Nici eu nu ştiu ce-am vrut să zic

1Adică eu trebuie să mă trezesc mâine la 11 ca să prind eclipsa? Şi superluna când e? Tot mâine? Şi echinocţiu? Şi iarna? Mai stă pe la noi? Da zăpada mieilor ce-i? Şi ce procese mai sunt mâine, cine mai stă 24 de ore în „beci”? Prea multe evenimente deodată, nu mă duce capul să le înţeleg pe toate. Aş fi vrut să vă povestesc cum am câştigat eu o…. o….. dar despre asta, data viitoare. Îmi vine să-mi rup foaia pentru postarea asta gen facebook dar acum o las aşa că nu se ştie cine îmi remarcă talentul şi mă angajează la Libertatea. Sau can-can. Sunt rea? Bineee, la Capatos. Staţi să văd dacă a început să pot dezbate subiectul live.  Nu a început. E unu care o ţine pe una de mână pe un covor roşu şi îi spune ceva de sentimente. Da de ce nu stau ca uaminii în casă, la căldurică? Că fata e cam vânătă. Şi el pare că-şi trage nasul. Plânge cu muci sau e răcit? Dilemă. Nu voi putea dormi. Şi mai bine, prind eclipsa în direct. Da superluna când vine? Peste eclipsă? Sau în pauză? Aş vrea să fiu mai deşteaptă să înţeleg fenomenul ăsta.

Da, asta e. Eu, când mă fac mare, vreau să mă fac deşteaptă. Prea târziu, ar spune unii. Uameni lăi, Potecuţă, uoameni lăi. Sau mă apuc de băut. La beţie, oamenii sunt filosofi. Şi voi scrie dintr-o crâşmă cu un lăutar ştirb şi răguşit, duhnind a poşircă. El va cânta şi eu voi scrie versuri seci cu rimă împerecheată. Apoi îşi va cere plata pentru o strofă şi-un refren afon. Şi cum nu voi avea bani la mine, îi voi citi de pe şerveţelul pe care voi mâzgăli cu un creion dermatograf uitat de dama care-a stat la masa din dreapta. A plecat în grabă cu un camionagiu gras care i-a promis o băutură fină la colţ de păcat, prima pe dreapta. Şi el va adormi cu capul pe braţul stâng. Cu mâna dreapta ţine arcuşul şi o ridică în semn de aprobare. Şi voi pleca în noapte bucuroasă că lautarul ştirb m-a ascultat fără să înţeleagă o iotă. Nici eu nu voi înţelege. Nici acum nu înţeleg. Nu mai rup foaia acum. Rup două data viitoare.

Şi cu eclipsa aia ce-i?

Acest articol a fost publicat în Suflet pe poteci și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

44 de răspunsuri la Nici eu nu ştiu ce-am vrut să zic

  1. Drugwash zice:

    După cum zicea Freddie Mercury undeva în ‘Bohemian rhapsody’: „nothing really matters to me”

    Apreciază

  2. Mugur zice:

    Eclipsa este posibil să mai întârzie, că are pană. Are doar juma’ de roată.
    Superluna n-o să vină, că ie nor. Pardon, ie dor. De ducă.
    În crâsmã nu te sfătuiesc să mergi. Poate doar într-una cu pretentii dacă tot vrei să fii văzută în public. Dar să ai grijă cu fițoșii de pe acolo! 😉
    În rest, s-auzim de bine! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. papagigli zice:

    Si tu esti plictisita? 😉

    Apreciază

  4. GEGELUTZ zice:

    Eu sunt mai afoană decât tine la ştiri de astea( nici nu ştiam că ne paşte vreo eclipsă de ceva, vreo supernova sau…auzisem pe undeva de un super cutremur care a fost dar nu a fost…). Am simţit, în schimb, că trebuie să urmeze o schimbare de oră, că prea e lumină pe la 6 fără un pic, când ajung eu pe la munci. Lasă, scrie tu ce ai de scris de la tine de acăsuţă, nu mai înnebuni şi bieţii lăutari! Şi nu te mai uita la blegoveţi cu muci în ghiers, că uite ce păţeşti! 🙂 E devreme rău, alte vorbe mai deştepte nu avui prin buzunare, nu te supăra pe mine! Vinericăăăăăă!!!! 😀

    Apreciază

  5. E și eclipsa asta un motiv de a scoate oamenii din casă și de a-i aduna laolaltă, să nu fie împrăștiați. Că-i mare lucru când se aliniază trei aștrii! 🙂

    Apreciază

  6. Ana zice:

    Hallllooou , Potecuto , matale te crezi J,K.Rowlling? sa scri din bodega? Breeee , lasa dermatografu’ pi ochisori si fa-te dasteapta…. 😛
    Bah , io nush ce-i cu esclipsa asta , ca n-am ochilari si nici nu ma-ntereseaza….da’ daca e in trend , hai cu valu’…facem surfing pe litere , ce mama dracului? 😛

    Apreciază

  7. Irina zice:

    Doamne, că dulce mai eşti! Ştiai, nu? 🙂

    Apreciază

  8. papagigli zice:

    Parca azi era ziua cuiva. Dar a cui? 😉

    Apreciază

  9. Drugwash zice:

    La mulţi ani, do’nşoară, că era să uit! Să fii sănătoasă şi cu „scînteia” la tine întotdeauna! 😉

    Apreciat de 1 persoană

  10. La mulți ani frumoși, Diana! Să fii fericită! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

