Când găseşti arta în carul cu fân

a1bcdefghijklmnoprst

Sursă foto
Mai multe la Carmen

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

36 de răspunsuri la Când găseşti arta în carul cu fân

  1. Mugur zice:

    Toate-s frumoase, dar… în colibă cred că aș și sta, să-mi odihnesc ciolanele bătrâne. Cred că mirosul de fân m-ar ajuta să și adorm, somnul de frumusețe. Nu că aș mai putea să fiu frumos, dacă n-am reușit asta toată viața. 😀

    Apreciază

  2. Diana Radu zice:

    Superbe idei. 🙂

    Apreciază

  3. Ioiiii ce frumoase sunt imaginile!! Party în facem! :))

    Apreciat de 1 persoană

  4. Suzana zice:

    Fabulos! Cata imaginatie sa folosesti un astfel de material „rustic”!
    Happy WW!

    Apreciază

  5. Liviu zice:

    O seară bună să ai !
    Astăzi v-am prezentat doi miţicloni. Te invit să-i vezi şi tu.

    Apreciază

  6. nostrastella zice:

    Fir’a-mi d’al pizmei să-mi fie ler ! că tare mai am obidă pe scrupulili’ţi ce joacă de-a ”spânzurătoarea viselor” în gâtul tău … anafilactic ! Şi sper să nu-mi fac nărav de sporovăială taman în miercurea ta cea necuvântătoare .

    Las aşadar Colindele-n pace , şi cerşesc smerită gândurilor tale , oleacă de linişte , întru buchiseala ce-mi fute paranghelia gândurilor făr’ de nicio noimă ori jenă , încercând – îndoită , sub bulgări bocnă de sentimente , şi dincolo hăt , departe de prinosul adus zilelor ce mi-au fost ori fi’mi’vor hărăzite … scrisoarea mea , spre Moşul meu , decât (sic!) Crăciun .

    Sssssst … ssssssssssss … Smirnă . Zât !

    Dragul meu , dragă Moş ,

    Am fost o mamă bună , pe tot parcursul anului , Tu ştii .
    Am hrănit , plus curățat , alintat şi dădăcit , copii din dotare – transformată mno , când-cum , ba în soldatul Švejk , ba în Don Quijote lu’ Cervantes … la cerere şi la sfânta meserie , şi ( asta vine din Cv-ul meu de fostă miss cătană ) , întocmai şi la timp .

    Nu-ţi mai spun c-am vizitat medicul pediatru , mai abitir decât pe iubi meu , cel pe veci şi ever personal . Cât despre coafor ori manichiură … no way . Fuse, fuse si se duse ! A trecut (?) . Ori ha …. c-am participat -pro bono , cum altfel ? la acţiuni gen ” bă , dă şi tu un leu / pentru umbra copilului meu” … vânzând gogoşi (la propriu , dăăăăă) , frământaţi de mânuţele astea două şi sub privirile elocvente ale copilaşilor mei ( priviri de ucigaşi în serie plătiţi de guvern , nu alta ) , pentru a strânge bani cu scopul de-a se planta pomi în jurul terenului de sport de la şcoala lor . Of . Borăceii mei dragi …

    … ori că … ha ha ha … am învăţat – tot datorită , ori cauză lor – să folosesc vrăjitoreasca SF mai ieri , tabletă , sau pistolul de lipit , în săptămâna altfel a fiului meu . Da , daaaa . Ceee ? Hm . Cum unde’i ”să ţesem frumos” sau traforajul zilelor de altădată ! S-au dus nenicule … precum cele câte !

    Da’ destul m-am tânguit , ca o soacră , poamă … parcă . Şi sper doar că lista mea de dorinţi ce va urma , scrisă cu creionul roşu de colorat a fiului meu , pe dosul penultimei chitanţe de gaze ce-au rămas neplătite … în uscătorul de la ultimul etaj , să ţină trena vremurilor ce vor urma . Că naiba ştie când şi dacă voi mai găsi timp în următorii 15-20 (?) de ani ! Puşchea pe limbă …

    Iată dar , dorinţele mele de Crăciun :

    aş vrea …

    O pereche nou-nouţă de picioare , care să nu doară şi să nu obosească niciodată ; în orice culoare , dar nu roşii , sau nu butucănoase şi crăpate , că p-astea deja le am . Şi mai vreau şi două braţe suficient de puternice , care să m-ajute să’i iau în braţe pe amândoi şi să ţâşnesc cât ai zice peşte dintre rafturile magazinului mai acătăriu de la noi din colţ , când vreo unul dintre ei (sau amândoi ) urlă ca Tarzan când o văst’o pe Jean în costum de baie … atunci când privirea le-a fost acaparată definitiv de bunătăţi zaharisite , prevestitoare de nenumărate viitoare boli … sărate şi acrite .

