Joacă printre tăceri

1Găsiţi faţa mai sus?2Dar pisica de mai jos?3Mai multe tăceri pe la Călin
sursă : 1, 2

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

43 de răspunsuri la Joacă printre tăceri

  1. Greșeala am găsit-o, fiind vorba de ROGVAIV, 5și 9 nu au ce căuta acolo, dar mutre și pisici nu văd la ora asta. Oi fi având nevoie de ochelari? 😀

    Apreciat de 1 persoană

  2. Suzana zice:

    La intrebarea doi, „the” este de doua ori.
    Imi pot imagina o mica pisica alba pe cararea ce urca, in stanga.
    Fata este in dreapta, unde e mai mult verde. Cam la 3 cm de jos in sus.
    Happy WW!

    Apreciat de 2 persoane

  3. Oana zice:

    la a doua e simplu…nici n-apuci să ajungi la cifre 🙂
    însă la prima și la a treia…încă nu pot. cred că mă dor prea tare…ochii 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  4. Drugwash zice:

    De la mine ai trei de ‘nu’ duhnind a ţuică de la o poştă. 🙂

    Apreciat de 2 persoane

  5. Cosmisian zice:

    Le-am vazut pe toate, dar am vazut si altceva. De fapt, am gasit… un ceas sub frunze… cred ca era de de la camuflajul cu care se acoperea fata :))

    Apreciat de 1 persoană

  6. Suzana zice:

    Cred ca am mai vazut o pisicuta! 🙂
    Langa gardul din stanga, lipita de marginea lui!

    Apreciat de 1 persoană

  7. am văzut pisoiuuuu :)) ieeeee…eeee la jumate, în dreapta, lângă bolovani? 😀 e un pisoi gri 😀

    Apreciază

  8. Ivy zice:

    Eu pe telefon nu văd nimic, mă bucur ca au dezlegat misterul ceilalți. Zi frumoasă Potecuță!

    Apreciază

  9. araoimi zice:

    Am văzut pisica. Are aceeași culoare cu peisajul. Camuflaj perfect. Pisicile le găsesc repede, am și eu un motan, cred că ăsta e motivul… :)))

    Apreciază

  10. Ana zice:

    Pisica e chiar camuflata bine….😁😁😁😁 Dar e in partea dreapta pe jos , asa….Iar the the nu se pune de doue ori 😉
    In schimb mutra n-am vazut-o …😕

    Apreciază

  11. Fața am găsit-o imediat, dar la pisică m-am pierdut iar. 😦

    Apreciază

  12. Ştefania zice:

    Sunt pe telefon şi mă descurc puţin mai greu. Am găsit faţa însă, pisicuţa cred că a fugit până am ajuns eu,…. glumesc desigur. 😆
    Mă voi strădui s-o găsesc.
    Seară divină îţi doresc potecuţă dragă ❤ 🙂

    Apreciază

  13. Văzut că se repetă „the”, în rest…pauză.

    Apreciază

  14. Cu prima imagine am rezolvat-o rapid, fata ca o masca, femeie africana, am depistat-o rapid, pisica… nu. =))

    Apreciază

  15. EmM zice:

    Fata am gasit-o, greseala la a doua poza e usor de vazut, dar probabil ca-ti ia ochii culorile 😀 in schimb… pisica, nici dupa comentarii, n-am reperat-o :)))

    Apreciază

Lasă un răspuns

