Un fel de puşculiţă

e a b c d
Bonus: ce se poartă anul ăsta sezonul toamnă-iarnă
o
Sursă: 1, 2
Tăceri găzduite de Călin.

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

76 de răspunsuri la Un fel de puşculiţă

  1. Fata Nergana zice:

    Credeam că e vorba de stabilitatea pieţei …. monetare 🙂

    Apreciat de 2 persoane

  2. Ce vorbești măăăă? I-am arătat lu soră-mea și citez „io nu pot să pun doi bani să stea în picioare unul lângă altul și … nu cred măăă, e trucaj ” :))

    Apreciat de 1 persoană

  3. Nu pot să cred! Nu m-ar costa nici măcar un ban, dar nu pot spune că îmi vine să cred!
    Ne vinzi şi pontul? Sau ne laşi în ceaţă?

    Apreciază

  4. Ana Vlad zice:

    Tu îți dai seama ce frumos clincăne clopoțeii ăia din cap? Vreau și eu. După ce aranjez niște bănuți după model, ca să merit 😊

    Apreciază


  5. Uite, am mai dezvoltat olecuță. :)) Gata, mă potolesc, aștept să strâng bani. Sper să nu uit până atunci și să găsesc și ceva inspirație de modele pe net că io n-am.

    Apreciat de 2 persoane

  6. Dar chiar că e nevoie de multă răbdare şi ceva îndemânare, pe deasupra. De decorat ca un pom de Crăciun, eu, nu mă decorez, oricât ar fi de „în trend”, îi las pe alţii. 😀 Seară faină să ai, Potecuţă! 🙂

    Apreciază

  7. Diana zice:

    Super tare! 🙂 Cred că mai repede aş reuşi să-mi dau palme cu piciorul decât să construiesc minuni ca acestea.

    Apreciază

  8. Drugwash zice:

    Unii au prea mult timp liber şi nici o gagică… 🙄 XD
    Tipa e… japoneză. Mai mult nu spun. 🙂
    Unde le găseşti, fată? XD XD XD
    (da, ştiu, link-urile sînt dedesubt. era… retorică întrebarea 🙂 )

    Apreciază

  9. 13angi zice:

    Dupa atata munca de migala maxima,clar ca nu-ti vine sa scoti niciun banut din „pusculita”…:))

    Apreciază

  10. Deci se poartă să ne împodobim ca un brad, nu ne mai ferim:))

    Apreciază

  11. Mugur zice:

    Să înțeleg că „se poartă” banii? 😉

    Apreciază

  12. Cum ii numeri ? 😀

    Apreciază

  13. Ana zice:

    Gizăz! Mă leşi?! 😲 Câtă răbdare pe creatori….Să-şi ţină banii în puşculița lor….
    Te faci brăduț la cap? 😜😜😜

    Apreciază

  14. GEGELUTZ zice:

    Nu știu dacă te-a mai întrebat cineva, da coafura aia când ți-o faci? Ai putea merge la serviciu cu ea. 🙂 Ai putea să ne arăți și nouă o poză… Hmmm, ce zici?

    Apreciază

  15. Zina zice:

    Câtă răbdare și câtă îndemânare să ai?…
    Așezarea monedelor este inspirată de așezarea pieselor de Mahjong, joc specific Extremului Orient.

    Zi frumoasă!

    Apreciază

    • Cred că foarte multă, altfel ar fi prea uşor.
      Nu ştiam de asta, vă mulţumesc! Ştiu doar că ne jucam ceva asemănător cu cărţi şi trebuia să le aşezăm pe rând, mai mulţi jucători, în aşa fel încât să nu se dărâme castelul. Cred că aşa se şi numea jocul: castel. Nu mai ţin minte exact.
      O zi bună vă doresc!

      Apreciat de 1 persoană

  16. Am sosit cam la urmă, dar sper că nu s-a închis casa. Vreau să pun și eu un bănuț în pușculiță, că-mi place să economisesc. 🙂

    Apreciază

  17. Roxana zice:

    Am atatea amintiri in ochi acum incat nici nu-mi vine sa inchid pagina.

    Apreciază

  18. Alex zice:

    Faine „pușculițe”! Un exercițiu extraordinar pentru cultivat răbdarea și îndemânarea. Pe care le-am cam pierdut în aceste vremuri atât de agitate și viteziste. Am încercat niște jocuri de îndemânare cu Sara și am constatat că stau prost cu răbdarea. Dacă e să mă apuc de asemenea „construcții monetare”, o să încerc să fac cu… monede de 1 ban! 😀
    O seară bună, dragă Potecuță!

    Apreciază

Lasă un răspuns

