Fă-mă, Doamne, rândunea!

110 2 3 4 5 6 7 8 9Sursă: google
Mai multe găsiţi la Carmen

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

35 de răspunsuri la Fă-mă, Doamne, rândunea!

  1. Mai mult decât măreț, mai măreț decât frumos!

    Apreciază

  2. july zice:

    Bălăceală, nebunie, câte cascade sunt! 😀

    Apreciază

  3. Daca as avea siguranta ca pot vedea asemenea frumuseti live, chiar si cioara as vrea sa fiu… pana atunci insa, multumesc Potecutza pentru ca ai facut fericit un muritor…

    Apreciat de 1 persoană

  4. Suzana zice:

    Superbe poze! Mi-ar placea sa fiu in barcuta ce se indreapta sper insulita ce arata
    ca un copac uuuuuuurias!
    Happy WW!

    Apreciază

  5. Maria Itu zice:

    Ultima-i la Vama Veche, după ce pleacă turiştii! :)) Hmmm şi poate după ce primărie curăţă apa…

    Apreciază

  6. CARMEN zice:

    am sa fac reclamatie la Microsoft ca nu au inventat inca programul prin care sa sari in monitor si sa ajungi in locul pe care l-ai vazut mai intai in imagine! :)) of… acum m-as teleporta in fiecare din aceste fotografii, macar pana sa-mi umplu ochii cu toata frumusetea e jur imprejur! 🙂
    happy WW! ☺

    Apreciază

  7. Ana zice:

    Moaamaaa…ce m-ai trimis cu engage direct in visare…. 😀
    Io n-as vrea sa zbor…eu as vrea sa am tati bani incat sa imi permit ca in fiecare saptamana sa schimb cate una din locatiile din pozele tale….

    Apreciază

  8. Uite de aia nu avem noi aripi! Ca să ne dezvoltăm imaginația și să zburăm ca (cu) gândul în orice loc mirific știut sau închipuit. A funcționat și de această dată. 🙂

    Apreciază

  9. krantz zice:

    Şi eu cred că la un moment dat, ca rîndunea, te vei plictisi de atîtea frumuseţi. Şi-or să ţi se pară simple banalităţi zilnice. Şi-apoi o să vrei să fii un rechin să poţi vedea şi lumea minunată de sub ape. Şi tot aşa… 🙂

    Apreciază

  10. ganduri zice:

    Le-ai ales pe „spranceana”! superbe… 🙂

    Apreciază

  11. GEGELUTZ zice:

    Ce face duduia din prima imagine, eu nu aş putea să fac, mă tem rău de înălţime. Am urcat o dată pe Rarău şi, când m-am trezit în vârf, am încremenit. Toată lumea se ducea până la buza stâncii să se uite în jos, numai eu abia mai respiram, de teamă să nu se rostogolească stânca cu noi. Frumos urcuşul, frumos şi la coborât dar vârful ăla… Foarte faine imagini ai găsit şi de data asta, Potecuţ mic!

    Apreciază

Lasă un răspuns

