Au şi cărţile nevoile lor…

x132531119710812Sursă foto: 1, 2
Mai multe găsiţi la Carmen

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

32 de răspunsuri la Au şi cărţile nevoile lor…

  1. Ia te uite minune! Au înviat cărțile, la propriu! 🙄

    Apreciat de 1 persoană

  2. Aniela zice:

    Ce idei frumoase! 😉

    Apreciază

  3. narcisa73 zice:

    Biblioteca sub formă de pian e superbă! De unde pot cumpăra așa ceva? 🙂

    Apreciază

  4. 9 zice:

    Imi place fotoliul cu etajera rasturnata. Parca te imbratiseaza cartile.

    Apreciază

  5. july zice:

    A 7-a, cu roz, as gasi loc sa-mi pun nesul si tigarile alaturi. :)))

    Apreciază

  6. Nautilus zice:

    Cam pentru fete 🙂

    Apreciază

  7. Drugwash zice:

    Nu contează cum le ţii, contează cum le foloseşti. Conţinutul lor, adică. 🙄 😉

    Apreciază

  8. Suzana zice:

    Unele idei sunt chiar inspirate. Pot sa folosesc si eu putin fotoliul din poza a doua?
    Happy WW!

    Apreciază

  9. Liviu zice:

    O zi bună să ai !
    Fii atentă cum circuli astăzi ! Eu era să cad pentru că la mine a căzut o frunză-n calea mea și m-am împiedicat de ea.

    Apreciază

  10. Ana zice:

    Ultima poza este beton!

    Apreciază

  11. noradamian zice:

    plăcute și utile 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

