Vă tac. Dar vă las acorduri line

Chiar dacă o ştiţi, eu azi am descoperit-o aşa că rog îndurare şi înţelegere. O voi asculta o dată şi încă-o dată şi încă-o dată şi iar şi iar. Sssttt…. v-am tăcut.

Acest articol a fost publicat în Din viaţă.... Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

43 de răspunsuri la Vă tac. Dar vă las acorduri line

  1. eu stiu aceasta prelucrare mai de mult suna astral….!! suna inaltator!!

    Apreciat de 2 persoane

  2. Gigi zice:

    Frumoasă melodie, mi-a plăcut! Mulțumesc! 🙂

    Apreciază

  3. Oana zice:

    Da’ de ce să taci? Cântă-n continuare…

    Apreciat de 1 persoană

  4. 13angi zice:

    De mult n-am mai ascultat aceste acorduri minunate!
    Multumesc!

    Apreciază

  5. Drugwash zice:

    Te cred pe cuvînt, că nu mai am vlagă-n mine să mai descarc un clip. 🙂 Mă strigă patu’, aşa că pa, tu! 😀

    Apreciază

  6. CARMEN zice:

    frumoasa oferta 🙂 o schimbare deosebit de placuta :)) multumim!
    happy WW!

    Apreciază

  7. Bursucel zice:

    Tac și eu, că-i tare de suflet…

    Apreciază

  8. Ana zice:

    am amintiri din copilarie… 😀 frumos!

    Apreciază

  9. Sper să-mi rămână în memorie și să-mi acompanieze visele. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

