Aproape nimic

1Ştiu, e luni. Şi mai ştiu că (poate) ar fi cazul să scriu ceva inteligent. Sau, cel puţin, frumos. Nu-s nici una, nici alta, aşa că n-am. Şi nu-s capabilă. Dacă e cazul, coşul de gunoi e suficient de mare ca să (mă) înghită. Arunc selectiv, protejez natura… umană de răni pe retină şi traumatisme în zona auditivă. Revin. Vă spuneam în postarea trecută, că am învăţat o poezie. Şi vă întrebam dacă vreţi să vă recit. Mie mi se pare că e atât de dulce, încât n-am rezistat. Monik a spus că da. Dacă vă plictisesc sau vă supăr, vă rog frumos să mă iertaţi, sunt om, am şi eu o tonă de defecte.

Monik, draga mea, poezioara e fix aşa:

„Un pui de mâţă (un pisoi)
A prins sub pat un şoricel,
Şi tot jucându-se cu el,
A zis, cu coada-n sus bârzoi:
– Acuma, după câte ştiu
Din moşi-strămoşi, din tată-n fiu,
Ar trebui să-ţi viu de hac,
Dar nu ştiu bine cum să fac.
Te rog, învaţă-mă mata,
Fii bun şi-mi dă măcar un sfat,
Că niciodată pân-acum
Eu şoarece n-am mai mâncat.
Atunci, privind furiş la el,
Răspunse bietul şoricel:
– Mă iartă, domnule pisoi,
Te-aş învăţa, dar nu ştiu cum,
Că nici eu n-am mai fost mâncat
De altă mâţă pân-acum!” (G. Topârceanu)

Şi am mai găsit ceva ce m-a făcut să visez. Că mi-aş dori să pot face şi eu aşa. Ce spuneţi, n-ar fi interesant? Dacă aveţi chef, urmăriţi clipul şi pe urmă discutăm.

Ei? Aş băga şi eu mâna în monitor să scot nişte treburi de pe acolo 😀 Ca să nu mai spun de alte „trucuri”.
Vă doresc o săptămână frumoasă! Şi îmi cer scuze că vă plictisesc.

Acest articol a fost publicat în Din viaţă... și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

44 de răspunsuri la Aproape nimic

  1. Tu nu ne plictisești niciodată, frumusețe! Ce-ți veni?

    Apreciază

  2. Ileana zice:

    Buna dimineata, prieteni! O zi frumoasa si usoara si buna si cum o vreti voi, numai sufletul sa nu vi-l atinga in mod neplacut! ❤
    Good morning friends! A beautiful and gentle and good day and how you want it, not only soul you touch him unpleasantly! ❤



    Apreciază

  3. fata veselă zice:

    Pe mine nu mă plictisești! Parol! 🙂

    Apreciază

  4. Monik zice:

    Potecuță dragă, eu îți mulțumesc pentru poezioară și pentru menționare. M-ai făcut să mă simt specială doar așa :). Parcă a fost o dedicație personală. Uite, mă umflu si eu în pene acum. Voilà!Vrei să recunosc acum, cam așa (ca în video) am avut eu pisicuța mea, adică cu aproximativ aceeași rapiditate. Nici nu mi-am dat seama ce mi s-a întâmplat :)). Încă mă mai întreb uneori ce 😉

    Apreciază

  5. April zice:

    E tare de tot poezioara! Iar pe Zach King îl urmăresc și eu pe Facebook, aș vrea să știu cum face toate trucurile alea. 🙂
    Pe mine nu m-ai plictisit, dimpotrivă. >:D<

    Apreciază

    • Aşa-i că-i drăguţă tare? Mie îmi place şoricelu! Sunt fana lui 😀 😀
      Da? Uf, şi pe ăsta îl ratez pe FB. Sunt de efect, mă distrează cum se dezbracă şi îmbracă, cum scoate din monitor de toate, cum.. etc. E chiar simpatic. 😉
      Mulţumesc, April!

      Apreciat de 1 persoană

  6. După o zi plină de chestii sobre (prea sobre…), postarea ta e mai mult decât binevenită!

    Apreciază

  7. Dan Macsim zice:

    Pe „poteca” aceasta am trecut de curand si nu mai stiu daca e azi sau e maine !

