Iluzii picurate-n pixeli

Sursă foto
Tăceri găzduite de Călin

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

41 de răspunsuri la Iluzii picurate-n pixeli

  1. Suflet zice:

    Aaa, deci când n-ai o lună pe cer, îți faci una :)) Ador iluziile!

    Apreciază

  2. Tot un fel de iluzionism e și ăsta, cu o altfel de magie. 🙂

    Apreciază

  3. Zina zice:

    Casa și strada mi-au plăcut cel mai mult. Mi-ar plăcea o cameră de lucru cu doar doi pereți. Căței am! 🙂
    Zi frumoasă, Potecuță!

    Apreciază

  4. Wow! Deci sunt genialeeeee :)) Nu știu unde le găsești, zău!

    Apreciază

  5. CalinH zice:

    Ce iluzii faine! Ca orice iluzii.
    Happy WW!

    Apreciază

  6. Ella zice:

    Le-am avut candva ca wallpapers pe desktop!
    Cea cu vaza si cu mainile ramane favorita! 🙂
    Sa ai o zi minunata!

    Apreciază

  7. Ana zice:

    Cata imaginatie! ❤

    Apreciază

  8. Suzana zice:

    Imi plac mult de tot imaginile cu iluzii! Cred ca o aleg pe cea cu redecorarea… Ce simplu pare sa modifici peisajul…! 🙂
    Happy WW, draga Potecuta!

    Apreciază

  9. Diana zice:

    Ce faaaaine sunt! 🙂 „Trucajul” cu Luna imi place cel mai mult!
    Zi frumoasa iti doresc!

    Apreciază

  10. Imaginatia fara de limite – ne reamintete cu putere avem si cat de frumos este sa creezi, nu sa distrugi.
    Happy WW!! 🙂

    Apreciază

  11. em zice:

    M-am bucurat pe rând de fiecare. M-au prins într-un moment în care le-am gustat. Foarte interesante. Am oricum mai multe favorite, nu doar una.

    Apreciază

  12. Adriana zice:

    Stii, după ce le-am vazut azi noapte, parca, azi le-am revazut altfel, dar am citit si comentariile. Fiecaruia i-a ramas altceva, ceea ce e fantastic. Aia cu casa cred ca as putea-o pune in aplicare. Ar semana putin doar, dar ce conteaza? Te pup, potecuta-copil. Sa ne traiesti..ca mult teren de joaca ne oferi!

    Apreciază

  13. Iosif zice:

    Copila din tine e mereu vesela si plina de fantezii .E adorabila si visatoare,traind povesti nemuritoare. Frumusetea si originalitatea „Potecutei” e mereu o prezenta care bucura si încânta privitorii fideli si sufletele trecatorilor oczionali. Felicitari,si la multi ani,copila „Potecuta”! 🙂

    Apreciază

  14. Ce minunat e ca atunci când ţi-e teamă de întuneric, sau doar e cerul acoperit de nori să-ţi creezi propria ta lună! Nu m-aş fi gândit. Toate-s faine, iar pe unele trebuie să le revezi pentru a-ţi da seama de detalii. O seară frumoasă, Potecuţă şi la mulţi ani! 🙂

    Apreciază

  15. succesulpe zice:

    Absolut frumoasa selectie a unor lucrari incredibile. Multumim Potecuta.

    Apreciază

  16. Alex zice:

    Oau! Ce lucrări artistice deosebite. Au unii un talent și niște idei artistice….extraordinare!
    Numai bine, dragă Potecuță! 🙂

    Apreciază

  17. noradamian zice:

    Superbe tăceri, minunate imagini!

    Apreciază

Lasă un răspuns

