Mai sunteţi pe aici?

1A venit, a venit toamnaaa(?), iarnaaaa, acoperă-mi inima cu cevaaa, cu umbra unui copac sau mai bine, sau mai bine cu păturaaaa că eu brrrr. Ştiu că se spune despre concedii sau vacanţe că-s foarte scurte dar să ai trei anotimpuri într-un concediu, mai rar. Şi dacă-ar fi fost vorba despre un concediu de trei luni ar mai fi fost cumva. Dar aşa, în două săptămâni, zău dacă mai înţeleg. Am trecut prin tricouri şi balerini, rochiţă şi sandale, adidaşi şi pantofi şi azi puţin mai aveam până îmi scoteam cizmele de la dulap. Aşa a fost şi pe la voi? Că n-am părăsit plaiurile mioritice nici eu dar am impresia că sunt în zona crepusculară, aşa se schimbă ambientul de la o oră la alta.
Eu încă sunt în perioada de convalescenţă că doar nu era să fiu în concediu ca-n vacanţă. S-a dus perioada-n care trei luni zburdam pe coclauri fără nicio grijă şi mâncam mere verzi şi corcoduşe necoapte fără să mă adie vreo pală de vânt. Nu! Eu am rămas fără voce, am tuşit ca o tobă de eşapament ataşată la trabant şi când mă gândesc că luni mă voi întoarce pe front, mă apucă o jele cum numai când cântă Fuego despre măicuţă mă mai apucă.
Să vă spun că am fost la circ? Am fost. Să vă spun să nu vă duceţi? Vă spun. Să nu vă duceţi. Mi-au arătat o maimuţă pe o bicicletă şi au scos-o din arenă în ciuda tremurului meu din bărbie că era să mă buşească plânsu’ de ciudă. În rest, trişti artişti, tristă atmosferă. Scumpe biletele şi tare rău mi-a părut. Nu de bani, de situaţie. Păcat, mare păcat. Doi lei slabi şi amărâţi, trei câini, o pisică, o maimuţică pe care am văzut-o un minut. Restul… umplutură. Of! E subiect delicat şi poate va fi motiv de altă postare.
Acum vă spun că mi-a fost tare dor de voi şi că mi-aţi lipsit. Şi sper că şi vouă de mine 😀 Sunteţi toţi bine? Vă rog să spuneţi că da! Sper să fiţi toţi voioşi la apel şi de luni să ne citim ca până acum, cu veselie şi gânduri bune!
Vă pup pi tăţi de bună regăsire!

foto

Acest articol a fost publicat în Din viaţă.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

55 de răspunsuri la Mai sunteţi pe aici?

  1. illusion zice:

    Oooo bine-ai revenit, Potecuță! Credea, că doar pe la mine vremea e cam nehotărâtă, dar văd că și alții au aceleași problemă! Cât despre circ… am parte de el zilnic, de ce să mai plătesc bilet! Hai, te pup și eu! Ne citim de luni!

    Apreciază

  2. lucillette zice:

    Ce te-a îndemnat să mergi la circ? Eu ştiu demult că acolo nu-i de noi, acolo sunt animalele alea care numa’ ca nu plâng, atâta tristeţe şi chin li se citeşte în ochii ăia, invariabil mari, încât…Şi în ochii acrobaţilor la fel. Şi a clownilor … Nu m-aş mai duce în veci! Când voi avea nepoţi şi probabil voi fi nevoită să merg cu ei voi sta cu siguranţă pe la uşile circului.

    Ţi-am dus dorul, da. 3 anotimpuri au fost şi pe aici…Bine ai revenit!

    Apreciază

  3. Drugwash zice:

    Vremea ca şi vremurile: harababură totală! Ce să facem: punem gîtu’ pe şină sau mergem mai departe?
    Circul a fost odată cînd omenirea era mai puţină la minte. Acum e… depăşit şi penibil. Numai parlamentele lumii nu-şi dau seama de asta.

    Tu fă-te bine, asta-i cel mai important. Bine-ai revenit!

    Apreciază

  4. Fata Verde zice:

    Bine ai revenit!
    Nu am mai fost la circ din copilărie. Ultima invitație, acum mai puțin de o lună, am refuzat-o ferm. Speriată, chiar. Dezgustată. Nu știu de ce, mi se pare așa, …pâine și circ 🙂 . Nu aș mai putea privi acum cu ochii naivi ai copilului de atunci 😦 .
    Am tremurat și eu joi de am crezut că nu mai ajung teafără acasă. Pănă acum se pare că am scăpat. Sănătate!

    Apreciază

  5. Casa, dulce casa! Sau … potecuta, dulce potecuta! Bine ai revenit!

    Apreciază

  6. Oana zice:

    Bine ai revenit în zona Potecuțelordedor! Să le aduci la viață, că tot intram să te mai zăresc, dar tu…ioc!
    La circ? Hm… circ e peste tot în ziua de azi, Potecuț! Nici eu nu m-aș mai duce. Aș plânge de mila clovnilor…aș plânge rău de tot.
    Hai, să mai scrii! Că te-așteaptă tastele să le apeși duios!

