Septembrie, miercuri

z2 3 4 5 7 8 9 10 11 121xx
Sursă: 1, 2, 3
Tema tăcerilor de azi: Septembrie. Mintea mea s-a dus spre frunze. Călin găzduieşte şi alte idei.

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

66 de răspunsuri la Septembrie, miercuri

  1. Ana zice:

    Super frumoasa toate pozele! Ma fac sa ma gandeasc ca toamna nu e chiar asa nasoala 😜
    Poza cu Pasarea Phoenix , a doua….este cea mai frumoasa!

    Apreciază

  2. Suzana zice:

    Splendid! Nu le vazusem pe acestea. A lucra astfel de fragilitati este iesit din comun! Si tare frumos. O sa ma plimb si eu pe langa copacul cel mare. Imi place cum fosnesc frunzele…
    Happy WW, draga Potecuta!

    Apreciază

    • Nici nu vreau să mă gândesc de câtă atenţie şi răbdare e nevoie pentru asta. Eu cu răbdarea stau cam prost aşa că doar admir…
      Vin cu tine acolo, e tentatnt tare 😀
      Mulţumesc, Suzana! O zi frumoasă!

      Apreciază

  3. Oana zice:

    Frumoasă alegerea ta! Să-ți fie un Septembrie blând-foșnitor!

    Apreciază

  4. Ivy zice:

    Balerina. Se potriveste cu starea mea de septembrie.

    Apreciat de 1 persoană

  5. Zina zice:

    Admir răbdarea celor care creează asemenea opere de artă fragile, dar prima fotografie este uimitor de frumoasă!

    Happy WW!

    Apreciază

  6. Drugwash zice:

    Ce ochi, ce mînă, ce imaginaţie! Pfuai, superb!

    Copacul ginkga l-am mai văzut pe undeva, printr-un PPS poate. Arată frumos în poză, zici că răsare soarele din pămînt, dar ce chin pe cei ce trebuie să măture în jurul lui zilnic. 🙂 Sau poate că nu trebuie, cine ştie…

    Apreciază

  7. Imagini deosebite! Imi plac toate, toate! 🙂

    Apreciază

  8. Mishuk zice:

    a croșetat ceva…. în photoshp 😛

    Apreciază

  9. papagigli zice:

    Se pare ca pasiunea chiar nu are limite. Nu stiu cum pot fi realizate decupajele astea, ca nu stiu daca le pot numi arta, dar oamenii astia au nervii tari si nu cred ca exista ceva pe lumea asta sa-i scoata din sarite. E absolut remarcabil, daca sunt reale si nu vrajeli fotografice. 😉

    Apreciat de 1 persoană

    • Eu aş fi băgat mâna-n foc că nu-s. Până a venit mishuk şi mi-a dat de gândit. Niie, tăt zic că parcă nu.
      Nu ştiu ce zic… dacă-s din ăia cu nervii întinşi la maxim şi numai să treci pe lângă ei şi ai încurcat-o? 🙄

      Apreciază

  10. În fiecare miercuri mă întreb cu ce o să ne mai surprinzi. Mărturisesc că m-ai fascinat și de această dată cu alegerile tale. 🙂

    Apreciază

  11. Iosif zice:

    Ne minunam de creatia superba a imaginatiei unor oameni IUBITORI pasionati de frumos,valorificând ‘talantul/talantii” oferiti de Creator. Daca fiecare dintre noi am pune IUBIRE, pasiune si implicare totala în ceea ce facem ,UNITI DE IUBIREA NECONDITIONATA zilnic,într-o comunicare continua,o legatura SIMBIOTICA INTERDEPENDENTA,am schimba fatza,României,Europei,,Pamântului si Universului iesind din aceasta dimensiune a raului universal în care am intrat cu milenii în urma,INCONSTIENTI,IRESPONSABILI,AMAGITI si ÎNSELATI de propriile dorinte si tentatii ce ne-au cauzat EXILUL în acest corp material muritor,însa care contine ‘SCÂNTEIA’ ETERNITATII,ce sta ascunsa în întunericul EGO-ismului si individualismului ucigator,ce a facut miliarde de victime,si continua acest HOLOCAUST al INCONSTIENTEI EGOISTE,INDIVIDUALISTE,IRESPONSABILE care a adormit RATIUNEA ,SOMN ce da posibilitatea NASTERII MONSTRILOR ,distrugatori ai frumusetilor naturale create BINE LA ÏNCEPUT,însa acum stim ca orice început are o …finalitate în aceasta perceptie a existentei tridimensionale finite. IESIREA DIN ACEST …”MATRIX” (SOMN),poate începe cu tine,si cu mine doar prin relatia INDESTRUCTIBILA a IUBIRII AUTENTICE NECONDITIONATE !

