Pâine şi… tata

Sursă foto
Tăceri găzduite de Călin

Mai ştii?

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

39 de răspunsuri la Pâine şi… tata

  1. CalinH zice:

    E atât de multă viață frumoasă în acest fotografii! Atât de mult vorbesc ele, fără să aibă nevoie de cuvinte! Mă bucur mult că ai împărtățit acest imagini faine.
    Happy WW!

    Apreciază

  2. Suzana zice:

    Ce deosebite imagini! Si ce-mi place cum se mozolesc copilasi cu faina! Adevarul este ca senzatia pe mana imi place si acum! Minunata povestea! 🙂
    Happy WW, draga Potecuta!

    Apreciază

  3. Suflet zice:

    Hai că până la urmă iese ceva 😀 Frumoase imagini, pline de emoție!

    Apreciază

  4. De Dumnezeu şi de părinţe nu trebuie să-ţi fie teamă. Ca Dumnezeu, şi părintele este iubire. Iubire nemărginită. Intrând în joc, fie si o poznă, cu copilul tău poţi să-l educi, poţi să-l corectezi. Duioase imagini.

    Apreciat de 2 persoane

  5. Ce frumooos! Adică, tatăl tău te-a învăţat să faci pâine?!?… glumeam. Se spune că legătura dintre tată şi fiică este specială. Şi a mea a fost, cred că şi a ta. Adevărul că tata m-a învăţat multe. Mi-au mers la suflet imaginile acestea, au redeşteptat amintiri. Seară frumoasă, Potecuţă! 🙂

    Apreciază

  6. Oana zice:

    Am un nod în gât…

    Apreciază

  7. Ella zice:

    Rascolesti amintiri! 🙂
    Cand copii aveau 5 si 3 ani ramaneau singuri aproximativ trei sferturi de ora (pauza pana eu ajungeam acasa si sotul meu pleca, sau invers) Nu se gasea faina decat la cozi interminabile si Craciunul batea la usa. Tocmai facusem rost de 5 kg de faina … care au fost raspandite prin toata bucataria de ai mei dragi nazdravani! Imaginile din postarea ta sunt graitoare! 🙂
    Si la noi a fost la fel … noroc cu tata ptr ca el a ajuns acasa! 🙂

    Apreciază

    • Văleleu! Bănuiesc că atunci nu a fost chiar cea mai frumoasă imagine dar iată că acum reprezintă o amintire dragă.
      Mulţumesc că mi-ai povestit-o şi mie!
      Seară frumoasă, Ella!

      Apreciază

  8. ane zice:

    Copilarie,emotie,bucurie,amintiri. Imagini de arta. Seara frumoasa!

    Apreciat de 1 persoană

  9. Zina zice:

    Căldură mare… sufletească! Minunată idee și interpretare a temei date de Călin.
    Happy WW, dragă Potecuță! Ești o persoană deosebită!

    Apreciat de 1 persoană

  10. Iosif zice:

    Soperbe imagini,profunde ! Eu as zice,Tata si Pâine,Iubire eterna,belsug si Viata Suprema…

    Apreciază

  11. Aud des intrebarea: „pentru ce traiesti? care este scopul tau in viata? ”
    Acesta.

    Apreciază

  12. Maria zice:

    Ai un har aparte să povestești în imagini și șoapte!
    Minunată poveste ! ☺😊

    Apreciat de 1 persoană

  13. As vrea sa fii avut si eu parte de o asemenea distractie cu parintii mei! Alte vremuri, alta copilărie. Poate( p) reparam asta impreuna cu minunile noastre!
    Toate bine, Potecuta!

    Apreciază

  14. cafeauata zice:

    S-a schimbat mult copilaria si lumea, in general. Chiar si aceste poze faine o confirma.
    Pentru mine painea a fost si ramane legata de mama. Pe ea o vedeam framantand joi seara, vineri la 5 dimineata o auzeam cand pleca cu aluatul dospit la brutarie si eu cu sora mea mergeam la ora 10 dupa doua paini uriase. Mancam o saptamana din ele si nu pateam nimic! La mine chestia cu relatia speciala cu tata nu a functionat, totul a fost mama. Eh, dar nu suntem la fel, asa ca…
    Sa ai bucurii multe, Potecuta!

    Apreciază

    • În cazul meu, pâinea e legată de bunica maternă. În special de Paşti îmi amintesc cum se trezea noaptea să frământe aluatul şi mirosul ăla de aluat crud mă termina, aş fi vrut să-l mănânc aşa. Şi îmi făcea „doţuri”, pâinici mici-mici din resturi de aluat. Era mai multă coajă şi eram disperată după ele.
      Îţi mulţumesc mult, cafeluţo! Şi ţie îţi doresc zile frumoase şi toate cele bune!

      Apreciază

  15. Cu făina începem cu toții, noi bucătarii de mai târziu. Apoi ajungem și la friptură, negreșit! 😉

    Apreciază

  16. Adriana zice:

    Tu imi graiesti si in imagini la fel cum o faci prin cuvinte. Dar aparte. Tata? Tata nu avea faina, avea vopsea si era uneori pictat de var din cap pana in picioare. Ador painea, am un motiv in plus..acum.

    Apropo, aveam un amic care a ajuns chef la o ambasada. Tare, tare seamana cu tatal din imaginile tale. Si el are copil. As vrea sa mi-l imaginez astfel. In tinerete nu l-as fi vazut facand nici un sendvis, daramite copil, mancare, responsabilitati, pasiuni. De fapt, pasiunea si iubirea sunt scanteile. Exact cum ti-s si potecile pe care ne primesti. Toti revenim pentru dumicatul de paine si…frumos.

    Apreciat de 1 persoană

    • Şi mie îmi place pâinea şi mă abţin destul de greu, mai ales când e caldă. Mi-e dor tare de mirosul ăla inconfundabil de pâine scoasă din cuptorul bunicii.
      Nici tata nu avea făină şi „instrumentele” lui erau interzise potecuţei mici. Ştiam asta şi nu mă atingeam de ele. Îmi amintesc că odată a adus acasă un tub pe care zice mama că scria ceva-ntr-o limbă din asta ciudată. De la bulgari sau polonezi. I-a zis mamei că e pastă de luat amprente. Eu am auzit şi când mama a vrut să-mi pună pe pâine (între timp a lămurit-o tata că a glumit şi că e cremă de ciocolată) am certat-o de la înălţimea celor 4 ani ai mei că nu e voie, mami, e pasta lu’ tati de la servici.
      Da, asta înseamnă scânteie… pasiune şi iubire. Ce frumos ai spus!
      Îţi mulţumesc mult, draga mea! Sunt mai gustoase bucăţile astea când le împart cu voi!

      Apreciat de 1 persoană

  17. doar verde zice:

    Răscoleşti Potecuto…

    Apreciază

  18. Beta zice:

    Frumoasa poveste ilustrata ! Fericiti sunt copiii cu parinti minunati ❤ Un sfarsit de saptamana placut ! ❤

    Apreciază

  19. deea zice:

    Foarte foarte frumos, absolut superb! ❤️

    Apreciază

Lasă un răspuns

