Idei bune şi… nebune

13 4 5 a b c d j2Mai multe tăceri la Călin.
Sursă foto: 1, 2, 3,

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

53 de răspunsuri la Idei bune şi… nebune

  1. domnuio zice:

    Excelente idei,aproape toate-mi plac !
    Mă gândesc la o frizură așa…
    Happy WW

    Apreciat de 1 persoană

  2. mutareainplic zice:

    Casa din Horezu o stii?

    Apreciat de 1 persoană

  3. M.C. zice:

    Foarte tare! Deși… mi-e cam milă de pianul ăla folosit pe post de fântână arteziană 😀

    Apreciat de 1 persoană

  4. Ivy zice:

    Daca avea casa aceea si un tobogan de la acoperis si sa se termine cu o piscina, era ideala. 😀

    Apreciat de 2 persoane

  5. Suzana zice:

    Ideile de gradina sunt foarte inspirate.
    Recunosc ca un mouse cu insecta nu m-ar inspira. Parca ar fi o secventa de film horror.
    Cat priveste moda, gusturile nu se discuta! 🙂
    Happy WW!

    Apreciat de 2 persoane

    • Cred că n-aş avea probleme, din contră. Faptul că e bine înfipt în plastic, mi-ar da mie senzaţia de superioritate, gen „n-ai cum să ajungi la mine să mă papi…sâc sâc” 😀

      Apreciază

  6. Alex zice:

    Foarte faine idei. Ce frumoase sunt grădinile caselor, astfel împodobite cu idei originale.
    Numai bine și o noapte frumoasă! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  7. Ciubotele din cauciuc asa colorate si pline cu flori tare mult imi plac! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  8. ladyniculina zice:

    Buna seara!Fff frumos!👌👍👍👍Dar lumea care nu are lemne nu tine cont de buturuga cea frumoasa cu flori.je😂😂

    Apreciază

  9. Bursucel zice:

    Fac ce fac și tot la ghetele alea vechi mă-ntorc. 💡 Ar trebui să-ți mulțumesc în numele bocancilor care au scăpat de-ntunericeala Coșului de Gunoi! 😉

    Apreciat de 1 persoană

  10. GEGELUTZ zice:

    Cele cu flori sunt superbe dar pantoful acela cu toc şi mouse-ul cu fiara păroasă mi se par cam horror. Deşi ultima ar fi un bun leac pentru cei care nu se pot lăsa de calculatoare( la mine sigur ar funcţiona). 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Restul sunt… nebune. 😀
      Chiar atât de rău e? 🙄 Pentru mine e ca un câine în curte. Dacă în faţa mea m-ar putea foarte uşor face să leşin de frică, dincolo de gard mi-ar părea chiar simpatic 😀

      Apreciază

  11. Nautilus zice:

    Pianul e artă :), restul doar simpatice

    Apreciat de 1 persoană

  12. Ana zice:

    Bietul paianjan 😔

    Apreciat de 1 persoană

  13. mcooper801 zice:

    Minunata sursa ta de inspiratie…de acuma nu mai aruncam cismulitele, mai ales alea frumos colorate ! Sa ai o zi minunata !

    Apreciat de 1 persoană

  14. Frumos, frumos! Ar fi bune ghetele alea pentru câinii mei :))

    Apreciat de 1 persoană

  15. Pantoful cu toc înalt mi-a plăcut cel mai mult. Bun de mers la cumpărături! 😉

    Apreciază

  16. Inseamna am idei bune :)) si noi am plantat cateva floricele in cizme colorate la mama soacra acasa 😀

    Apreciat de 1 persoană

  17. Mie mi-a plăcut cel mai mult sandaua albă. Purtând-o, nu-ți vei uita niciodată rădăcinile. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  18. Divort Rapid zice:

    Ideea este ca in poze arata mai bine decat in realitate! am mai incercat si eu pe acasa si daca va arat poze este senzatie, dar daca vii sa vezi live nu mai este asa de special!

    Apreciază

  19. Mami zice:

    Foarte interesante si bune ideile!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

