Lumini printre tăceri

x1x2x312a44a6788a5a5Sursă foto
Mai multe găsiţi la Carmen

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

42 de răspunsuri la Lumini printre tăceri

  1. Interesante imagini ai ales. 🙂

    Apreciază

  2. narcisa73 zice:

    Cât de frumos și ingenios! Norul și cartea sunt preferatele mele. 🙂
    Happy WW!

    Apreciază

  3. july zice:

    Previzibil raspunsul meu, albastru. :)))

    Apreciază

  4. succesulpe zice:

    Da, farfuriile acelea explodate sunt in totala distonanta cu incaperea si mobilierul stil Ludovic al XIV-lea. Poate cea mai spectacloasa idee, este cea a cartii cu file luminate. 🙂

    Apreciază

  5. Un nor din acela mi-aș instala și eu, mai ales când îi caniculă afară.

    Apreciază

  6. doarnicol zice:

    Ohoo.., cred c-am rămas cel puțin ..ceva minute ne/bune cu ochii pierduți în ultima, și penultima, imagine, ..ce relaxare! Mersi de ..lumină tăcută, dar ..odihnitor grăitoare.. 😀

    Apreciază

  7. Drugwash zice:

    Drăguţe toate, eu prefer veioza-pădure. 🙂
    Dar cum consumul de energie trebuie să-mi fie limitat de către bunul-simţ (şi buzunarul gol), singura sursă de lumină îmi este tot… ecranul monitorului. 😉

    Apreciază

  8. Norul acela îl poți folosi ca instalație de Crăciun! :)) Super faine imaginile, ai făcut o alegere bună, ca de obicei 🙂

    Apreciază

  9. Suzana zice:

    Foarte frumoase si interesante imagini!
    Mi-a placut mult cea cu efecte de copaci pe pereti!
    Happy WW!

    Apreciază

  10. Mirela zice:

    Abia dupa comentariile voastre m-am prins ca acolo e o lampa, nu tapet indoit (sau de fapt o jaluzea indoita). Nici acum nu asimilez complet ideea, de convingatoare ce e pe post de colt cu lumina naturala…. originala idee. De nor ce sa mai zic, toata lumea l-ar vrea in casa, cu tot cu trasnete 😀

    Apreciază

    • Şi eu am avut îndoieli cu colţul ăla. Se încadrează prea bine în peisaj ca să fie real. La prima vedere, cel puţin. Dar se pare că e ce e. Adică lampă.
      Despre norul ăla… eheii, ce n-aş da să-l am în casă. Dar fără tunete că m-ar face tresar prea des. 😉

      Apreciază

  11. Oana zice:

    Altadata as fi ales…altceva. Azi, nu stiu de ce, aleg prima fotografie. Intru dezvelire…

    Apreciază

  12. Flaviana zice:

    Ce interesante sunt! Nu știu ce să aleg… Candelabrul care lasă urme de copaci pe pereți mi se pare puțin sinistru. Amalgamul de farfurii sparte mi se pare că se potrivește perfect în acea cameră cu iz de vechi. Iar globul compus din rotițe este foarte ingenios.
    Cred totuși că mi-a rămas gândul la cartea care dă lumină deschizându-se. 🙂

    Apreciază

  13. CARMEN zice:

    Foarte foarte foarte faine toate! :))) M-a amuzat teribil norul ala care fulgera :)) oare si tuna în camera ? ☺
    mi-au placut mult lampile sfera (cea cu rotite si suruburi si cea cu crengi) pentru efectele speciale pe care le fac umbrele 🙂
    Pupici. O saptamâna minunata în continuare!
    happy WW! ☺

    Apreciază

Lasă un răspuns

