Contabilitate

imagesAm adunat primăveri…
prea puține
pentru un câmp în sărbătoare,
prea multe
pentru aripile rândunicilor solitare
care-au obosit.
Ele de zbor,
eu de nesomn.
Am adunat primăveri
prea puține
pentru câte poeme s-au scris,
prea multe
pentru câte nu s-au lăsat spuse
Uneori deloc,
alteori de dor.
Am adunat primăveri
și le număr
din doi în doi
în gând,
ca să nu mă aud
strigând
numărul cel fără de pereche
Am adunat….
primăveri pe rând
dar mi-a căzut o aripă
între două respirații
și schiopătez
spre apus.
Am adunat bucăți din zid
după ce mi-am fost Manole
Și am numărat invers,
tot din doi în doi,
până la -1
primăveri
prea multe
pentru aripi solitare

Acest articol a fost publicat în Un fel de... Poezie și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

47 de răspunsuri la Contabilitate

  1. Mugur zice:

    Și totuși, cred că tot ți-au mai rămas primăveri, puse deoparte, pentru anii ce vor veni, mai ales că ai numărat incorect, altfel nu ajungeai la -1.
    Iar aripa aceea, zis pierdută, sigur o vei regăsi, uitată pe undeva! 🙂

    Apreciază

    • Sigur am numărat bine dar am trișat la 0. 😉
      Uff, iar mi-au schimbat ăștia ceva pe la blog, greu mă descurc.
      Mulțumesc, Mugur! Seara frumoasă!

      Apreciază

      • Mugur zice:

        Mereu se schimbă câte ceva pe WP! Cred că au prea mulți în departamentul de IT și nu mai au ce să le dea de lucru! 😀
        Seară frumoasă si ție, Potecuță! 🙂

        Apreciază

        • Păi da, dar eu nu mai știu umbla. de mine cui îi pasă? 🙄

          Apreciază

          • Mugur zice:

            Ar fi trebuit să ne dea un înscris de cum să folosim noile „oportunități” puse la dispoziție de domniile lor, dar cred că au terminat planul de e-mailuri și de aceea nu ne mai zic nimic! „D
            De găsit, le găsești pe toate, ba chiar și în dublu exemplar pe unele, pe la MySites. Adevărat, uneori tre’ să alergi mai mult.
            Nici mie nu-mi plac așa mult noutățile lor, chiar dacă unele chestii noi îmi par utile.

            Apreciază

  2. tink3rbe11 zice:

    E bine ca ai adunat doar primavera 🙂

    Apreciază

  3. Adriana zice:

    …eu adun primăveri sau ierni, mai bine zis, la propriu, peste două zile, şi nu stiu de ce dar nu-s veselă deloc, poate pentru că tot nu mi-am reparat laptopul şi citesc pe sarite frumusetile scrise de voi? Potecuţă, nu ştiu cum stai cu număratul dar cu scrisul esti o incantare. Te salut şi te imbratisez!

    Apreciază

  4. Cât timp va fi o primăvară..vor veni și altele, cu ele toate anotimpurile și tot timpul!

    Apreciază

  5. E a treia oară când încerc să scriu acest comment ( a innebunit ori tableta mea, ori WP). Deci,
    Poezia ta respiră multă sensibilitate (proza – umor maxim). Îmi place maniera în care faci contabilitate. 🙂
    Foarte frumoase imagini:
    ”… mi-am fost Manole/ Și-am numărat invers”
    Vrem sau nu, cu toții suntem colecționari de primăveri. 🙂

    Apreciază

  6. Drugwash zice:

    De adunat ai adunat, dar cu ce scop: pentru tine, ca o neostoită poftă de anotimpuri fragede, sau pentru a le dărui cîndva, cuiva…? Cînd…va veni acel cîndva, sooner or… too late…? Think about it! 😉

    Aşa, ca mai sus, mă întreb (şi) eu cînd nu mă vede nimeni. The answer, my friend, is blowing in the wind…

    Apreciază

  7. july zice:

    Eu adun veri, si mereu trisez intorcandu-ma la aceeasi vara . Manole s-a inselat crezand ca daca o zideste, va construi ceva durabil, sufletul si gandul au aripi. Sambata placuta, Potecuta !

    Apreciază

  8. Vezi ce efect poate avea iarna asupra ta? Te face să numeri mereu primăveri, precum număr eu oile înainte de a-mi veni somnul. Dar eu nu trișez și îmi iese o turmă numeroasă, precum a lui Becali! 😉

    Apreciază

  9. ecaleopi zice:

    Frumos… Să mai aduni încă multe primăveri !

    Apreciază

  10. 1lauralaly zice:

    Cata sensibilitat in contabilitatea ta … Cred ca toti ne suntem la un moment dat,Manole. Important e sa iesim dintre ziduri. Si tu o faci. IIti doresc sa numeri primaveri multe si sa nu iti pierzi sensibilitatea si firea jucausa. Si aripa sa ti-o regasesti.

    Apreciază

  11. Bursucel zice:

    Măi, Potecuță; pe oricine nu m-o crede că poate fi adorabilă Contabilitatea, o să fac bine să-l trimit să se lămurească aici, la tine pe pagină! 😉 ❤

    Apreciază

  12. Oana zice:

    Mie imi da mereu cu virgula….

    Apreciază

  13. Ştefania zice:

    Adună cât mai multe primăveri, potecuţă, niciodată nu vor fi prea multe şi păstreazăle-n suflet! 🙂

    Apreciază

  14. psi zice:

    să înţeleg că şi tu numeri „primăverile” în ianuarie? şi tuu? 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

