Atât de simplu…

Sursă
Tăceri găzduite de Călin

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

47 de răspunsuri la Atât de simplu…

  1. Ella zice:

    Super faine toate! 🙂

    Apreciază

  2. Iosif zice:

    Omul creat dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu,este creator de splendori !

    Apreciază

    • Este. Când vrea şi are cu ce.

      Apreciază

      • Iosif zice:

        Pai,logic,daca suntem creati asemeni Lui,nascuti din El,suntem mostenitorii acelorasi valori supreme ale Tatalui ! 🙂
        „Credeti-Ma ca eu sunt în Tatal si Tatal este în Mine; credeti cel putin pentru lucrarile acestea.Adevarat,adevarat va spun ca cine crede în Mine va face si el lucrarile pe care le fac Eu; ba înca va face lucrari si mai mari decât acestea,pentru ca Eu ma duc la Tatal: si orice veti cere în Numele Meu,voi face,pentru ca Tatal sa fie proslavit în Fiul.Daca veti cere ceva în Numele Meu,voi face.” (Ioan 14:11-14)

        Apreciază

        • Nu te-am contrazis, am înţeles de prima dată, Iosif.

          Apreciază

          • Iosif zice:

            Stiu,draga mea,însa doream sa fiu mai convingator în sensul ca toti avem oportunitati pentru a crea frumuseti,însa e necesar sa cautam ,sa descoperim harul (darul) mostenit genetic,pe care (daca nu suntem prea comozi si ignoranti),putem sa-l materializam înspre încântarea bucuria si fericirea semenilor nosti,din dragoste pentru oameni si implicit pentru Dumnezeu,(neconditionat) asa cum si El ne-a iubit si ne iubeste,chiar daca suntem „copii” cei mai rebeli, rai si neascultatori ! 🙂

            Apreciază

  3. Tot ce este simplu, este și genial! Cu admirație pentru postare!

    Apreciază

  4. De curand le-am descoperit si eu!! Foarte talentat – mi-a facut placere sa le revad.
    Happy WW
    Cu drag
    rux

    Apreciază

  5. JohnnyEm zice:

    A republicat asta pe Cronopedia.

    Apreciază

  6. Diana zice:

    Super faine! 🙂
    E „tehnica” la care ma gandesc ca s-a folosit in cazul unor scene din unele filme (parca in din ce in ce mai multe scene, din mai multe filme). 🙂
    Sa ai o zi minunata iti doresc!

    Apreciază

  7. Drăguțe miniaturi. Par așa de reale.

    Apreciază

  8. Ana zice:

    Si cand te gandesti ca unele scene din filme celebre au astfel de creatii pe fundal….?
    Faine si interesante!

    Apreciază

  9. CalinH zice:

    Deci așa se face? 🙂
    Happy next day WW!

    Apreciază

  10. notmyblogtoday zice:

    Aha! Deci mai există simţul frumosului în zilele noastre! Căutam o inspiraţie, o urmă de genialitate, şi iată am găsit-o! Mulţumesc. 🙂

    Apreciază

  11. O lume fascinantă! Fără cuvinte, care n-ar fi pe măsură.

    Apreciază

  12. succesulpe zice:

    Atat de simplu…? Nu nu cred. In spate este o gandire prin care numai un artist poate creea asa ceva. Este cumva la fel cum ai facut tu in postarea ta anterioara. 🙂

    Apreciază

  13. …pare, dar nu e, mai ales că este nevoie de multă îndemânâre, răbdare, imaginație… Sunt inedite alegerile tale. O seară frumoasă, Potecuță! 😝

    Apreciază

  14. mcooper801 zice:

    Minunat….simplu functioneaza, complicat niciodata ! O zi minunata ! Ș)

    Apreciază

  15. Zina zice:

    Știam că scenele astea sunt niște ”falsuri”, dar nu am văzut niciodată cum se realizează. E interesant, mulțumesc!

    Apreciază

  16. noradamian zice:

    Infinite formele de exprimare a talentului artistic…

    Apreciază

  17. Alex zice:

    Un adevărat artist! La prima vedere, un necunoscător nici nu și-ar da seama cum sunt făcute aceste poze spectaculoase. Cu această tehnică uimitoare s-au filmat multe scene fabuloase din filmele de odinioară, când nu erau efectele digitale de azi.

    Apreciază

Lasă un răspuns