    Apreciază

  8. Nu ai cum sa ne plictisesti 😀

    Apreciază

  9. succesulpe zice:

    Foarte amuzante toate de pe Potecuta. . Nici vorba de plicitiseala. Acum sunt la invatat poezia iar chestiile alea din film, le voi exersa mai tarziu 😀

    Apreciază

    • Mulţumesc, succesule!
      Deci: când să te ascult din poezie? Ce-a vrut să zică autorul, ai înţeles? 😀
      Cu trucurile alea, nu te obosi. Pe aia cu banii să o prinzi şi restul… vine de la sine 😀

      Apreciază

  10. succesulpe zice:

    Maine la lectie facem analiza sintactica si morfologica a propozitiei si mai ales a cuvantului mâţă cum ca ar fi: substantiv comun, simplu, genul feminin, numarul singular, cazul nominativ, articulat cu articolul hotarat ă, avand functie sintactica de complement direct. Si ca autorul descrie un caz ipotetic relatia dintre cele doua elemente adica fiintele acelea, ca este mai intima decat lasa sa se inteleaga din acest contrast, si ca elementul negativ din aceasta asertiune filozofica aproape, departe de a fi o judecata separata este un factior determinant care da pregnanta si precizie actului poetic.. D

    Apreciază

  11. july zice:

    Topârceanu este preferatul meu. Săptămână vesela, Potecuță!

    Apreciază

  12. Esti o potecuta insorita!!!!

    Apreciază

  13. Eu… am trecut pe-aici…nu plictisești… e luni și la mine… de vreo câteva luni. 🙂

    Apreciază

  14. Cred că nu-i târziu să înveți niște numere de iluzionism. Când eram copil, am avut o carte din care deslușeam niște taine de acest fel și mă dădeam mare în fața celorlalți. Acu-i ceva mai complicat să impresionezi lumea, dar tu m-ai distrat copios. 🙂

    Apreciază

  15. Drugwash zice:

    Azi e şi marţi şi 13, „trucurile” alea – nimic altceva decît editare video pe computer – nu sînt de ajuns să schimbe mohorala vremii coborîtă pînă în adînc de suflet, printre altele. Poate-ar trebui să învăţ pisoiul să prindă şoareci, că deja face nazuri la mîncare.

    Apreciază

    • 1307 (anul) – „sute de cavaleri templieri din Franţa au fost arestaţi simultan de către agenţii Regelui Filip cel Frumos şi torturaţi pentru a-şi mărturisi erezia. Acesta este evenimentul care, având loc într-o zi de vineri, a generat conotaţia negativă a numărului 13 în combinbaţie cu ziua de vineri.” 😉
      De „marţi” nu se prea ştie mare lucru. Să nu punem stările noastre pe seama unor zile la fel ca alte zile. Îmi pare rău că nimic nu te poate scoate din starea de mohorâre, nici măcar aceste trucuri simpatice. Eu am încercat să vă înveselesc.
      La naiba, eu chiar am crezut că ăla bagă mâna în monitor şi scoate ce e pe ecran… Zici că nu-i adevărat? 😛 😛

      Apreciat de 1 persoană

      • Drugwash zice:

        Hahaha, pacoste ce eşti! 😛 😀
        Marţea era vorba despre „cele trei ceasuri rele” despre care nu mi-ai adus nici o dovadă istorică. 😛
        Sperietura lui ‘vineri 13’ în epoca modernă cred că vine mai repede de la filmul de groază cu acelaşi nume, că de istoria secolelor trecute nu se mai preocupă nimeni în ziua de azi. 🙂

        Io mi-s amărît din cauza pisoiului care-mi face numai nefăcute în ultima vreme şi de n-aş fi sărman nu mi-ar păsa de-un pantof ros, de-un ghiveci spart, de-o perdea franjurită, de mobila zgîriată ş.a.m.d. dar aşa parcă-mi gheruieşte inima cînd strică ceva irecuperabil. Plus că trebuei să stau cu uşile şi geamurile întredeschise că nu ştiu cînd i se năzare să iasă afară să-şi facă treburile şi cînd se întoarce, şi nu-ţi dai seama ce „cald” e la mine în casă din cauza asta.

        În rest toate bune şi frumoase, toate încercările de a găsi o versiune de Linux demnă de a înlocui Windows-ul au eşuat lamentabil, după zile şi zile irosite în teste. Dar viaţa e frumoasă, nu-i aşa… 🙄 Băga-mi-aş… mîna-n monitor! XD

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

