Colind cu gândul harta lumii

Azi… Dubai:
01 02039 1 2 3 4 5 6 7 8mâine… Ciorogârla 😉

Mai multe „tăceri” de miercuri găsiţi la Carmen.
Sursă foto : google.

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

58 de răspunsuri la Colind cu gândul harta lumii

  1. Ce-mi doresc să ajung în Dubai. Nu sunt sigură despre Ciorogârla 😀

    Apreciază

  2. April zice:

    Da știu că ai gusturi tare diverse. 😉

    Apreciază

  3. M.C. zice:

    E… impresionant Dubaiul. Extraordinar de frumos și impozant. Dar trebuie să recunosc că pe mine nu m-ar încânta să locuiesc acolo. Prea mult zgomot, prea multă agitație și aglomerație. Să vizitez, da! Ar fi un loc perfect pentru o vacanță. Nu că mi-aș permite una acolo 😆

    Apreciază

  4. Suzana zice:

    Ce metamorfoze uluitoare! Nu stiu cum e in realitate,dar in poze pare o atmosfera ireala!
    Mai putin camilelel!
    Hapyy WW!

    Apreciază

  5. Irina zice:

    E prea ameţitor Dubaiul pentru mine. Cred că mi-ar ajunge marea. Dar am colindat cu tine. Aici…

    Apreciază

  6. Irina zice:

    Nici să mă zâmbăresc virtual nu mă pricep, dar ai priceput tu că m-a amuzat replica ta!

    Apreciază

  7. zoltybogata zice:

    Foarte fain 😀 ,Multă sănătate

    Apreciază

  8. Oana zice:

    Pe mine Dubaiul nu mă coafează, e prea fițos. Dacă am poftă de-nălțimi, mă duc pe bloc sau la vreun etaj superior și privesc oleacă lumea de sus. Nu prea mult, însă, că amețesc…
    La Ciorogârla nu știu ce-i sau dacă m-ar putea coafa :), da-ntr-o gârlă m-aș băga un pic cu picioarele…

    Apreciază

  9. Sincer, cred ca singurul oras pe nu mi doresc sa l vizitez! Prea multa opulenta si kitsch pentru gustul meu

    Apreciază

  10. Bursucel zice:

    Pfiuuu, eu am ajuns mâine la tine, Potecuțăăăă! 💡 Mai stai o zi în Dubai?! ❤

    Apreciază

  11. E nebunie curata ce-au facut oamenii aia acolo! Interesante pozele de la inceput in care se poate vedea diferenta dramatica intre ce era si ce este!
    Salutari!

    Apreciază

  12. GEGELUTZ zice:

    Dau bine în poze bloacele alea dar eu nu mi-aș dori să le cunosc. Nici măcar de vizitat nu cred că mi-ar plăcea. Oare cât faci cu liftul de sus până la parter? Da pe scări? Eu rămân la căsuța mea din pădurice. 😀

    Apreciază

  13. Ana zice:

    Ai vazut ce inseamna sa faci pisu petrol? 😉

    Suna interesant Ciorogarla…Hm! Un Las Fierbinti , ceva? 😀

    Apreciază

  14. A venit rândul tău să mă inviți în Dubai. Că și eu o făcui, da’ tot p-aici am rămas amândoi.

    Apreciază

  15. Pingback: lucrurile pe care nu le ştiaţi despre mine

Lasă un răspuns

