Să ne jucăm tăcând

213 12 9 814 11 10 7 6 5 4 3 1

Sursă
Tăceri găzduite de Călin

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

46 de răspunsuri la Să ne jucăm tăcând

  1. Of, ce departe i-a pus hârtia igienică, săraca :)) Chiar așa?!

    Apreciază

  2. Roxana spune:

    Mie imi place pasta de dinti.

    Apreciază

  3. CalinH spune:

    Foaaarte fain!
    Happy WW și la mulți ani!

    Apreciat de 1 persoană

  4. Drugwash spune:

    Super faine toate! 🙂

    Apreciază

  5. HopeLess spune:

    Foarte faine! Atat de creative… ca intotdeauna! 😍

    Apreciază

  6. pathtomysoul spune:

    Potecuță, cât pou-pou ai pus la perete, chiar îți place să te joci! Faine toate, îți mulțumesc, chiat m-au bucurat!

    Apreciază

  7. Ana spune:

    Super faine toate! 😚

    Apreciază

  8. racoltapetru6 spune:

    Am tăcut, cât timp le-am admirat, dar acum îmi exprim recunoștința pentru delectare! 🙂

    Apreciază

  9. Ivy spune:

    Banana! :)))

    Apreciază

  10. Iosif spune:

    Sa ne jucam dar,în …tacere !(:

    Apreciază

  11. Ingenioase, tăcerile astea jucăuşe… 🙂 Zi veselă să ai! 🙂

    Apreciază

  12. papagigli spune:

    OK! Ssssst!

    Apreciază

  13. Foarte faine :)) Mă enervează maxim miercurea asta fără cuvinte că postezi numa chestii care mă fac să îmi amintesc ce neputincioasă sunt. Și că am numa mâini stângi. 😛 Până una alta, azi e joi. Eu iar credeam că e miercuri. Off …

    Apreciază

  14. succesulpe spune:

    Superbe !!!

    Apreciază

  15. Alex spune:

    Ce idei grozave au unii artiști! Să faci ceva simpatic, cu o banală hârtie… înseamnă talent! 🙂

    Apreciază

  16. -X- spune:

    Mi-a placut mult ideea de tridimensional din ”pescarul si pestele ” 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

