Pauză

1Potecuţele şi-au luat liber, Potecuţa va pleca pentru nuştiecâte zile. Sper să vă găsesc sănătoşi şi voioşi când voi reveni. Şi sper să mă primească potecile înapoi. Voi mă primiţi? Încerc să vă aduc rânduri frumoase că gândurile-mi sunt calde şi bune. Am scris puţin în ultimul timp dar voi mă iertaţi, ştiu eu. Ce să vă aduc?

Să aveţi zile frumoase! „Unde plec?, păi nu prea ştiu”. Adică ştiu dar vă spun când mă întorc. 😉 Aşa. Şi când revin, dau buzna direct că acum am anunţat, nu mai aveţi motive să mă „certaţi” ca data trecută. Aşa facem, da? Să fiţi cuminţi!

Acest articol a fost publicat în Din viaţă.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

51 de răspunsuri la Pauză

  1. Diana Radu zice:

    Suntem cei mai cuminţi. Ce ne aduci bun?
    Distracţie plăcută. 😀

    Apreciază

  2. Mirela zice:

    Vacanta placuta si sa revii cu bine ! 🙂

    Apreciază

  3. O vacanță plăcută după placul inimii. Toate cele bune !

    Apreciază

  4. Oana zice:

    Să ni te-ntorci cu bine, Potecuț! Noi te așteptăm…

    Apreciază

  5. O fata zice:

    tu sa nu fii cuminte, sa fii indrazneata in „prinsul” lucrurilor de neuitat.

    Apreciază

  6. Te aștept pe plajă, potecuță dragă! 🙂

    Apreciază

  7. rusoaica zice:

    Of, tocmai acum, când mă obișnuisem, pleci! 🙂 Tocmai acum, când vroiam să-ți ofer ceva, fugi! Of!
    Să fii bucuroasă, Potecuță, pe orice.. poteci te-ar purta pașii. ^^

    Apreciat de 1 persoană

  8. GEGELUTZ zice:

    Vacanţă plăcută, Potecuţ! Te aştept cu drag! Mi-aduci şi mie nişte aer de concediu? Pup! (Promit să nu-ţi mai scriu până să te-ntorci 😀 )

    Apreciază

  9. Să ai o vacanță minunată! Noi te așteptăm cu mare drag! 🙂

    Apreciază

  10. illusion zice:

    Have fun, dear :* normal că te primim înapoi? Unde mai găsim alta ca tine?

    Apreciază

  11. july zice:

    Eu te astept sa construim castele de nisip. Vacanta placuta!

    Apreciat de 1 persoană

  12. Lia zice:

    Concediu fain, Potecuţă!
    Să revii cu bateriile încărcate şi tolba plină de inspiraţie. Eu te citesc mereu cu drag, chiar dacă semnele trecerii mele nu-s vizibile.

    Apreciază

  13. Iustina zice:

    Vacanță frumoasă!

    Apreciază

  14. Monik zice:

    Vacanță minunată!

    Apreciază

  15. fata veselă zice:

    Vacantă plăcută!!! Să vii cu forțe proaspete și să ne povestești!

    Apreciază

  16. Loreen zice:

    Vacanță plăcută ! Mie să-mi aduci un zâmbet, nu cer mai mult.

    Apreciază

  17. foarte frumos așa , să ai cea mai plăcută odihnă . aștept să revii

    Apreciază

  18. dagatha zice:

    Ce bine că pleci în vacanță! Să-ți fie potecile line!

    Apreciază

  19. Aliosa zice:

    Vacanta placuta ” Poteci de dor ”
    oriunde-ai fi si orice-ai face ! 🙂

    Aliosa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

