nu fac poze că nu sunt deloc pasionată, încerc să respect tema altfel, cu fotografii făcute de alţii. Dar cum săracului îi stă bine mofturos, nu-mi plac nici fotografiile simple, numai să fie la temă. Când sunt făcute de cei care le postează e una şi e foarte frumos. Dar dacă eu nu am, caut ori ceva ce seamănă cu tema, ori sar de tot peste temă şi postez altceva. Cum n-am fotografii de la mare, am ales să arăt marea altfel. Că asta e tema: marea.
      Mulţumesc mult, Suflete! Şi iartă-mă că am scris kilometric dar ştiu că tu mă înţelegi 😉

      Apreciat de 1 persoană

  7. Ella zice:

    Acum ca am vazut tapetul la tine în fotografii realizez ca si eu am o cascada … în dormitor! Poate o pun o data pe blog! 🙂

    Apreciază

  8. Oana zice:

    Cred că mai curând mi-ar plăcea s-o văd de la fereastră… Așa, în casă, parcă prea dă buzna 😀

    Apreciază

  9. Iosif zice:

    Imitatiile,falsul si artificialul n-are limite conducând omenirea spre un sistem iluzoriu,virtual,ireal,în care filmul bate viata. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  10. Suzana zice:

    Cand am vazut prima data astfel de imagini, m-am intrebat retoric daca mi-ar placea un perete in felul acesta. Nici acum nu sunt prea hotarata, dar cred ca raspunsul este nu. Doar un tablou marin, ceva in stilul imaginii doi, cred ca s-ar asorta! 🙂
    Happy WW, draga Potecuta!

    Apreciază

    • Eu m-aş mulţumi şi cu un pahar cu apă de mare. Restul va veni de la sine, nu va dura mult până când voi auzi valurile 😉
      Dar şi lângă un perete din ăsta mi-ar plăcea, cu condiţia să arate fix ca-n prezentare. Că nu aş vrea vreo răpire din Serai pe perete 😀
      Seară frumoasă, Suzana! Mulţumesc!

      Apreciază

  11. Mugur zice:

    De-ar fi să aleg, deși nu-i ușor deloc, aș alege apusul de soare, dacă nu cumva este un răsărit (deghizat).

    Apreciază

  12. cafeauata zice:

    As alege o intreaga zi pe plaja reala, cu valuri reale. Nu de alta, dar intrand intr-o astfel de baie cred ca mi-ar sari somnul instant, iar eu prefer o vreme starea de buimaceala, inainte de a incepe nebunia.
    Zile asa cum le vrei!

    Apreciază

    • Sigur că şi eu, între A şi B, aş alege A, A fiind varianta „pe bune”. Dar între B şi B, oricât aş vrea, nu pot alege A. Aşa că dintre cele de mai sus, aleg una, maxim două 😀
      Zile frumoase să ai!
      Mulţumesc!

      Apreciază

  13. CalinH zice:

    Fascinant. Dar nu știu dacă mi-aș pune acasă multe din aceste picturi 3D. Sunt prea… aproape reale.

    Apreciază

  14. Diana zice:

    Unii au dat cu marea de pereţi! 🙂 Sunt excelente imaginile! Totusi, sa privesc zi de zi astfel de imagini cred ca m-ar face… sa dau cu marea de pereţi. Sau sa ma mut la malul marii?! 🙂
    Zi frumoasa iti doresc!

    Apreciază

    • Unii cu caii verzi, alţii cu marea… pereţi să fie! 😀
      Nu ştiu care-ar fi efectul dar cred că merită încercat. Apăi ori ne mutăm, ori dăm cu ea. Vedem pe parcurs.
      Mulţumesc, Diana! Zi frumoasă şi ţie!

      Apreciază

  15. Aș alege-o pe aia cu delfinii, să-mi țină și de urât.
    Astea-s pentru anotimpul fierbinte, dar poate revii la iarnă cu imagini care să ne încălzească sufletul. E o idee pentru cel care alege tema. 🙂

    Apreciază

  16. ane zice:

    Dooooor de mare! 🙂

    Apreciază

  17. mariabotnaru zice:

    Mununate idei şi realizări pe măsură. Mi-ai înveselit ziua, Mulțumesc mult, o faci cu bun gust!!

    Apreciază

  18. mcooper801 zice:

    La cum am prins marea la Neptun anul asta, as fi preferat sa privesc la minunatiile tale de pe perete…O zi frumoasa de vara tomnatica ! 🙂

    Apreciază

  19. Teodora zice:

    Penultima este grozavă, aș vrea să am așa ceva in baie.

    Apreciază

  20. Beta zice:

    Frumoase imaginile, dar nu m-ar tenta sa am asa ceva in casa. Prefer sa admir pe viu acolo unde stiu ca exista. O luna septembrie plina de voie buna si multe reusite draga Potecuta si un weekend asa cum ti-l doresti ❗ ❤

    Apreciază

  21. Extraordinar de frumos!Cat talent!

    Apreciază

  22. deea zice:

    Fotografia cu tabloul este superba, restul sunt altceva…

    Apreciază

Lasă un răspuns