    Apreciază

    • Dacă nu ar exista iubire pentru frumos şi pasiune pusă în ceea ce, prin talent sau muncă fizică, prin imaginaţiei sau doar putere, facem zi de zi, n-ar mai exista multe dintre arte sau dintre cele care ne înconjoară. Sunt mult mai mulţi oameni care cunosc toate astea decât vrem să credem 😉

      Apreciază

  12. opantazi zice:

    Splendide! Brusc, inceputul asta rece de toamna mi se pare mult mai prietenos. 🙂 Nu stiu unde gasesti pozele astea, dar reusesti sa ma surprinzi de fiecare data, Potecut!

    Apreciază

  13. Iosif zice:

    P.S. Solutia este FIUL omului,COPILUL ISUS nascut într-o ‘iesle’! EL,SINGURUL OM,nascut din „Femeie” si „SAMÂNTA SFÂNTA DUMNEZEIASCA”,prin viata,moartea si învierea SA,ne-a aratat si trasat,CALEA UNICA spre noile dimensiuni ale ADEVARULUI ELIBERATOR si VIATA AUTENTICA ETERNA.
    Aceasta SAMÂNTA a eternitatii este „COMOARA ASCUNSA” în ADN-ul fiecaruia din noi,însa pentru a o scoate la suprafata,e necesara îndepartarea gramezilor de „gunoaie,si mizerii” acumulate pe parcursul existentei,pentru ca aceast „SÂMBURE DE IUBIRE”,eliberat de povara apasatoare a gunoiului,,sa germineze,sa se dezvolte,sa se maturizeze si sa aduca roade,vindecatoare si datatoare de viata AUTENTICA,ETERNA …
    BINECUVÂNTARI cu Har si Pace !:)
    Multumesc Potecuta ! Sa fii iubita vesnic de TATAL NOSTRU CERESC !:)

    Apreciază

  14. dyanaweb zice:

    Superbe! Pasarea Phoenix, copiii si balerina…le-as admira in continuu Multumesc pentru aceste superbe imagini! Nostalgie, bucurie, fericire…toate la un loc…

    Apreciază

  15. M.C. zice:

    Foarte frumoase! Mai ales interesante. Indiferent unde sau cum au fost realizate, e un talent. Eu, care n-am niciunul (talent) admir cu placere pe-ale altora.

    Apreciază

  16. Minunate creatii! In curand o sa ma bucur si eu de copacul cu frunze galbene precum cel din prima imagine, partea proasta e ca se scutura rapid. 🙂
    Happy WW!

    Apreciază

    • Exact!! Nu ştiu de ce florire şi frunzele uscate atât de frumos se scutură înainte să apucăm să le admirăm. Nu le admirăm noi la timp sau nu au ele timp de noi? 🙄
      Mulţumesc, Mihaela! Seară liniştită!

      Apreciază

  17. Absolut superbe! Cat despre tine…..👏👏👏 ne surprinzi placut cu tot ce postezi. O seara de poveste iti doresc!

    Apreciază

  18. Sunt oameni care au atata rabdare sa faca sculpturi efemere in frunze ruginii de toamna?

    Apreciază

  19. Tare bine ai ales imaginile şi fiecare din ele pare să spună o poveste. Frumos mi-ai luminat ziua! 🙂

    Apreciază

  20. Aquileana zice:

    How beautiful.. happy autumn to you! Aquileana 🙂

    Apreciază

  21. Am căutat și eu despre sculpturi în frunze și cică să faci ceva așa minunat durează între o săptămână și o lună. Deci, vreau și eu să fac așa ceva :)) Mă oftic!

    Apreciază

  22. juergen61 zice:

    Great idea…great work !!
    kind regards, Jürgen

    Apreciază

Lasă un răspuns

