De sezon…

x 2 3 VLUU L200  / Samsung L2006 7 9 10 115 Sursa foto : google Mai multe, mai frumoase: la Carmen

Acest articol a fost publicat în Miercurea fără cuvinte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

41 de răspunsuri la De sezon…

  1. CARMEN zice:

    wow… paradisul oualor de Paste! superba colectia de fotografii, colosale idei!
    Sunt absolut fermecata… privesc imaginile si nu ma mai satur!
    te pup. Happy WW! ☺

    Apreciază

    • Frumoase idei, aşa e! E şi o tradiţie asta cu ouă gigant!
      Mie însă îmi plac mai mult alea vopsite cu foi de ceapă. Chiar, oare ei au văzut ce frumoase sunt ale noastre?
      Mulţumesc, Carmen! O zi frumoasă să ai!

      Apreciază

  2. Vulpita zice:

    Foarte frumoase imagini, multumim!

    Apreciază

  3. centrefold zice:

    cand am citit prima data „de Sezon” credeam ca o sa fie poze cu omuleti de zapada 😀

    Apreciat de 1 persoană

  4. july zice:

    Ouale cu praf de stele imi plac.

    Apreciat de 2 persoane

  5. raluca zice:

    La mine trimite iepurasul ala ca pare asa fricooosss😃 superbe imagini

    Apreciază

  6. Mi-ai amintit de iepurașii pe care-i aveam cu adevărat în urmă cu 4 ani. Ce-mi plăcea să le culeg lăptuci proaspete și să-i urmăresc cum se bucură de ele! 🙂

    Apreciază

    • Sunt tare dragasi. Un prieten de-al parintilor mei avea multi. Albi cu ochisorii rosii. Erau jucariile mele cand mergeam la ei.
      Din pacate, am auzit ca el are probleme cu inima, colesterol, etc si carnea de iepure e indicata. Oare de asta ii avea si atunci? Uof

      Apreciază

  7. papagigli zice:

    Cu „iepurasii” lui Hefner n-ai gasit? Sau aia se poarta doar de pastele catolic? 😆

    Apreciază

  8. illusion zice:

    Ce frumoooooos!!!

    Apreciază

  9. M.C. zice:

    Frumos ar fi să avem în fiecare parc așa ceva 😀
    Sau măcar în fiecare oraș. Foarte frumos. Mai ales iepurașul 🙂

    Apreciază

    • Frumos ar fi, da. Şi eu mi-aş dori. Dar la mine eu devastat un părculeţ cu aparate de fitness. Cât ar rezista astea, oare? Decât să le văd bucăţele, mai bine aşa.
      Iepurilă e într-un mare fel.
      Mulţumesc!! O zi bună să ai!

      Apreciază

  10. Gegelutz!!!! Asta-i oră de dat like? Di ce nu dormi, fatăăă? Şi tu ai munceşti?

    Apreciază

Lasă un răspuns

