Când ai imaginaţie… apare şi din fum

12 3 4 5 6 7Sursă foto
Mai multe găsiţi la Carmen

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Când ai imaginaţie… apare şi din fum

  1. Mirela zice:

    Ce frumos, aşa e ! De obicei norii îţi dau ocazii spre aşa ceva, dar iată că poate şi fumul, prins în poze. Că altfel tot pe nori te bazezi mai mult, sunt mai stabili 🙂 . Foarte faină ideea.

    Apreciază

  2. Ana zice:

    Chiar imaginatie…..

    Apreciază

  3. Liviu zice:

    O zi bună să ai.
    Astăzi te rog să-mi ajuți cățărătorii să se urce în pom..

    Apreciază

    • Aş veni dar nu ştiu unde. Vă mai rog încă o dată să puneţi şi linkul către blogul dvs. Eu nu am o problemă cu asta, ba din contră, chiar v-am rugat asta de fiecare dată.
      Mulţumesc! Zi frumoasă!

      Apreciază

  4. Suzana zice:

    Ce imaginative completari! Mult mai frumoase decat fumul!
    Happy WW!

    Apreciază

  5. CARMEN zice:

    imaginile originale sunt înfioratoare… oare ce se întâmpla pe acolo?! Imaginile trucate, sunt deosebit de dragalase 🙂 ce imaginatie … dulce ! 🙂
    Happy WW! ☺

    Apreciază

  6. 13angi zice:

    Mie imi plac imaginile din nori.mai tot timpul gasesc cate o asemanare,iar jocul acesta il joaca si baietii mei…”Uite mami un iepure pe cer!”
    Fumul ma ingrozeste,dar imaginile desenate sunt interesante.

    Apreciază

    • Daaa, cu norii şi eu mă joc. E drept, nu am atât de multă imaginaţie dar uneori găsesc forme de şi eu mă mir 😀
      De asta spuneam şi eu că prefer să nu ştiu ce se întâmplă acolo, de unde fumul ăla urât. 🙄

      Apreciază

  7. daliana zice:

    Foarte creativ! Salutari!

    Apreciază

  8. Parcă mă simt în apele mele, că oricum sunt cu capul în nori.

    Apreciază

Lasă un răspuns