    Aş mai dori , că tot sunt la mine … aş mai dori ş’o talie , na , aşea … mai a la Adelina Pestriţu , c-a mea (cea bună! a rămas undeva în luna a treia , a celei de-a doua sarcini .

    Iar de eşti cumva – atunci când citeşti aceste rânduri , în cineceştie vr’unul din showroom-urile tale cu tracţiune , alta decât animală … plecăciune zic ! de se poate , aş dori şi io o maşină taman d’aia … cu amprentă digitală şi geamuri fumurii …Şi c’un radio mic-mic , mda , dar doar cu muzică pentru adulţi , că m-am săturat de ”are mama o fetiţă cât un ghemotoc” ori alea-alea …. şi un televizor care nu are doar programe – toate ! – cu animale ce vorbesc … Toate . Şi un frigider mare , fie şi gol , dar care să aibă în spate un compartiment secret , în care să mă pot ascunde vara , ori în zilele cu fierbinţeli de iarnă , ca să pot vorbi în linişte şi relaxată la iphone-ul primit în dar de la iubi meu … Şi …

    Pe partea practică … mno , numai dacă doreşti Tu … aş putea primi în dar o păpuşă drept fiică … da’ d-aia vorbitoare , care spune întotdeauna gingaş : ”da mamă , dragă” ; de-a-mpreună c’un copil roboţel , gata instruit să meargă la oliţă !!! C-aşa , nu ? aş da şi io taman bine cu impresia de mamă ce are doi copii normali … care nu se bat între ei … nu-şi smulg cârlionţii din cap , pentru te miri ce niscaiva nimicuri d’ale lor , şi care … Asta aşa , doar pentru a-mi spori încrederea şi totodată suspiciunea mea decât părintească , de-a nu da chix menirilor ce mi’au fost dăruite .

    Ai putea chiar să-mi aduci ş’un Cd d’ăla mai şmeker , înregistrat de-a gata cu vocea lui … Zamolxe , poate . Şi care să spună doar : „Nu mânca în camera de zi” „Ia-ți mâinile de pe fratele tău” !!! că oricum , vocea mea nu ajunge la urechile pezevenghilor mei . Doar Monta – câinele din fundul curţii – ce-mi mai răspunde zapiscelor mele auditive , ce poartă ştampila albastră a spitalului cu nr. 9 .

    Mda .
    Iar de’o fi prea târziu … aşa să fie .
    M-aş mulţumi totuşi , de mi’ai dărui suficient timp să mă spăl pe cap şi pe dinţi în aceiaşi zi , ori noapte , odată pe săptămână , sau să am şi eu măcar când şi când luxul de-a mânca ceva cald , altceva decât mâncare gătită , ce vine la pachet în farfurii de şi cu miros de polistiren la temperatura camerei , iarnă sau vară . Fuck ! Iartă-mă .

    Dacă nu te superi te-ai putea folosi cred , de asemenea , de câteva miracole de Crăciun , în lumina (şi reclama , de ce nu !) sărbătorilor de iarnă . Ai avea oare probleme mari , dacă ai decreta ca – de dragul discuţiei şi’n ciuda dorinţelor mele , Ziua Mamei să ţină un an şi ceva , la fiecare doi ani de mamă cu acte în regulă ?! Ori poate , mno , ai putea s-aburci politicienii noştrii la polul Nord , aşaaa … nu mult … Doar pân’ce’om veni noi după ei .