    Apreciază

  7. Sa te faci bine! Repede. Aici e încă vară. De circ: nu mi-a plăcut niciodată. Mi-e mila de animale și frica de ele. Nu îmi place. Și nu găsesc haz nici în focurile de artificii. Indiferent cât de nemaipomenit de superfabuloase sunt. Eu ciudata. Știu. 😃

    Apreciază

    • Încerc. Deja e pe ducă răceala, mai stă puţin la taclale cu mine şi gata. Aici e o zi vară, una început de iarnă. Tot aşa o ţine…
      Nu eşti ciudată deloc. Nici eu nu mă dau în vânt după artificii. 😉

      Apreciază

  8. Iosif zice:

    Am trecut zilnic pe poteca,
    Sperând ca voi zari un semn subtil.
    Cu dorul sincer de comunicare,
    Cu un suflet inocent si nobil de …copil !:)

    Apreciază

  9. ecaleopi zice:

    Bine ai revenit! Nu am fost vreodată la circ, nu cred că aş putea merge vreodată la acelea la care, cum spui, cu animale chinuite se încalcă legea firii…

    Apreciază

  10. Bursucel zice:

    Pfiuu, de ce mi te-oi fi dus la circ, Potecuțo? Credeai că-s fraieri să lase maimuța să-și dea în petic? 😉

    Sper c-ai scăpat măcar de răceală… Dacă nu, însănătoșire grabnică! 😘

    Apreciază

    • De aia mi-a părut cel mai rău. Că a dat o tură şi apoi a dispărut. Tocmai maimuţica… 😦 Mai aveam puţin şi mergeam după ea 😀
      Mai am rămăşiţe de răceală dar e mai bine. Mulţumesc, Bursucelule!!! Ce dor mi-a fost de tine!

      Apreciază

  11. Alex zice:

    Bine ai revenit, dragă Potecuță! Îți doresc din suflet însănătoșire grabnică. Și să sperăm că toamna frumoasă nu și-a terminat zilele. Prea am ajuns la ceva ce seamănă cu… final de noiembrie. Îmi pare rău că te-a întristat într-atât de tare experiența de la circ. Și Sara mea mi-a zis că ar vrea să meargă la circ, dar ezit dacă să ajung pe acolo cu ea și să vadă cine știe ce grozăvii. Când eram copii, vedeam circul cu ochi de copil și ne încântam de orice scălâmbăială a clovnilor. Acum înțelegem mai multe și nu ne mai vine să râdem la orice.
    Numai bine să-ți fie și o duminică plăcută! 🙂

    Apreciază

    • Mulţumesc, Alex! Bine te-am regăsit!
      Nu ştiu ce să zic. Eu încă mă simt copil şi de obicei mă bucur la orice joculeţ sau film sau teatru de păpuşi. Dar sincer, cred că nici chiar pentru un copil circul ăsta nu e ceva care să-l bucure. Poate trupa în sine e slăbuţă. am auzit de pildă de circul ăla… Bellucci sau cum îi spune, că e bun. Ăsta la care am fost eu e slăbuţ. Nu au fost clovini. Trei şerpi, doi câini, o maimuţică şi doi lei amărâţi. Atât…

      Apreciază

  12. opantazi zice:

    Bine ai revenit, Potecuț! Și zi așa, fuseși la circ? Dacă mă întrebai pe mine, îți economiseai banii! Dacă aș putea, aș interzice circul cu animale… Bine, și pe ăla cu clovni, că nu-ș de ce, da’ mi-e o frică de eeeeei… 😄
    Și vezi ce faci cu tusea aia, fă-te bine mai repede, că ne trebuiești!

    Apreciază

    • Bine te-am regăsiiiit!
      Să ştii că, spre surprinderea mea, clovni nu au fost. Deloc. Uite abia acum realizez asta. Dar animalele, săracele, tare rău arătau. Data viitoare te întreb înainte că acu’ îmi pare rău că m-am dus de capul meu…

      Apreciat de 1 persoană

  13. Monik zice:

    Te-ai intoooors!!! Ce bine! Ai avut vacanta densa si variata, asa cum trebuie sa fie o vacanta. Sa iti fie de bine si refacere grabnica dupa ea 😉! La circ nu mai merg demult. Am avut ocazia sa ii vad pe greii circului de cateva ori (din varii motive), dar de fiecare data am plecat de acolo cu un gust amar, trist. Nu imi place acest show bizz, clar!

    Apreciază

  14. Daaaaaaaaaa! Prezent la apel, bine sănătoşi, la fel să fii şi tu. Păact că nu ţi-a priit concediul… 🙂

    Apreciază

  15. Odată cu tine am ajuns şi eu. Bine te-am regăsit. Gânduri bune către tine. 😘

    Apreciază

  16. Fabiola Ion zice:

    Cu mare drag și mare plăcere să ne reauzim! Și eu am schimbat în câteva zile garderoba și mă bucur că încă nu-s răcită. Te pup.

    Apreciază

  17. Așa-s vremurile de azi: cum are cineva vreun animăluț, imediat vrea să facă circ cu el. Se pot vedea și pe facebook, o sumedenie de cazuri. Și nici nu trebuie să plătești. Sănătate multă și bine ai revenit, Potecuță! 🙂

    Apreciază

  18. noradamian zice:

    Suntem, suntem! Bine ai revenit 🙂

    Apreciază

  19. 1lauralaly zice:

    Primesti un bine ai revenit intarziat? Sper ca ai scapat de virus..Te imbratisez cu drag dintr-o toamna-iarna.

    Apreciază

  20. Ana zice:

    Hai sa te faci bine si sa nu mai mergi niciodata la circ.
    Io-s bine.

    Apreciază

Lasă un răspuns

