Tu oaie, eu extraveral

1Nu, că n-am nimic deştept de spus. De fapt, nici nu cred că am avut vreodată. Dar scriu ca să nu stau şi stau ca să nu tac. Nu e bine ce-am scris, nu? Las aşa, nu mai rup foaia. Cine vrea azi să scoată potecuţa din toţi pepenii, nu trebuie decât să… Staţi să scriu altfel. Cum scoţi o potecuţă din ţâţâni? Îi rosteşti suav (sau nu, îi poţi şi urla că tot aia e) oi. Şi potecuţa ia foc instant. Face combustie, adică. Adică oi, de la o oaie, două oi, trei ciobani, patru băciţe. Deci nu, nu am uitat litere că io sunt o lady şi nu scriu prostii pe blog şi nici nu mă întrebaţi de ce 3 ciobani la 4 băciţe că nu ştiu să vă spun. Adică ştiu. Măi, sunt ei doar 3 da sunt… ciobani Nu cereţi detalii, nu întrebaţi, nu etc. Orice numai să nu rostiţi cuvântul cu „o” că o iau razna mai tare decât deja am luat-o.

Buuun. Şi ca să nu vă las aşa, miraţi de prostiile mele, hai să „vă râdeţi” puţin la două nebancuri:
– Doamnă, vă rog eu să îmi cântaţi melodia aia cu ta-na-na, e cea mai tare.
Ea, interpretă de muzică populară, puţin în ceaţă: care melodie, cum e?
– Păi v-am spus, aia cu ta-na-na

Şi : Vreau să cânte ceva de la Guţă. Nu se poate. Bine, atunci Bolero de Ravel.
Cum naiba să nu tâmpeşti?
Fără oi, da? Numai cu brânză.
Noapte bună şi….

Acest articol a fost publicat în Din viaţă... și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

48 de răspunsuri la Tu oaie, eu extraveral

  1. raluca zice:

    Potecuta….esti bine???:))):)))

    Apreciază

  2. 9 zice:

    Gata, noapte buna şi…m-am apucat să număr…o oa…e, două o…hm-hm, noapte bună. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Oana zice:

    Potecuță, decât să zici oaie, mai bine zici Oana 🙂 de mai multe ori și te liniștești la corazon și să vezi cum adormi… Sau nu 😛
    Mă alint și eu, deh, că aș putea fi vreodată sursa ta de… liniște, nu de extraveral 🙂
    Să știi că brânză vreau și eu. Pot?

    Apreciază

  4. Zâmbesc încercând să mi te imaginez în această stare. Apoi zâmbesc, citindu-ți rândurile năstrușnice!
    Noapte bună D. și vise line!

    Apreciat de 1 persoană

  5. Drugwash zice:

    Subiectul mă depăşeşte, predicatul – cu atît mai mult. Pot să zic pe ungureşte ai, ai, baszmeg? 🙄

    Apreciază

  6. Bursucel zice:

    Bată-l să-l bată, fată, pe ăl de-a-ndrăznit să-ți șifoneze zen-ul! Să rămână… hmmm… să rămână și făr’ de oi, și făr’ de brânză! Și să se coloreze-n verde. Uite-așa! :mrgreen:

    Am zis bine, Potecuță? 😕

    Apreciază

  7. Mă gândesc că faci și o mămăligă pe lângă brânza aia de oaie, ca să nu te „ciumurlești”. Plus vreo două jumări pe deasupra, să alunece mai bine. 😉

    Apreciază

  8. GEGELUTZ zice:

    Da cu capre e voie? 😀 Ce dulce-i pisica aia!!!
    Astept dezlegarea enigmei cu surorile caprelor. Big hug

    Apreciază

  9. Mirela zice:

    Daca zic doar „ioi !” e bine ? 🙂
    Hai, duminica placuta, de maine incepe schimbarea radicala dupa cum am stabilit. Da ? 😉

    Apreciază

  10. În final, vasăzică, intrăm în post. Toate cele bune și zile frumoase că se apropie primăvara !

    Apreciază

  11. succesulpe zice:

    Somn usor si rabdare la numarat aa… ile 😆

    Apreciază

  12. Ana zice:

    Era vorba de oi sau voi? Ca si io mai graiesc in dodii s-o iau pe aratura…

    Apreciază

  13. papagigli zice:

    Ca ai vrut sa spui ceva, sunt sigur. Ca n-am inteles nimic, e treaba mea. Asa ca, ce mai e nou cu transhumanta? 😆

    Apreciat de 1 persoană

  14. Păi, dacă te citeam mai repede te luam cu mine… că la ce frig e pe-aici nici urmă de ––
    Vezi? N-am zis. Doar veverițe jucăușe pe potecuțe. 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

