„Ca toate fântânile vieţii…”

Sursă foto
Tăceri găzduite de Călin

Şi bonus, de vară:
Foto

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

40 de răspunsuri la „Ca toate fântânile vieţii…”

  1. Suflet zice:

    Ce frumoasă e fântâna multicoloră, dar și cele cu mâini mi-au plăcut muuult 🙂 Drăgălașe rău mâțele ❤

    Apreciază

  2. Ella zice:

    Cu adevarat … ca la piata! 🙂
    Faina fantana „cu vartej”! Da si pisicile….de nota 10! 🙂
    Seara faina, Potecuta!

    Apreciază

  3. In ce tara sunt fantanile acestea asa frumoase?

    Apreciază

  4. Oana zice:

    Interesante curgeri, Potecuț…

    Apreciază

  5. Si noi ne topim de cald!!!
    Foarte interesante fantanile !!! ❤
    happy ww!!

    Apreciază

  6. Superbe sunt fântânile. Faine de tot.

    Apreciază

  7. Suzana zice:

    Uau! Ce racoare emana! Un spectacol deosebit! Pufoaselor cred ca le e totusi prea cald!
    Mi-au placut mult!
    Happy WW, Potecuta draga!

    Apreciază

    • Nu strică puţină răcoare pe căldura asta venită dintr-o dată. Sigur, ar merge şi un pepene rece acum dar n-am avut timp să merg la piaţă. Şi oricum, nu găseam una aşa frumoasă ca la tine.
      Mulţumesc, Suzana!
      Seară bună!

      Apreciază

  8. Adriana zice:

    ..potecuț, toate-s faine, dar na…mie imi place cea cu castelul din departare sau ce o fi. Cat despre pisici?…pfui, eu am pus ham pe pisicul meu, a fost ca in desene animate, pun eu poze curand pe blog, am pus oricum pe facebook, dar potecutele acolo …nu-s..

    Apreciază

  9. CalinH zice:

    Tocmai când ma întrebam ‘care Bonus, dom’le?’, am căzut pe spate văzând bonusul 🙂
    Happy WW,

    Apreciază

  10. ecaleopi zice:

    Minunăţii!

    Apreciază

  11. Asta ar fi pofta ce-o poftesc în fiecare vară! Măcar o fântână din aia în preajma mea. 🙂

    Apreciază

  12. Ana zice:

    Toate, dar toate sunt foarte frumoase!
    Bonusul este de-men-ti-al!!!! 😃😃😃😃

    Apreciază

  13. Lăsăm cuvintele să se odihnească şi dăm imaginilor „dreptul la cuvânt”. ☺

    Apreciază

  14. HopeLess zice:

    W.O.W.!!! Sunt absolut magnifice!!! 😍

    Apreciază

  15. Iosif zice:

    Frumuseti aparente,curiozitati ce atrag si încânta mereu privirile trecatorilor pe Potecutele de dor.

    Apreciază

  16. Impresionante fântâni, iar bonusul… de poveste! Zi veselă să ai, Potecuță! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  17. Alex zice:

    Oau, ce poze faine! Acestea sunt mai mult decât fântâni, sunt ceva de vis! Iar pisicile adormite sunt de tot hazul. Nu ne rămâne decât să le….invidiem! Cine nu și-ar dori așa un răgaz fără nicio grijă? Ha, ha!
    Numai bine, dragă Potecuță! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

