Ai carte, ai parte de coperta potrivită

Sursă
Tăceri găzduite de Călin

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

60 de răspunsuri la Ai carte, ai parte de coperta potrivită

  1. Woow, la unele sigur nu sunt una și aceeași persoană? Că prea se potrivesc 😀 La mulți ani, Potecuță!!!

    Apreciază

  2. Oana zice:

    Super interesante! Mulțumim, Potecuț! 🙂

    Apreciază

  3. Chiar ne întrebăm eu si cu Diana (Illussion) ce e cu tine de n.ai postat :))
    Nu stiu cum se face, dar chiar azi am vazut pe făceau poze asemanatoare ba chiar pe unele dintre astea. Tu sigur n.ai cont? :)) mi s.a mai intamplat de vreo doua ori sa le vad acu si peste cateva ore philip, la tine. Mereu m.am întrebat cum le găsești :))

    Apreciază

    • Nu am stat azi pe net mult de aia nu am apucat să postez dar tare mă bucur că deja pare ciudat când nu apar la poze, înseamnă că ştiți că-s conştiincioasă 😀
      Ce zici că face philip la mine? 😀 E aici? 😀
      Nu, sigur nu de pe Fb!! Sută la sută nu. Sursa e aia pe care o pun, nu alta. Că eu pe FB sunt… inexistentă de nici nu mai ştiu de când. 😀 dar am avut timp să nu prind aia cu inimi care zboară şi nu ştiu nici de haştag că nu l-am prins nici pe ăla. Deci e mult de atunci 😀
      P.S. am văzut ce ai zis şi îți mulțumeeeeeesc! Eşti o scumpă!

      Apreciază

  4. Hoooop*, nu stiu ce caută philip :))

    Apreciază

  5. A thorn in your side zice:

    Anonimi cu mutre consacrate. 🙂

    Apreciază

  6. La multi ani, Potecut! Uimitoare sincronizari 👀

    Apreciază

  7. Ce mult îmi plac!

    Apreciază

  8. illusion zice:

    Cât de faine sunt!!!

    Apreciază

  9. Mi-au plăcut mult, Potecutze, dragă.Amuzante… 🙂

    Apreciază

  10. Foarte tare… ☺☺☺

    Apreciază

  11. Frumos prinse între aceste coperți interesante sunt tăcerile tale. Inedite, iar majoritatea titlurilor sunt în franceză. Să ai o zi nostimă! 🙂

    Apreciază

    • Îţi mulţumesc mult! Tare mult mă bucur că îţi plac!
      Da, asta cu titlurile m-a încurcat puţin, recunosc. Am căutat două-trei după titlu să mă conving că există, că fix aşa arată coperta, să nu fie fake. Le-am găsit, m-am convins şi gata. Dacă s-a strecurat vreun titlul cu limbaj licenţios, nu e vina mea, io nu parlevu 😀
      O zi frumoasă şi ţie, draga mea!

      Apreciat de 1 persoană

  12. Ana zice:

    Ce faine sunt! 😍

    Apreciază

  13. succesulpe zice:

    Foarte tare colectia ta de coperti. Da ia zi-mi .. am ratat ceva o feliuta de tort, o smochina o maslina o coaja de paine?

    Apreciază

  14. La multi ani, draga mea!

    Apreciază

  15. Iosif zice:

    Très interéssant ! 🙂

    Apreciază

  16. mcooper801 zice:

    Frumos si foarte interesant ! ❤

    Apreciază

  17. Suzana Miu zice:

    Frumoase si imaginative! Oricum, primul impact este coperta! Cred ca este interesant sa lucrezi la designul pentru coperta unei carti!
    Ieri nu am apucat sa trec pe aici, dar sper ca Sarbatoarea de 8 martie te-a bucurat mult!
    Spun si azi La Multi Ani si zile senine sa ai!

    Apreciază

  18. Eu le ziceam „Coincidențe amuzante”, dar ale tale sunt cu totul deosebite! Mulțumiri pentru delectare, Potecuță! 🙂

    Apreciază

  19. Ştefania zice:

    Superbe alegerile tale, potecuţă.
    Fă fii iubită şi fericită! Te pup ❤ 🙂

    Apreciază

  20. -X- zice:

    Dar oare personajele principale ale cartilor se potrivesc cu cei ce pozeaza pentru intregirea copertilor ?

    Apreciază

  21. Ce tari, ce idei le vin unora! O primavara insorita, Potecuta!

    Apreciază

  22. doar nicole zice:

    Și-am stat, și le-am studiat… măi să fie! Și e chiar relaxant, vreo câteva minute bune-n șir… ș chiar îți ia mintea de la tot și toate, bună delectare pe-aici pe la tine, printre tăceri. Preferatele mele sunt chiar prima și ultima, mi-au plăcut mult titlurile, da! 🙂

    Apreciază

    • Îţi mulţumesc mult, Nicole! Mă bucur tare mult că te-ai relaxat şi că ţi-au plăcut. Cum am mai spus într-un comentariu, recunosc că de data asta numai „pozele” m-au determinat să le postez. Adică am mizat pe potrivire şi mai puţin pe titluri pentru că, neştiind limba, aş fi muncit prea mult să caut şi traducerea tuturor titlurilor ca să fie şi asta o alegere. Pe linkul respectiv cred că sunt mai mult de 100 de astfel de poze. 🙄

      Apreciat de 1 persoană

      • doar nicole zice:

        Dar…crezi tu c-a fost vreo problemă? Cu titlurile, vreau să spun, să fi ales și funție de ele? Nu, doar mi-au plăcut mie, pur și simplu, și… cam am eu o mică dominantă cu cuvintele, cred, doar atât. Mulțumesc. 🙂

        Apreciat de 1 persoană

  23. Am înțeles cum se fac copertele tari, mulțumesc mult, știi a mă surprinde cu fiecare postare.

    Apreciază

  24. Roxana zice:

    foarte, foarte, creativ.
    sa fii mereu aceasi, potecuta si sa te simti femeie in fiecare zi.

    Apreciază

  25. Alex zice:

    Ce idee faină! Iar cei care au făcut fotografiile au fost foarte inspirați.
    Numai bine, dragă Potecuță! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