    -Hopa . Simt că te-am ‘nervat cu nervii . Ştiu . , asta nu poţi s’o faci … Ştiu ştiu , depinde doar de noi carevasăzică … Mă rog . Tai’o p’asta !-

    Bun . Atunci ce zici de asta ? Tot ca un miracol … N-ai putea oare , întreb … fermeca/obliga (de ce nu ?) copiii mei , aşa în joacă , în sensul ăla ‘Mnezeiesc , de- a ajuta şi ei puţin cu puterea lor , trebilor din jurul casei , fără a-şi cere de fiecare dată plata în numerar (doar euro , hâc!) , ca și cum au fost sau vor fi cân’va , şefi mafioţi , descendenţi ai unor familii cu feeling de crimă organizată ! Sau dacă nici asta nu poţi , pffffoaiii , atunci fă măcar miracolul ăla în care copii mei nu arată aşa de înspăimântător de bine şi de drăguţi de dulci , noaptea la ora două trecute fix , ascunşi sub masa din bucătărie , mustăcind şi parfumaţi bine ambii , a îngheţata şutită de cu seară din bătrânul frigider .

    Ei bine , dragă Moş Crăciun , e vremea să te las c-aud clipocit de paşi pe scări , semn că m-au descoperit . Ori poate e doar fii’miu , ce’şi vrea creionaşul lui frumos de roşu ce’i , ‘napoi . Să călătoreşti dragul meu cu bine şi’n siguranţă . Las focul buchet şi lumina aprinsă , să poţi să-ţi vânturi puţin cizmele umede de vremi şi fumuri cum îi dori şi cât ţi’o plăcea. Serveşte-te rogu-te şi cu prăjituri de’i mai afla pe masă , da’ nu mânca totuşi prea multe să poţi încăpea apoi … p’acolo pe unde-ai venit .
    Şi nici nu lăsa firimituri pe covor , hey !!!

    A ta pentru totdeauna … mama !

    PS . Încă ceva . Renunţ la toate , şi nu mai vreau nimic … de-mi vei păstra copii veşnic tineri şi sănătoşi , destul cât să mai creadă în Moşul lor , Crăciun .

    PSS . De poţi – şi ştiu că poţi – alungă’i Potecuţei fricile , şi bagă-n desaga ta … inspiraţia binecuvântată ce şi’o doreşte ! Că n’o fi aşa greu , zic …

    Te pup pe … sărbători , cu drag ! Fie ce’o fi !

    Apreciază

    • Să-ţi fie copilaşii veşnic sănătoşi şi fericiţi!
      Nu prea ştiu de ce crezi că Moşu citeşte potecile. Că dacă-i aşa, aş avea şi eu nişte „dorinţi”.
      Mulţumesc că te-ai gândit şi la mine pentru lista moşului. Pfuu… dar ai scris, nu te-ai jucat….

      Apreciază

  7. domnuio zice:

    Super ingenios !
    Îmi place total !
    Happy WW

    Apreciază

  8. Gianina zice:

    Ce frumos!La noi n-ar rezista zapezii….si cred ca nici animalelor.

    Apreciază

  9. CARMEN zice:

    Un titlu mai potrivit nici ca puteai gasi! :)) extraordinare figurine din paie si baloti! Când exista talent si fantezie, gasesti inspiratie oriunde privesti… Superba expozitie!
    Happy WW! ☺

    Apreciază

  10. papagigli zice:

    Astea sigur nu-s din Romania. Din cite auzisem si citisem, la noi finul e utilizat adesea ca suport in „arta” penetrarii. Probabil ca finul nostru, spre deosebire de al altora, are un efect afrodisiac 😉

    Apreciază

    • Măi papa, da’ di ce eşti rău acu’? Sigur, sursa nu ne duce pe plaiuri mioritice da pi buni, tu ai văzut ce căpiţe artistice ştiu să facă ai noştri? Păi? 🙄

      Apreciază

      • papagigli zice:

        Pai nu sunt rau, ca nu-i critic, ba as zice, din contra 😉
        Da, cred ca ai dreptate era ceva cu „in capita de fin…” sau „in sura” . Vezi, m-a cam lasat memoria, dar fin era in mod sigur 😆

        Apreciază

  11. Printre așa opere de artă, aș avea răbdare să caut și acul din fân, oricât ar dura. 🙂

    Apreciază

  12. noradamian zice:

    inspirat titlu, admirabile lucrări 🙂

    Apreciază

  13. dagatha zice:

    mi s-a făcut dor de bunici și de mirosul de fân proaspăt cosit! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

